Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Se bo bencin pocenil četrtič zapored?
Strani: 1
sporočil: 111
Vozniki dovolj blizu Avstrije pac po diesel v Avstrijo, kjer se ne
gredo tako idiotske gonje proti dizlu, ki ima za cca 30% nizjo
porabo in ze zaradi tega na enako prevozeno razdaljo nizje izpuste
in motor ze sam po sebi nizje izpuste toplogrednih plinov.
sporočil: 7.958
Najbolj smešno je, da dizli Euro 6 so dovoljeni povsod v Nemčiji in
Avstriji, tudi v središčih, novi dizli, ki prihajajo, pa bodo
ekološko še bolj sprejemljivi, tudi z vidika NOx emisij.
Se pa strinjam, da so za mestna središča bolj sprejemljiva vozila na elektriko (100% ali hibrid) ali na gorivne celice ali na zemeljski plin.
Ampak na daljše razdalje in pri povprečni hitrosti vozila 60 do 150 km/h bo dizel še nekaj časa bolj ekološki kot ostala motorizacija.
That's the fact. Sorry.
Se pa strinjam, da so za mestna središča bolj sprejemljiva vozila na elektriko (100% ali hibrid) ali na gorivne celice ali na zemeljski plin.
Ampak na daljše razdalje in pri povprečni hitrosti vozila 60 do 150 km/h bo dizel še nekaj časa bolj ekološki kot ostala motorizacija.
That's the fact. Sorry.
sporočil: 111
Kot alternativa za mesta je gotovo najprimernejsa elektrika (
elektro skuterji, majhni avtomobili, .., kdor si lahko privosci in
se dosti vozi po mestu). Za nadomestitev tekocih goriv z elektriko
pa je ne proizvedemo dovolj, distribucijsko omrezje pa je ni
sposobno dostaviti do porabnikov - vseh vozil.
sporočil: 7.958
Ena od rešitev je tudi car sharing. Kot bicikli.
Prideš do mestnega središča (do točke zgostitve in vožnje app. pod 40 km/h) z lastnim vozilom na dizel, zadnji del pa opraviš z izposojenim elektrikašem ali javnim prevozom ali e-taksijem. Deloma smo že danes blizu tega. To se da zelo hitro urediti.
Nastavki so že pri sistemu P+D, le še bolj dodelati je treba ta sistem. Seveda javni prevoz reši ogromno zagat tle, sploh če je pester. Torej vlaganje v javni prevoz bi se moralo splačati, če sledimo tej logiki.
Pač, za čist zrak v mestih bo treba plačati malo več kot doslej.
Prideš do mestnega središča (do točke zgostitve in vožnje app. pod 40 km/h) z lastnim vozilom na dizel, zadnji del pa opraviš z izposojenim elektrikašem ali javnim prevozom ali e-taksijem. Deloma smo že danes blizu tega. To se da zelo hitro urediti.
Nastavki so že pri sistemu P+D, le še bolj dodelati je treba ta sistem. Seveda javni prevoz reši ogromno zagat tle, sploh če je pester. Torej vlaganje v javni prevoz bi se moralo splačati, če sledimo tej logiki.
Pač, za čist zrak v mestih bo treba plačati malo več kot doslej.
Strani: 1