Strani: 1

anon-358556 sporočil: 129
[#2746858] 10.12.18 08:03
Odgovori   +    11
S pomočjo zunanjega partnerja bomo na željo kupca naredili posnetek stanja njegove elektroinfrastrukture, ali ima zadosti priključne moči, da bi lahko imel polnilno napravo, ki si jo želi.
Kako bo to potekalo v blokih. Prvi, ki bo kupil električni avto, bo dobil polnilnico, drugi se bodo pa obrisali pod nosom?
Ker za prvega infrastuktura je, moči je dovolj in lahko bo dobil polnilno napravo. Drugi, tretji, četrti... deseti? Zadnjih nekaj pred blokom niti parkirat nima kam.

Ne moreš pred blok nekomu postavit polnilne priprave in reči, da je to njegovo (parkirno mesto in polnilna naprava).

In ravno tam kjer so bloki in je velika gostota prebivalstva je smiselno imeti električne avte. Tam kjer imajo vsi individualne hiše, so avti (dizli in bencinarji) še najmanjši problem.
Nollem sporočil: 965
[#2746859] 10.12.18 08:07 · odgovor na: anon-358556 (#2746858)
Odgovori   +    6
Zadnja sprememba: Nollem 10.12.2018 08:24
[premzb]
> S pomočjo zunanjega partnerja bomo na željo kupca naredili posnetek stanja njegove elektroinfrastrukture, ali ima zadosti priključne moči, da bi lahko imel polnilno napravo, ki si jo želi.

Kako bo to potekalo v blokih. Prvi, ki bo kupil električni avto, bo dobil polnilnico, drugi se bodo pa obrisali pod nosom?
Ker za prvega infrastuktura je, moči je dovolj in lahko bo dobil polnilno napravo. Drugi, tretji, četrti... deseti? Zadnjih nekaj pred blokom niti parkirat nima kam.
Točno to je meni povedal naš upravnik. Ene par jih bo lahko polnilo, potem bo pa že problem, saj je bila trafopostaja naselja projektirana za precej manjše obremenitve, da ne govorimo, da je TP v Grosuplju že sedaj na robu svojih zmogljivosti.

Pa še to: Tesla je objavila cenik ta Evropo. Cena trojkice sitnica, 60 k EUR.
FIN223552 sporočil: 1.136
[#2746877] 10.12.18 10:06 · odgovor na: anon-358556 (#2746858)
Odgovori   +    4
Tam pa dosti bolj pride do izraza car sharing in javni prevoz.. Če si pripravljen živeti kot sardina v strnjenem naselju, si pripravljen tudi na take optimizacije, pa ne pričakuješ luksuza.

Že zdaj je mnogim jasno, da so sami problemi z avtom na takih lokacijah, tudi brez elektrike.
anon-476752 sporočil: 484
[#2746889] 10.12.18 10:27 · odgovor na: anon-358556 (#2746858)
Odgovori   +    1
Vsak dan napišete isto.
anon-317971 sporočil: 768
[#2746924] 10.12.18 11:58
Odgovori   +    4
To sporočilo je izbrisal avtor (26.07.2020 00:34)
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2746934] 10.12.18 12:32 · odgovor na: anon-317971 (#2746924)
Odgovori   +    2
[FIN-209516]
>>Trendi napovedujejo, da bodo kupci električne avtomobile v 40 odstotkih polnili doma, v 40 odstotkih na delovnem mestu, le v 20 odstotkih pa na javnih polnilnicah.
Pa ni uni tajkun od Šešoka v Iskri že parkirišča brez vtičnice zaračunaval?

Drugače pa manjka še procent dolenjskega direktnega odjema iz omrežja.
anon-476752 sporočil: 484
[#2746948] 10.12.18 13:29 · odgovor na: anon-154083 (#2746934)
Odgovori   +    0
parkirno mesto računa še kdo drug...
najobj sporočil: 31.870
[#2746973] 10.12.18 15:10 · odgovor na: anon-154083 (#2746934)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: najobj 10.12.2018 15:13
[jani1974]
> [FIN-209516]
> >>Trendi napovedujejo, da bodo kupci električne avtomobile v 40 odstotkih polnili doma, v 40 odstotkih na delovnem mestu, le v 20 odstotkih pa na javnih polnilnicah.
Pa ni uni tajkun od Šešoka v Iskri že parkirišča brez vtičnice zaračunaval?

Drugače pa manjka še procent dolenjskega direktnega odjema iz omrežja.
... čuj, če sem prav slišal, oni požrešni lopov - mariborskega poskusa ropanja z radarji mu ne bom nikoli pozabil - od Šešoka svojim uslužbencem kasira parkiranje na ograjenem parkirnem prostoru, ki je last njegove firme in razen njegovih uslužbencev tja noben nima dostopa ...

P.S.: v centru Maribora imajo plačane parkplace v garažnih hišah zelo redki izbranci (= direktorji) in zelo dvomim, da je v Ljubljani kaj drugače, tako da agitatorji na Financah na totih 40% na delovnem mestu lahko kar takoj pozabijo, ker direktor Audija pri Porscheju Slovenija Franci Bolta očitno ne živi na istem planetu kot navadni smrtniki ...
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2746981] 10.12.18 16:02 · odgovor na: najobj (#2746973)
Odgovori   +    1
[najobj]
ker direktor Audija pri Porscheju Slovenija Franci Bolta očitno ne živi na istem planetu kot navadni smrtniki ...
Normalno, saj imajo že vozniki Audijev težave z dojemanjem resničnosti, kaj šele en tak direktor potem.

Strani: 1