Strani: 1

bigl sporočil: 18.363
[#2750489] 31.12.18 12:12
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: bigl 31.12.2018 12:15
Velika napaka. Lep dan.

P.S.: je rekel, da mu ni za v upravo, ko je kritiziral Teslo kot upravitelj skladov, evo ga. Takšnemu ne zaupam enega evra.
Gustl sporočil: 13.625
[#2750491] 31.12.18 12:26 · odgovor na: bigl (#2750489)
Odgovori   +    0
[bigl]
Velika napaka. Lep dan.

P.S.: je rekel, da mu ni za v upravo, ko je kritiziral Teslo kot upravitelj skladov, evo ga. Takšnemu ne zaupam enega evra.
Saj ni v upravi. To je bolj nadzorniska funkcija.
PyotrNovak sporočil: 5.775
[#2750497] 31.12.18 13:22 · odgovor na: bigl (#2750489)
Odgovori   +    3
Naslov ubija. KAJ pa je lahko boljse da ubijas premijske znamke ki so 100 let starejse????? Vse kar pa oni ponujajo so prototipi, ki imajo slabse sposobnosti. S model ima najvisjo varnost testirano do sedaj.

Tesla Outsells Mercedes-Benz In America And BMW Is Next To Be ...
www.forbes.com/.../t...w-is-next/

Oct 9, 2018 - For the same period, BMW sold 71,679 vehicles and in a note to clients, my company, Atherton Research expects Tesla to also outsell the ...

Ce bos lo tako naprej se bodo lahko nemci poslovili od elektricnih avtomobilov tako kot raketa Ariane leti IZKLJUCNO samo zaradi subvencij.

Tesla je imel na univerzi prijatelje od katerih ima vecina sedaj globoke zepe ranga Larry. Fantje so navajeni reskirati in ce so ocenili da ima Musk sanso, so nemci tule tudi kapitalsko MNOGO prekratki. Mislim da tole z Larryem pomeni Mnogo vec kot samo simbolicna funkcija.

Pa pri kritiki NE razmisljat po evropsko, kjer se nic ne da. Tudi pri nafti pred 10 leti nihce tudi pomislil ni, da bo US danes najvsecji proizvajalec nafte na svetu in to najkvalitetnejse lahke.
bigl sporočil: 18.363
[#2750505] 31.12.18 15:23 · odgovor na: Gustl (#2750491)
Odgovori   +    0
Naslov, Gustl:-) Lep dan.
Gustl sporočil: 13.625
[#2750506] 31.12.18 16:35 · odgovor na: bigl (#2750505)
Odgovori   +    0
[bigl]
Naslov, Gustl:-) Lep dan.
Kaj je z njim?
vrac sporočil: 11.068
[#2750546] 01.01.19 13:54 · odgovor na: PyotrNovak (#2750497)
Odgovori   +    0
[PyotrNovak]
Naslov ubija. KAJ pa je lahko boljse da ubijas premijske znamke ki so 100 let starejse????? Vse kar pa oni ponujajo so prototipi, ki imajo slabse sposobnosti. S model ima najvisjo varnost testirano do sedaj.

Tesla Outsells Mercedes-Benz In America And BMW Is Next To Be ...
www.forbes.com/.../t...w-is-next/

Oct 9, 2018 - For the same period, BMW sold 71,679 vehicles and in a note to clients, my company, Atherton Research expects Tesla to also outsell the ...

Ce bos lo tako naprej se bodo lahko nemci poslovili od elektricnih avtomobilov tako kot raketa Ariane leti IZKLJUCNO samo zaradi subvencij.

Tesla je imel na univerzi prijatelje od katerih ima vecina sedaj globoke zepe ranga Larry. Fantje so navajeni reskirati in ce so ocenili da ima Musk sanso, so nemci tule tudi kapitalsko MNOGO prekratki. Mislim da tole z Larryem pomeni Mnogo vec kot samo simbolicna funkcija.

Pa pri kritiki NE razmisljat po evropsko, kjer se nic ne da. Tudi pri nafti pred 10 leti nihce tudi pomislil ni, da bo US danes najvsecji proizvajalec nafte na svetu in to najkvalitetnejse lahke.
Tesla ne bo ubil premijskih znamk s stoletno tradicijo. Bo mešal štrene, ne bo pa bistveno prizadel velikih. Njegova količinska prozvodnja je proti ostalim še vedno zelo nizka V Novem mestu recimo izdelajo več avtov kot jih Tesla. Seveda primerjava ni ravno na mestu, pa vendarle kaže, da gre še vedno za začetek ere eletromobilnosti in v tem trenutku nihče ne more z gotovostjo trditi, kdo bo na koncu zmagovalec. Lahko tudi Tesla, vendar sam ne stavim na njih.
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2750550] 01.01.19 14:59 · odgovor na: vrac (#2750546)
Odgovori   +    1
[vrac]
Tesla ne bo ubil premijskih znamk s stoletno tradicijo. Bo mešal štrene, ne bo pa bistveno prizadel velikih. Njegova količinska prozvodnja je proti ostalim še vedno zelo nizka V Novem mestu recimo izdelajo več avtov kot jih Tesla. Seveda primerjava ni ravno na mestu, pa vendarle kaže, da gre še vedno za začetek ere eletromobilnosti in v tem trenutku nihče ne more z gotovostjo trditi, kdo bo na koncu zmagovalec. Lahko tudi Tesla, vendar sam ne stavim na njih.
Prav to je prednost Tesle, da nima 10 tovarn in 100.000 delavcev, ki ne bodo imeli kaj delati, ko se bo uveljavila kombinacija elektrika+samovozeči avtomobili.

Strani: 1