Strani: 1

sopranos sporočil: 11.404
[#2751528] 07.01.19 13:07
Odgovori   +    2
Najbolj pomembno bi bilo, da bi se primerjale cene storitev in kakovost opravljenih storitev (z razno raznimi parametri, ki bi vključevali tudi podatke o napakah, zapletih itd.).

In ZZZS bi moral spodbujati, da se bolnišnice specializirajo. Ne pa da vse delajo vse. Tam kjer so bolnišnice primerjalno boljše, tam naj tega še več počnejo. Tam kjer so pa slabše, naj se pa dejavnost opusti in prenese na boljše zavode.

Ne pa da se te zadeve malo čez palec ocenjuje in plačuje po trenutnem navdihu - recimo UKC Ljubljana dobi več denarja, Bolnišnica Jesenice pa manj. In to za isto storitev.

Se bo pa ljubljanska gospoda vsedla v avto ali na avtobus in prišla na Jesenice. Ali pa iz svojega žepa doplačala razliko. Čisto enostavno.
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2751533] 07.01.19 13:33
Odgovori   +    0
Ocenjevanje je lahko enostavno po že utečenem vzorcu. Na Upravni enoti Novo mesto občasno ponudijo vprašalnike o zadovoljstvu strank s storitvami, ki jih opravijo zaposleni delavci. Do sedaj sem vedno storitve ocenil z oceno "odličen" z upanjem, da vsaj malo vpliva na njihovo stimulacijo, kajti ta del javnega sektorja je zares dodana vrednost gospodarstvu.
murje sporočil: 5.120
[#2751551] 07.01.19 15:10
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: murje 07.01.2019 15:11
Kdaj pa bodo na voljo pilotni vprašalniki o oceni zadovoljstva za Ministrstvo za zdravje...
slovenecnb1 sporočil: 5.623
[#2751560] 07.01.19 15:23
Odgovori   +    1
Mene samo zanima ali ocena istega zdravnika v času zaposlenege ali popoldan kot sp ali oboje.
Prvi ukrep g Fakin javna objava koliko jih ima še sp in sedijo na dveh stolih postaviti rok ali tukaj ali tam oboje ne bo šlo pika , kakšne ocene sam to je v dobrobit blagajne ker sam plačaš pa še čakalne vrste se zmanjšujejo beda od bede kako nas imajo za krave molznice.

Strani: 1