9 ur
Najbolj brani članki danes
10 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
11 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
12 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
12 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
12 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
12 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
13 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
14 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
14 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
15 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
15 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
16 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
16 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
16 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
17 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
17 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
17 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
17 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
18 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Strani: 1

anon-317028 sporočil: 30.415
[#2748995] 19.12.18 22:59
Odgovori   +    8
Zadnja sprememba: anon-317028 19.12.2018 23:15
Brezplačen javni potniški promet, ki ga morajo plačati davkoplačevalci ni brezplačen. Brezplačno je nekaj brezplačnega, po srbsko "džabe" ali po bosansko "džabaluka". V Sloveniji ni nič brezplačnega, vedno mora nekdo plačati, vedno mora nekdo imeti manj, da bi nekdo drug imel več. Kdaj bi v Sloveniji nekaj, vsaj pogojno, bilo zastonj? Za začetek bi morali vrniti 32 milijard javnega dolga, potem bi morali iz slovenskega javnega sektorja prejeti pobudo o zmanjšanju plač za 30%, ker je zaposlene obsedlo nekakšno nelagodje in občutek, da delajo nekaj kar ni prav, naenkrat so se počutili kot nemoralneži in tatovi, niti spat ne morejo od slabe vesti, da so roparji, ki ropajo zasebno gospodarstvo, in so predlagali vladi naj maso za njihove plače zmanjša za milijardo in ta denar, ki si ga nihče ne more lastiti vlada naj uporabi za financiranje brezplačnega javnega prevoza v državi.

ps. nisem študirani filozof, le rad premlevam o nemogočih stvareh brez velike praktične vrednosti.
FIN-454644 sporočil: 10.889
[#2748997] 19.12.18 23:55
Odgovori   +    2
Brezplacen javni prevoz je seveda edina smiselna resitev. Edina. Ampak mi bomo najprej narocili nekaj studij, razmisljali o koncesijah in koncesionarjih, o javnozasebnem partnerstvu, ukinitvi vinjet, uvedbi najrazlicnejsih vozovnic, da ne brojim dalje. Potni stroski so brezvezna postavka. Placa jo delodajalec. Potem imamo celo rec korekcijskih faktorjev: subvencionirano to, subvencionrano ono, socialni transfer na socialni transfer in tisoce razdeljevalcev vseh teh subvencij in transferjev. Delavec naj zasluzi za spodobno zivljenje. Ce bo lahko sel v sluzbo zastonj, bo sel na javni prevoz, ce bo ustrezno organiziran. Ni treba, da so ogromni avtobusi, lahko je vec kombijev. Je pa realen problem razprsena poseljenost. In vpeljati bi bilo treba smiselne linije, ki jih lahko organizirajo zgolj lokalne skupnosti, kjer poznajo potrebe prebivalstva. Malo zdrave kmecke pameti.
vrac sporočil: 11.068
[#2749002] 20.12.18 04:54 · odgovor na: FIN-454644 (#2748997)
Odgovori   +    1
[FIN-454644]
Brezplacen javni prevoz je seveda edina smiselna resitev. Edina. Ampak mi bomo najprej narocili nekaj studij, razmisljali o koncesijah in koncesionarjih, o javnozasebnem partnerstvu, ukinitvi vinjet, uvedbi najrazlicnejsih vozovnic, da ne brojim dalje. Potni stroski so brezvezna postavka. Placa jo delodajalec. Potem imamo celo rec korekcijskih faktorjev: subvencionirano to, subvencionrano ono, socialni transfer na socialni transfer in tisoce razdeljevalcev vseh teh subvencij in transferjev. Delavec naj zasluzi za spodobno zivljenje. Ce bo lahko sel v sluzbo zastonj, bo sel na javni prevoz, ce bo ustrezno organiziran. Ni treba, da so ogromni avtobusi, lahko je vec kombijev. Je pa realen problem razprsena poseljenost. In vpeljati bi bilo treba smiselne linije, ki jih lahko organizirajo zgolj lokalne skupnosti, kjer poznajo potrebe prebivalstva. Malo zdrave kmecke pameti.
Očitno "zastonj" javni prevoz ne zmanjšuje uporabe osebnih avtomobilov, zmanjšuje pa, kot v Talinu peš hojo, kar je dodten minus zastonjkarstva v javnem prevozu oseb. Prav tako to ne bi odpravilo nadomestil za prevoz na delo in z dela. Mreža avtobusnih linij tega ne omogoča in zaradi razpršenosti poselitve v Sloveniji tudi nikoli ne bo omogočala.

Strani: 1