Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Do avta z diskontnim trgovcem? Nemci so jih razgrabili

Strani: 1

FIN-379669 sporočil: 7.929
[#2760518] 27.02.19 00:27
Odgovori   +    12
Hvala bogu, da imamo Teslo, Lidl, Japonce (zaradi vodikove tehnologije), ... sicer bi tile Nemci furali zgodbo na isti način še 50 let.
anon-181718 sporočil: 149
[#2760523] 27.02.19 07:48
Odgovori   +    9
Nemci ne razumejo pojma odprtega trga... "Ferdinand Dudenhöffer je za abendblatt dejal, da so takšne ponudbe trojanski konj prodaje avtomobilov, ki bi jo lahko postopoma spodkopali". No potem pa v nadaljevanju članka piše: "Kot odziv na kampanjo je nemški uvoznik vozil Fiat skupaj s trgovci začel identično ponudbo zakupa, kjer mesečni obrok znaša 89 evrov."

Se pravi LIDL se je šel popolnoma normalno akcijo ekonomije obsega, kjer je delal na masi in ne na ekscesni profitni marži, nemci so stvar seveda zagrabili. Kvazi strokovnjaki so šli v luft, uvoznik Fiata za Nemčijo je pa takoj odgovoril z ISTO kampanijo.

To dejansko pomeni, da so profitne marže pri avtomobilskih trgovcih prevelike. Ker če je v isti sapi uvoznik Fiata naredil isto kot LIDL, je zalog dovolj. Tole upam da pride tudi k nam. Ker kar se tiče marž pri trgovcih (katerihkoli) so ubijalske. Ravno pred nekaj dnevi sem bral, da je isti parfum v Avstriji za 40% cenejši kot pri nas. Aja pa trgovina je seveda ista - Mueller. Glorificirani trgovci pri nas res nabijajo marže do neba. Vsak bi rad v treh letih obogatel, zato se nabijajo marže do neba. No še dobro da smo v EU in če se malce (ampak res ne rabiš dosti) bolj racionalen potrošnik, prideš dandanes čez življenje mnogo ceneje
bc123a sporočil: 48.253
[#2760547] 27.02.19 08:48
Odgovori   +    9
Avtomobilski trgovec (mislim na stereotipno predstavo polizanega gizdalina iz ameriskih filmov, ki ni dalec od prodajalca kacjega olja, le da operira z bistveno drazjimi artikli in seveda v absolutnem znesku precej vecjo provizijo) je vedno bil neke vrste bullshit job. Kot akviziterji pri nas. Se dolgo je trajalo.

Strani: 1