1 ura
Nemški proizvajalec komponent za avtoindustrijo Mubea zaganja proizvodnjo v Bosni
3 ure
Prevoznika Emirates in Flydubai po poplavah vzpostavljata normalne povezave
4 ure
Cene v hrvaškem turizmu bodo za pet do deset odstotkov višje kot lani 3
4 ure
Za sofinanciranje raziskav v podporo kmetijski politiki pet milijonov evrov
6 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
7 ur
Predlogi za dividende, v zelenem pa le delnica Krke
7 ur
Koliko odpravnine sta lani prejela predsednika uprave Petrola in Luke Koper
8 ur
V prvih dveh mesecih za tri odstotke več prihodkov od tujih turistov kot v enakem obdobju lani
9 ur
Kitajski Chery bo avtomobile izdeloval na pogorišču Nissanove tovarne v Barceloni
10 ur
Dnevnik: za Fotono bi lahko iztržili milijardo evrov
11 ur
Kako sem ugotovila, da mi ne dela daljinsko odčitavanje elektrike 3
22 ur
Najbolj brani članki danes
23 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander 1
23 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
1 dan
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 9
1 dan
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 6
1 dan
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
1 dan
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
1 dan
Ko se upokoji vodja gradnje
1 dan
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah

Strani: 1

0126Bacis sporočil: 3.026
[#2747557] 13.12.18 06:23
Odgovori   +    5
Sem že nekoč nalimal, pa bom še 1x. To je razložil en naš gasilec:

TOLE SE O ZADEVI VE PO MOJI GASILSKI LINIJI

Ta posnetek sem že videl, pa podatke tudi.

Par reči, ki jih je dobro vedeti glede električnih vozil, ki imajo za osnovo akumulatorje (vrsta akumulatorja je nepomembna)

1. V akumulatorjih je kar velika zaloga energije, ki ne potrebuje kisika, da se sprosti, ampak le neko okvaro celic ali celice (smatrajte za požar, ki ne potrebuje kisika, torej dušilni efekti odpadejo.)
2. Ker je energija shranjena v obliki elektro kemične energije, znižanje temperature ne ustavi reakcije (kot pri gorenju, kjer lahko zadevo ohladimo pod mejo vnetišča).
3. Za nameček se v akumulatorjih nahajajo še kovine, ki gorijo v stiku s kisikom (gorenje kovin)

Se pravi imamo precej neugodno kombinacijo.

Realno teh požarov, če se lahko tako kliče (boljši izraz bi bil elektro termična reakcija) ne gasimo, ampak s prho ohlajamo (vprašanje prha, goreča kovina !?) in čakamo pač, da se vsa energija,
ki je spravljena v akumulatorjih porabi (pretvori v toplotno).

Problem je, ker s praškom, ki gasi kovine ne naredite nič koristnega, akumulator se bo še naprej pregreval.

Zelo težko si predstavljam kako bo izgledalo posredovanje na takšni zadevi, če so potniki še v vozilu !?!
Na to ni nekega jasnega odgovora.

Še nekaj linkov:

Finance:
Požara na Teslinih baterijah se ne da pogasiti z vodo
avto.finance.si/8350...rs-v-ognju


Gasilci v sosednji Avstriji so imeli velikanske težave, da so na cesti pogasili gorečo teslo model S.
www.zurnal24.si/avto...tom-299110

Zdaj vlakec Urban:
www.24ur.com/novice/...urban.html

Pred časom pa avtobus:
www.rtvslo.si/crna-k...nih/412380

siol.net/novice/slov...lpp-433461
bigl sporočil: 18.363
[#2747592] 13.12.18 09:25
Odgovori   +    3
Zadnja sprememba: bigl 13.12.2018 09:30
Mislim, da je sedanji razvoj električnih avtov in prometne infrastruktire zanje, na ravni otroka, ki še ni prav shodil. Imam občutek, da elektrika v danajšnji obliki pridobivanja in uporabe ni edina alternativa...Pustimo razvoju čas in denar ter seveda inovativni kader. Potrebuje vse. Lep dan.

Strani: 1