Strani: 1

anon-317028 sporočil: 30.415
[#2759970] 24.02.19 09:44
Odgovori   +    3
Bo zanimivo kaj bo o 3. razvojni osi povedal predsednik uprave Darsa Tomaž Vidic. V Novem mestu je povedal, da bo 3. razvojna os s predorom čez Gorjance v funkciji do konca njegovega mandata, kar je mogoče res, če mu bodo še dvakrat-trikrat podaljšali mandat (pa mu ne bodo, ker je Dars za Šarca neprecenljivi plen), omenjal je tudi leto 2027.
bigl sporočil: 18.363
[#2759975] 24.02.19 10:04 · odgovor na: anon-317028 (#2759970)
Odgovori   +    5
Zadnja sprememba: bigl 24.02.2019 10:04
[FIN-311684]
Bo zanimivo kaj bo o 3. razvojni osi povedal predsednik uprave Darsa Tomaž Vidic. V Novem mestu je povedal, da bo 3. razvojna os s predorom čez Gorjance v funkciji do konca njegovega mandata, kar je mogoče res, če mu bodo še dvakrat-trikrat podaljšali mandat (pa mu ne bodo, ker je Dars za Šarca neprecenljivi plen), omenjal je tudi leto 2027.
Z obljubami sežeš dekletom v srce (Mefisto). Beri ljudem - volilcem v tem primeru. Politiki so poklicni trgovci z obljubami. Kakšne laži neki:-). In niso za nič odgovorni. Bo ko bo, če pa ne bo pač ne bo. A ne? Tu ni kaj za filozofirat. Lep dan.
P.S.: Sem že enkrat omenil, da sem slišal in naj se Peter pozanima, ali so res astronomsko dvignili ceno ogrevanja in zakaj.
slovenecnb1 sporočil: 5.591
[#2759980] 24.02.19 11:03 · odgovor na: anon-317028 (#2759970)
Odgovori   +    2
[FIN-311684]
Bo zanimivo kaj bo o 3. razvojni osi povedal predsednik uprave Darsa Tomaž Vidic. V Novem mestu je povedal, da bo 3. razvojna os s predorom čez Gorjance v funkciji do konca njegovega mandata, kar je mogoče res, če mu bodo še dvakrat-trikrat podaljšali mandat (pa mu ne bodo, ker je Dars za Šarca neprecenljivi plen), omenjal je tudi leto 2027.
Predor pod Gorjanci?? Halo zakaj? za turist iz EU na hrvaško ok. smaop potem naj v celoti sfinancir EU mi pa postavimo kontejnerčke kot na karavankah in še dodatno kasiramo tunel.

Drugače je to metanje denarja stran ni industrije in je ne bo tko da za tursite tiste tri mesece pa kot sem napisal naj dajo denar iz Bruslja ajde Bulčeva akcija
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2759981] 24.02.19 11:15 · odgovor na: slovenecnb1 (#2759980)
Odgovori   +    0
[slovenecnb1]
> [FIN-311684]
> Bo zanimivo kaj bo o 3. razvojni osi povedal predsednik uprave Darsa Tomaž Vidic. V Novem mestu je povedal, da bo 3. razvojna os s predorom čez Gorjance v funkciji do konca njegovega mandata, kar je mogoče res, če mu bodo še dvakrat-trikrat podaljšali mandat (pa mu ne bodo, ker je Dars za Šarca neprecenljivi plen), omenjal je tudi leto 2027.

