Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Spreminjanje navad: kaj pa, če bi vam v službi plačali, da se ne pripeljete z avtom?
Strani: 1
sporočil: 377
Brezplačni javni potniški promet...a to pomeni da šofer dela brez
plačila in arabski šejk gorivo časti ?
Časnik Finance lahko spremeni ime v Komunist. Barva je že prava !
Časnik Finance lahko spremeni ime v Komunist. Barva je že prava !
sporočil: 630
"Po moji oceni brezplačen javni potniški promet ni zelo učinkovit
ukrep na področju trajnostne mobilnosti. Najpomembnejši je
učinkovit javni potniški promet – to pomeni ustrezne frekvence
povezav, pravi urniki povezav, pameten sistem postajališč - in ne
cena. Glavni razlog za neuporabo javnega potniškega prometa ni
cena, ampak njegova neučinkovitost."
Tole je glavni vzrok,da jaz ne uporabljam javnega prevoza. Tudi če mi delodajalec ne bi plačeval prevoza (kar je po mojem mnenju ena večjih budalaštin, jaz bi raje imela večjo neto plačo, manj obdavčeno, kot pa plačane stroške prevoza, ampak v Sloveniji so stroški prevoza itak samo socialni korektiv), ga še vseeno ne bi uporabljala, ker za pot z avtom od doma do službe v eno smer potrebujem 20 minut, z javnim prevozom pa eno uro. Čas je danes veliko vreden.
Tole je glavni vzrok,da jaz ne uporabljam javnega prevoza. Tudi če mi delodajalec ne bi plačeval prevoza (kar je po mojem mnenju ena večjih budalaštin, jaz bi raje imela večjo neto plačo, manj obdavčeno, kot pa plačane stroške prevoza, ampak v Sloveniji so stroški prevoza itak samo socialni korektiv), ga še vseeno ne bi uporabljala, ker za pot z avtom od doma do službe v eno smer potrebujem 20 minut, z javnim prevozom pa eno uro. Čas je danes veliko vreden.
sporočil: 21.898
"Tisti, ki so še v prihodnje želeli prihajati v službo z
avtomobilom, so morali po novem plačati za parkirišče. Denar, ki ga
je podjetje s tem zbralo, so uporabili za nagrajevanje tistih, ki
pridejo v službo z javnim potniškim prometom – in seveda tudi s
kolesom ali peš."
zakaj je ta zelo enostaven koncept v sloveniji tako tezko spraviti v realnost? alo, alo, ni tako tezko...
zakaj je ta zelo enostaven koncept v sloveniji tako tezko spraviti v realnost? alo, alo, ni tako tezko...
sporočil: 2.264
Promet v Ljubljani je obup glede ne velikost mesta. Sam živim v
meteopoli s 5 mio ljudi, pa z avtom v največji gužvi rabim 50 min
za 45 km. V Ljubljani pa rabiš min pol ure da prideš iz Bežigrada
do Viča, z avtobusom pa slabo uro. Edini pameten ukrep za Ljubljano
bi bila ukinitev LPP...
Strani: 1