Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Koliko bi davkoplačevalce stal brezplačen javni potniški promet?
Strani: 1
sporočil: 30.415
Zadnja sprememba: anon-317028 19.12.2018 23:15
Brezplačen javni potniški promet, ki ga morajo plačati
davkoplačevalci ni brezplačen. Brezplačno je nekaj brezplačnega, po
srbsko "džabe" ali po bosansko "džabaluka". V Sloveniji ni nič
brezplačnega, vedno mora nekdo plačati, vedno mora nekdo imeti
manj, da bi nekdo drug imel več. Kdaj bi v Sloveniji nekaj, vsaj
pogojno, bilo zastonj? Za začetek bi morali vrniti 32 milijard
javnega dolga, potem bi morali iz slovenskega javnega sektorja
prejeti pobudo o zmanjšanju plač za 30%, ker je zaposlene obsedlo
nekakšno nelagodje in občutek, da delajo nekaj kar ni prav,
naenkrat so se počutili kot nemoralneži in tatovi, niti spat ne
morejo od slabe vesti, da so roparji, ki ropajo zasebno
gospodarstvo, in so predlagali vladi naj maso za njihove plače
zmanjša za milijardo in ta denar, ki si ga nihče ne more lastiti
vlada naj uporabi za financiranje brezplačnega javnega prevoza v
državi.ps. nisem študirani filozof, le rad premlevam o nemogočih stvareh brez velike praktične vrednosti.
sporočil: 10.889
Brezplacen javni prevoz je seveda edina smiselna resitev. Edina.
Ampak mi bomo najprej narocili nekaj studij, razmisljali o
koncesijah in koncesionarjih, o javnozasebnem partnerstvu, ukinitvi
vinjet, uvedbi najrazlicnejsih vozovnic, da ne brojim dalje. Potni
stroski so brezvezna postavka. Placa jo delodajalec. Potem imamo
celo rec korekcijskih faktorjev: subvencionirano to, subvencionrano
ono, socialni transfer na socialni transfer in tisoce
razdeljevalcev vseh teh subvencij in transferjev. Delavec naj
zasluzi za spodobno zivljenje. Ce bo lahko sel v sluzbo zastonj, bo
sel na javni prevoz, ce bo ustrezno organiziran. Ni treba, da so
ogromni avtobusi, lahko je vec kombijev. Je pa realen problem
razprsena poseljenost. In vpeljati bi bilo treba smiselne linije,
ki jih lahko organizirajo zgolj lokalne skupnosti, kjer poznajo
potrebe prebivalstva. Malo zdrave kmecke pameti.
sporočil: 11.068
[FIN-454644]Očitno "zastonj" javni prevoz ne zmanjšuje uporabe osebnih avtomobilov, zmanjšuje pa, kot v Talinu peš hojo, kar je dodten minus zastonjkarstva v javnem prevozu oseb. Prav tako to ne bi odpravilo nadomestil za prevoz na delo in z dela. Mreža avtobusnih linij tega ne omogoča in zaradi razpršenosti poselitve v Sloveniji tudi nikoli ne bo omogočala.
Brezplacen javni prevoz je seveda edina smiselna resitev. Edina. Ampak mi bomo najprej narocili nekaj studij, razmisljali o koncesijah in koncesionarjih, o javnozasebnem partnerstvu, ukinitvi vinjet, uvedbi najrazlicnejsih vozovnic, da ne brojim dalje. Potni stroski so brezvezna postavka. Placa jo delodajalec. Potem imamo celo rec korekcijskih faktorjev: subvencionirano to, subvencionrano ono, socialni transfer na socialni transfer in tisoce razdeljevalcev vseh teh subvencij in transferjev. Delavec naj zasluzi za spodobno zivljenje. Ce bo lahko sel v sluzbo zastonj, bo sel na javni prevoz, ce bo ustrezno organiziran. Ni treba, da so ogromni avtobusi, lahko je vec kombijev. Je pa realen problem razprsena poseljenost. In vpeljati bi bilo treba smiselne linije, ki jih lahko organizirajo zgolj lokalne skupnosti, kjer poznajo potrebe prebivalstva. Malo zdrave kmecke pameti.
Strani: 1