Predor pod Gorjanci?? Halo zakaj?...
Gašperšič obljublja: predor pod Gorjanci in cesta do Malin do leta 2023...na: www.rtvslo.si/lokaln...023/419280
FIN-379669 sporočil: 7.929
[#2759985] 24.02.19 11:38 · odgovor na: anon-317028 (#2759970)
Odgovori   +    4
Hitra cesta do Dravograda in hitra cesta do Ilirske Bistrice sta prioriteti. Nato pride obvoznca pri Kopru proti Dragonji in obvoznica zahodno od NM mimo Straže dol proti Semiču (recimo, ker nisem prebivalec Dolenjske, ampak tko malo počez fantaziram.)
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2759998] 24.02.19 13:18 · odgovor na: FIN-379669 (#2759985)
Odgovori   +    0
[]
Hitra cesta do Dravograda in hitra cesta do Ilirske Bistrice sta prioriteti. Nato pride obvoznca pri Kopru proti Dragonji in obvoznica zahodno od NM mimo Straže dol proti Semiču (recimo, ker nisem prebivalec Dolenjske, ampak tko malo počez fantaziram.)
Tam leta 2016 na Dolenjskem forumu, ki so ga organizirale Finance, je Vidic podjetnikom v dvorani, belokranjskim županom, tudi Petru in Borutu kar živo razlagal, da bo do leta 2027 tretja razvojna os s tunelom pod Gorjanci zagotovo prišla do Metlike. Le mimogrede, jaz mu nisem verjel prav nič, če sta mu verjela Peter in Borut ne vem, po mojem malo že, ne preveč. Ko sem črnomaljski županji omenil, da lahko kar pozabi na cesto in predor sem imel občutek, da bom jaz krivec, če bo Bela Krajina brez razvojne osi. Ko sem še dodal, da do leta 2020 niti obvoznice ne bo do Revoza...
anon-476752 sporočil: 484
[#2760052] 24.02.19 17:35 · odgovor na: anon-317028 (#2759970)
Odgovori   +    4
Zadnja sprememba: anon-476752 24.02.2019 17:40
Avtocesta od NM do Zagreba je že sedaj najbolj mrtva AC v državi, kjer lahko voziš kakor želiš pa ne bo nikogar ki bi kaj na to rekel. Pri Brežicah s ceste poniknejo še zadnje slovenske registracije, naprej gre le še par Hrvatov in tujcev. Izjema je poletje in prazniki. Če se vzpostavi hitra cesta skozi Gorjance bo slednja v trenutku zaradi tovora in migracij S-J najbolj obremenjena cesta v državi, sploh zato, ker ne bo imela polni profil. Obstoječa AC do Zagreba pa bo lahko pešpot in kolesarska steza, saj bo izgubila svoj pomen. Če 3. Razvojna os bo, naj bo ekstra placljiva ali pa naj jo kompletno financira EU. Zadolževati se zaradi nemskih penzionistov in bosanskih delavcev pa nima smisla.
anon-489351 sporočil: 1
[#2760102] 25.02.19 07:29 · odgovor na: anon-317028 (#2759970)
Odgovori   +    4
čas vnosa: 24.02.19 12:52
Meni je zalostno gledat te blok-mesta pri nas. Pojdite na zahod pogledat kaj so res lepa mesta.
hansi sporočil: 862
[#2760118] 25.02.19 09:55 · odgovor na: anon-476752 (#2760052)
Odgovori   +    1
[Macadamia]
Avtocesta od NM do Zagreba je že sedaj najbolj mrtva AC v državi, kjer lahko voziš kakor želiš pa ne bo nikogar ki bi kaj na to rekel. Pri Brežicah s ceste poniknejo še zadnje slovenske registracije, naprej gre le še par Hrvatov in tujcev. Izjema je poletje in prazniki. Če se vzpostavi hitra cesta skozi Gorjance bo slednja v trenutku zaradi tovora in migracij S-J najbolj obremenjena cesta v državi, sploh zato, ker ne bo imela polni profil. Obstoječa AC do Zagreba pa bo lahko pešpot in kolesarska steza, saj bo izgubila svoj pomen. Če 3. Razvojna os bo, naj bo ekstra placljiva ali pa naj jo kompletno financira EU. Zadolževati se zaradi nemskih penzionistov in bosanskih delavcev pa nima smisla.
Spoštovani "Macadamia",
Če mislite, da na Koroškem, ali v Beli Krajini podjetja in prebivalci ne plačujejo davkov, se zelo motite.
Prav tako Ljubljana nima ekskluzivne pravice za porabo v proračunu nabranih davkov.
Tudi Korošci in Belokranjci si zaslužimo spodobno povezavo do prestolnice, oz AC križa!
Država ali DARS se ne bo zadolževala se zaradi nemških penzionistov in bosanskih delavcev, ampak zaradi lokalnega prebivalstva na Koroškem, v Šaleški dolini, Dolenjcev in Belokranjcev!
Bosanci, Nemci, Nizozemci in ostali bodo pa plačevali cestnine (Vinjete).
Tovorni promet bo zagotovo našel pot na 3. razvojno os, ker v primeru zapore Karavanškega predora je danes najbližji spodoben mejni prehod Šentilj. Zato je potrebno ceste graditi tako, da ne bodo moteče za okolje. Tudi tovorni promet bo plačeval cestnine!
spiderman sporočil: 1.741
[#2760124] 25.02.19 10:46 · odgovor na: hansi (#2760118)
Odgovori   +    2
[hansi]
Spoštovani "Macadamia",
Če mislite, da na Koroškem, ali v Beli Krajini podjetja in prebivalci ne plačujejo davkov, se zelo motite.
Prav tako Ljubljana nima ekskluzivne pravice za porabo v proračunu nabranih davkov.
Tudi Korošci in Belokranjci si zaslužimo spodobno povezavo do prestolnice, oz AC križa!
Država ali DARS se ne bo zadolževala se zaradi nemških penzionistov in bosanskih delavcev, ampak zaradi lokalnega prebivalstva na Koroškem, v Šaleški dolini, Dolenjcev in Belokranjcev!
Bosanci, Nemci, Nizozemci in ostali bodo pa plačevali cestnine (Vinjete).
Tovorni promet bo zagotovo našel pot na 3. razvojno os, ker v primeru zapore Karavanškega predora je danes najbližji spodoben mejni prehod Šentilj. Zato je potrebno ceste graditi tako, da ne bodo moteče za okolje. Tudi tovorni promet bo plačeval cestnine!
Spoštovani "Hansi"
Jaz nebi preveč "opletal" s tem "vašim" plačevanjem davkov.
Se bojim, da obstaja nevarnost, da bi kdo dejansko preveril koliko EUR se nabere teh "vaših davkov". Potem bi se pa kaj lahko ugotovilo, da se niti golo vzdrževanje trenutne cestne povezava ne "izplača".
.
Ne se čudit, ampak tudi ljudje na Bovškem in v Trenti "plačujejo davke".
Torej si tudi oni zaslužijo AC do Bovca + AC predor pod Vršičem za povezavo na gorenjsko AC.
.
Ne trapat.
hansi sporočil: 862
[#2760137] 25.02.19 11:36 · odgovor na: spiderman (#2760124)
Odgovori   +    0
[spiderman]
> [hansi]
> Spoštovani "Macadamia",
> Če mislite, da na Koroškem, ali v Beli Krajini podjetja in prebivalci ne plačujejo davkov, se zelo motite.
> Prav tako Ljubljana nima ekskluzivne pravice za porabo v proračunu nabranih davkov.
> Tudi Korošci in Belokranjci si zaslužimo spodobno povezavo do prestolnice, oz AC križa!
> Država ali DARS se ne bo zadolževala se zaradi nemških penzionistov in bosanskih delavcev, ampak zaradi lokalnega prebivalstva na Koroškem, v Šaleški dolini, Dolenjcev in Belokranjcev!
> Bosanci, Nemci, Nizozemci in ostali bodo pa plačevali cestnine (Vinjete).
> Tovorni promet bo zagotovo našel pot na 3. razvojno os, ker v primeru zapore Karavanškega predora je danes najbližji spodoben mejni prehod Šentilj. Zato je potrebno ceste graditi tako, da ne bodo moteče za okolje. Tudi tovorni promet bo plačeval cestnine!

