Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Tretja razvojna os: kako do pametnih rešitev za boljšo povezanost
Strani: 1
sporočil: 30.415
Tam nekje leta 1970 smo začeli v Sloveniji graditi avtoceste. Tedaj
so prometni strokovnjaki razlagali, da se avtocesta stroškovno
pokrije če povprečni letni dnevni promet doseže 17.000 vozil. Kako
je danes s temi številkami? Koliki je povprečni dnevni promet na
slovenskih avtocestah npr. od Ljubljana - Koper, Maribor, Dolenjka,
Gorenjka...Npr. hrvaška "Dalmatina" je po zimi bolj prazna, včasih
ne vidiš avta kilometre pred sabo niti za sabo...
sporočil: 1.160
Butale ....
Infrastruktura je dobra, omogoča razvoj gospodarstva in krajev. Ampak butalci ....
Butalske civilne iniciative trase cest spremenijo v fucking ultradrage projekte.
10 viaduktuv, pokrit okop, 3 predori .... na 14 km avtoceste.
Zato ker, sosedov franček noče, da se njegova njiva spremeni v cesto in ker brezposelni janez član društva za zaščito čričkov, pri 34 doma pri mamici, nasprotuje da gre cesta čez sosedov travnik. Seveda na koncu butalci ugotovijo, da je itak predraga. In je ne zgradijo, ostanejo butalci.
Fucking butale .... v polnem sijaju.
Infrastruktura je dobra, omogoča razvoj gospodarstva in krajev. Ampak butalci ....
Butalske civilne iniciative trase cest spremenijo v fucking ultradrage projekte.
10 viaduktuv, pokrit okop, 3 predori .... na 14 km avtoceste.
Zato ker, sosedov franček noče, da se njegova njiva spremeni v cesto in ker brezposelni janez član društva za zaščito čričkov, pri 34 doma pri mamici, nasprotuje da gre cesta čez sosedov travnik. Seveda na koncu butalci ugotovijo, da je itak predraga. In je ne zgradijo, ostanejo butalci.
Fucking butale .... v polnem sijaju.
Strani: 1