Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Nemci bodo postavili svojo največjo napravo za proizvodnjo vodika
Strani: 1
sporočil: 1.191
Spet en pamflet spoštovanega Hočevarja na podlagi nore nemške
politike.
Hranjenje vodika, gospod Hočevar, je problematično. Težko. Vodik uhaja celo skozi jeklene stene. Zato ga je treba držati na nizki temperaturi, globoko pod ničlo. Kar stane energije. Tako vodik kakor litijeve baterije, puščajo energijo še preden se uporabljajo.
Vendar, še preden pridemo do vodika, imamo elektrolizo vode. Ki je skrajno slabo učinkovit proces in se za industrijsko pridobivanje vodika (za druge, nepogonske namene) ne uporablja. Tam polivajo žareč koks z vodo in potem iz plinov ki se iz tega dvigajo, molzejo vodik. CO, CO2 in vodno paro, pa mečejo stran.
Nadalje, ko vodik že kurimo recimo v motorju, se to dogaja pri zelo visokih temperaturah, ki skotijo precej dušikovih oksidov. Zaradi katerih ste Tazeleni ravnokar začeli intenzivneje jokcat po internetu in drugje.
Skratka, mau brezvezne propagande. Ampak a je bilo že kdaj bolje z vašimi članki? Se ne spomnim.
Hranjenje vodika, gospod Hočevar, je problematično. Težko. Vodik uhaja celo skozi jeklene stene. Zato ga je treba držati na nizki temperaturi, globoko pod ničlo. Kar stane energije. Tako vodik kakor litijeve baterije, puščajo energijo še preden se uporabljajo.
Vendar, še preden pridemo do vodika, imamo elektrolizo vode. Ki je skrajno slabo učinkovit proces in se za industrijsko pridobivanje vodika (za druge, nepogonske namene) ne uporablja. Tam polivajo žareč koks z vodo in potem iz plinov ki se iz tega dvigajo, molzejo vodik. CO, CO2 in vodno paro, pa mečejo stran.
Nadalje, ko vodik že kurimo recimo v motorju, se to dogaja pri zelo visokih temperaturah, ki skotijo precej dušikovih oksidov. Zaradi katerih ste Tazeleni ravnokar začeli intenzivneje jokcat po internetu in drugje.
Skratka, mau brezvezne propagande. Ampak a je bilo že kdaj bolje z vašimi članki? Se ne spomnim.
sporočil: 7.095
Zadnja sprememba: 1357 12.02.2019 15:24
Ha ha, pa so se razkrili nemci kje tiči njihova energija po eri
premoga in urana. V hidrogenskih agregatrih in tehnologijah
povezanih z vodikom. Za vse tiste nejeverne malo preučite nemške
podmornice Y212 one kot osnovni pogon uporabljajo hidrogenski
agregat. Ta tehnologija ne bi bila salaba niti za Slovenijo ker
izpolnjuje osnovni pogoj: velike količine vode. Vprašanje je samo
kako bodo na vse to reagirali vsi tisti, ki tako ali drugače živijo
od fosilnih derivatov in goriv.
sporočil: 544
Ahjoj, kaj reči?! Fizikalno gledano popolna bedarija ampak verjetno
(trenutno) politično oportuno. Človek dobi občutek, da je že skoraj
vsem jasno, da so zavozili (bajdvej tehnikom je to jasno že vsaj 20
let) in politiki (s talanjem denarja) kar nekaj probavajo iz obupa.
Samo, da se lepo sliši. Nisem strojnik, sem pa od strojnikov, ki se
na zadeve spoznajo (hvala tudi 1. komentatorju), slišal, da je
uporaba vodika (ponekod v industriji ga pač rabijo) zelo
komplicirana tehnologija z mnogimi hudiči v detajlih. Vedel sem, da
se miceni vodiki prerinejo skozi plastiko, ne pa, da tudi skozi
kovino.
Kakorkoli je pisanje g. Hočevarja močno nagnjeno proti valovnim dolžinam zelene svetlobe, pa priznam, da je eden od redkih, ki objavi tudi kako za zelene fanatike neprijetno dejstvo. Pogrešam pa res nekoliko več kritičnosti pri objavah. Članki so sicer kao faktografsko napisani, vendar v njih ni moč skriti preferenc. Na primer tisti 2 lunatični ideji o izkoriščanju vetra mimo vozečih vozil in pločniku, ki shranjuje energijo peščev. Nisem veren, ampak edina beseda, ki mi pri tem pade na pamet je "Jeeeeesus!!!". Energija je sila x pot, haloooo KRAT POT! To pomeni, ali boš po takem pločniku hodil tako, da se boš vgrezal 10 cm in boš po njem gazil, kot po blatu, ali pa ne boš dobil nič energije. Da vidim folk, ki bo gazil. Razen tega mWh in MWh imata faktor miliardo (MILIARDO!!!) razlike, ju pa mečejo v isti koš. Kaj to pomeni? To pomeni, da če hočeš z malim električnim avtom prevoziti 100 km (20 kWh), moraš, zato da ga dovolj napolniš, goniti 2 meseca mvsak dan 8 ur sobni bicikel z generatorjem. Da vidim junaka, ki goni več kot 50 W 8 ur, pa ni biciklist. Eh, pa saj človek obupa.
Kakorkoli je pisanje g. Hočevarja močno nagnjeno proti valovnim dolžinam zelene svetlobe, pa priznam, da je eden od redkih, ki objavi tudi kako za zelene fanatike neprijetno dejstvo. Pogrešam pa res nekoliko več kritičnosti pri objavah. Članki so sicer kao faktografsko napisani, vendar v njih ni moč skriti preferenc. Na primer tisti 2 lunatični ideji o izkoriščanju vetra mimo vozečih vozil in pločniku, ki shranjuje energijo peščev. Nisem veren, ampak edina beseda, ki mi pri tem pade na pamet je "Jeeeeesus!!!". Energija je sila x pot, haloooo KRAT POT! To pomeni, ali boš po takem pločniku hodil tako, da se boš vgrezal 10 cm in boš po njem gazil, kot po blatu, ali pa ne boš dobil nič energije. Da vidim folk, ki bo gazil. Razen tega mWh in MWh imata faktor miliardo (MILIARDO!!!) razlike, ju pa mečejo v isti koš. Kaj to pomeni? To pomeni, da če hočeš z malim električnim avtom prevoziti 100 km (20 kWh), moraš, zato da ga dovolj napolniš, goniti 2 meseca mvsak dan 8 ur sobni bicikel z generatorjem. Da vidim junaka, ki goni več kot 50 W 8 ur, pa ni biciklist. Eh, pa saj človek obupa.
Strani: 1