Strani: 1

anon-238000 sporočil: 464
[#2755130] 28.01.19 11:57
Odgovori   +    2
Kaj pa avtopilot???
milos9 sporočil: 1.044
[#2755131] 28.01.19 12:08 · odgovor na: anon-238000 (#2755130)
Odgovori   +    1
V uradnem sporočilu ni nič o tem, več konec februarja
anon-191845 sporočil: 961
[#2755133] 28.01.19 12:20
Odgovori   +    3
Če bo cenovno na isti osnovi kot predhodnik bi moral ponovno kraljevat v svojem razredu. Videti ni slab, upam da so se popravili v vzdržljivosti materialov, da v 10 letnem obdobju ne bomo za servise zmetali več kot za veliki srednji avto.
SREČNO Clio V.
sopranos sporočil: 11.404
[#2755146] 28.01.19 13:29 · odgovor na: milos9 (#2755131)
Odgovori   +    0
[milos9]
V uradnem sporočilu ni nič o tem, več konec februarja
Kako pa kaj potegne? Pred leti ko sem iskal manjši avto, sem si ogledoval tudi clia. Ampak moč motorja me je res razočarala. Ko je bil malo dajšji klanec je imel avto očitne probleme. Mislim, da je bila 3. generacija.
klemenstp sporočil: 2.568
[#2755148] 28.01.19 13:33 · odgovor na: sopranos (#2755146)
Odgovori   +    1
[sopranos]
> [milos9]
> V uradnem sporočilu ni nič o tem, več konec februarja

Kako pa kaj potegne? Pred leti ko sem iskal manjši avto, sem si ogledoval tudi clia. Ampak moč motorja me je res razočarala. Ko je bil malo dajšji klanec je imel avto očitne probleme. Mislim, da je bila 3. generacija.
Pa saj imaš za nekaj čez 20k eur, že sedanjo generacijo s preko 220 konji. Za tega malčka več kot dovolj, da v klanec prehitiš večino največjih navitih SUV-ov.
sopranos sporočil: 11.404
[#2755171] 28.01.19 15:03 · odgovor na: klemenstp (#2755148)
Odgovori   +    0
[klemenstp]
> [sopranos]
> > [milos9]
> > V uradnem sporočilu ni nič o tem, več konec februarja
>
> Kako pa kaj potegne? Pred leti ko sem iskal manjši avto, sem si ogledoval tudi clia. Ampak moč motorja me je res razočarala. Ko je bil malo dajšji klanec je imel avto očitne probleme. Mislim, da je bila 3. generacija.

Pa saj imaš za nekaj čez 20k eur, že sedanjo generacijo s preko 220 konji. Za tega malčka več kot dovolj, da v klanec prehitiš večino največjih navitih SUV-ov.
Ja, to so športne variante. Govorim o klasični različici. Takih, ki jih največ prodajo.

Recimo bencinar 1,2 je bil pri tretji generaciji res obup. Tudi 1,4 ni bil prav super.

Ne govorim o tem, da bi moral biti avto zverina. Samo, da pa klanec komaj zvozi, pa tudi ni za nikamor.
dikembe sporočil: 157
[#2755208] 28.01.19 17:03 · odgovor na: sopranos (#2755146)
Odgovori   +    3
Zadnja sprememba: dikembe 28.01.2019 17:03
Tile novejši 1,2 in 1,4 motorji, ce niso turbinci, nikamor ne grejo, pa ne samo v Cliu. Doma imamo leto starega Tipa, 1,4, 95 lipicancev. V vrhniski klanec tekmujem z praznimi vlacilci. Živahen je le, če ga tiščim v rdeče polje.
Pred njim je bil doma Leon prva generacija 1,6 100 konjev. Proti Fiatu....kot Cupra....
anon-119882 sporočil: 62
[#2755895] 31.01.19 18:07
Odgovori   +    0
Ta njihov slogan "Ima vse, kar imajo veliki", za prvo in drugo generacijo nikakor ni držal. Če kaj ni imel, je pa to prostor(!) Pri svojih 193 cm sem vozniški izpit delal v cliu prve generacije, kjer sem imel volan globoko med koleni. V drugi generaciji pa sem na sovoznikovem sedežu tudi s povsem nazaj pomaknjenim sedežem s koleni drgnil v pokrov predala. Zatem sem vozil tudi četrto generacijo, ki pa je v udobju in prostornosti svetlobna leta pred prvima dvema. Marsikdo pa za peto generacijo napoveduje, da bo tudi glede na četrto zelo velik napredek. Se že veselim!

Strani: 1