Spoštovani "Hansi"
Jaz nebi preveč "opletal" s tem "vašim" plačevanjem davkov.
Se bojim, da obstaja nevarnost, da bi kdo dejansko preveril koliko EUR se nabere teh "vaših davkov". Potem bi se pa kaj lahko ugotovilo, da se niti golo vzdrževanje trenutne cestne povezava ne "izplača".
.
Ne se čudit, ampak tudi ljudje na Bovškem in v Trenti "plačujejo davke".
Torej si tudi oni zaslužijo AC do Bovca + AC predor pod Vršičem za povezavo na gorenjsko AC.
.
Ne trapat.
Spoštovani Spiderman,

Če ne razumete, ne trapajte! Poiščite prometne obremenitve cest in poglejte potrebe industrije in število prebivalcev. Kaj od tega je v Bovcu primerljivo s Koroško, Šaleško?

Na Koroškem se od že doslej od plačanih cestnin (večletno poprečje) ne porabi vse na Koroškem. Večina nas plača vinjeto za 5 kratno uporabo AC.
Delovna mesta država (npr. DURS) odnaša v Ljubljano (beri dohodnino), ker javna uprava ne zna delati oddaljeno. Zato je problem s prometom v LJ!
Ko bo Vas poslovni partner, ob pogledu na prometne povezave, vprašal, če v Sloveniji plačujete davke, vam bo nerodno (ali morda ne). Meni je bilo!
anon-358556 sporočil: 129
[#2760140] 25.02.19 11:46 · odgovor na: hansi (#2760137)
Odgovori   +    4
Pred dodajanjem novih osi, bo treba najprej zamenjati centralni ležaj.

Ljubljanske vpadnice/obvoznica ob konicah ne požirajo. Zdaj se iz Štajerskega konca stoji pri Krtini, ko bo tretja os, se bo pa na Trojanah.
In promet se počasi seli nazaj na stare ceste in potem po raznih lokalnih bližnjicah (ker so tudi stare vpadnice že zabasane) naprej do Ljubljane.

Slovenija je prometno kolapsirala.
taubi83 sporočil: 170
[#2760141] 25.02.19 11:46 · odgovor na: spiderman (#2760124)
Odgovori   +    1
Pozdravljen,

Mešate kraje z celim regijam. Če karikiramo po vaše lahko kar hito pridemo do tega da tudi Ljubljana ne plača dovolj davkov za državno infastrokturo, ki je tam. Mogoče vzdrevanje. Novih investicij sigurno ne bi bilo. Torej prej Ljubljana živi od davkov ostalih kot obratno. Tako, da prosim. Ko se je vsa ta obsoječa infrastokutura tam začela zidati iz davkov predvesm drugih je bila Ljubljana še daleč od nekega finančega ali industrijskega središča. Še v Sloveniji ni bila prva. Vendar se je vseeno zgradilo. Največji slo izvozniki rabijo dobro cesto. In večina teh je daleč od Lj. Da ne omenjam ljudi.

lp
hansi sporočil: 862
[#2760148] 25.02.19 12:09 · odgovor na: anon-358556 (#2760140)
Odgovori   +    1
[premzb]
Pred dodajanjem novih osi, bo treba najprej zamenjati centralni ležaj.

Ljubljanske vpadnice/obvoznica ob konicah ne požirajo. Zdaj se iz Štajerskega konca stoji pri Krtini, ko bo tretja os, se bo pa na Trojanah.
In promet se počasi seli nazaj na stare ceste in potem po raznih lokalnih bližnjicah (ker so tudi stare vpadnice že zabasane) naprej do Ljubljane.

Slovenija je prometno kolapsirala.
Spoštovani, niste se pravilno izrazili! Ljubljana je prometno kolapsirala!
In to zaradi napačne politike zaposlovanja v javni upravi.
Ne more pa cela Slovenija čakati na investicije, zaradi prestolnice in napačne politike.
Ko se zjutraj pripeljem v Krtino in ustavim v prometnem zamašku ugotavljam, da je v 95 % vozil sedi le ena oseba (vozila pa ranga Passat -cca 5 m dolžine). To pomeni, da javni promet ne deluje in da Slovenci kupujemo prevelike avtomobile.

Potrebna je decentralizacija Slovenije in več delovnih mest javne uprave premestiti na periferijo.
Za Ljubljano pa urediti javni promet, da bo pot iz primestja, Domžal, Kranja, Grosuplja,... bolj enostavna z javnim prometom, kot z avtom.
anon-358556 sporočil: 129
[#2760163] 25.02.19 12:52 · odgovor na: hansi (#2760148)
Odgovori   +    1
[hansi]
> [premzb]
> Pred dodajanjem novih osi, bo treba najprej zamenjati centralni ležaj.
>
> Ljubljanske vpadnice/obvoznica ob konicah ne požirajo. Zdaj se iz Štajerskega konca stoji pri Krtini, ko bo tretja os, se bo pa na Trojanah.
> In promet se počasi seli nazaj na stare ceste in potem po raznih lokalnih bližnjicah (ker so tudi stare vpadnice že zabasane) naprej do Ljubljane.
>
> Slovenija je prometno kolapsirala.

Spoštovani, niste se pravilno izrazili! Ljubljana je prometno kolapsirala!
In to zaradi napačne politike zaposlovanja v javni upravi.
Ne more pa cela Slovenija čakati na investicije, zaradi prestolnice in napačne politike.
Ko se zjutraj pripeljem v Krtino in ustavim v prometnem zamašku ugotavljam, da je v 95 % vozil sedi le ena oseba (vozila pa ranga Passat -cca 5 m dolžine). To pomeni, da javni promet ne deluje in da Slovenci kupujemo prevelike avtomobile.

Potrebna je decentralizacija Slovenije in več delovnih mest javne uprave premestiti na periferijo.
Za Ljubljano pa urediti javni promet, da bo pot iz primestja, Domžal, Kranja, Grosuplja,... bolj enostavna z javnim prometom, kot z avtom.
Z napisanim se povsem strinjam. Nimam pa upanja, da se bo to zgodilo.

Sodobne železnice s spremljevalno infrastrukturo bi tole seveda rešile, ampak zdaj in naslednjih 20 let bo na sporedu 2.tir.
anon-476752 sporočil: 484
[#2760164] 25.02.19 12:57 · odgovor na: hansi (#2760118)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: anon-476752 25.02.2019 12:59
Nisem iz lj. Kot uporabnik omenjene ceste se zavedam, da gradnja 4 pasovne hitre ceste predstavlja past. Zaradi nekaj tisoč dnevnih migrantov nima smisla graditi tako cesto, ker obstoječa ni tako slaba. Slabo jo naredijo kolone južnih tovornjakov, turisti in gastarbajterji. Načrtovana 4 pasovnica bo preobremenjena, ker bo požrla večji del tistega prometa, ki zdaj povzroča kilometrske zastoje na Zagreb Lučko cestnini ob vikendih oz letnih dopustih. Ker ne bo imela odstavnih pasov, bo zato nevarna. Obstoječa infrastruktura NM ZG pa bo lahko poligon za kotalkanje... Tistih nekaj tisoč Belokranjcev in par firm iz Črnomlja ne predstavlja dejavnik tveganja, tveganje so zame vsi turisti, tovornjaki in migranti na tej cesti. Zato predlagam vsaj tunelnino ali kaj podobnega.

Strani: 1