Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Električna avantura Slovenca v razvoju Audija, ki se bere kot kriminalka
Strani: 1
sporočil: 1.227
Preden je proizvajalec sploh predstavil avto in njegove teoretične
podatke, bi moral opraviti kar nekaj takšnih voženj po EU, če ne
celo po svetu in zbrati praktične izkušnje. Ta kalvarija zgolj
dokazuje, da je (zaenkrat) nesmiselno svoje premiknje prepustiti
zgolj elektriki, dokler ne bo polnjenje vsaj enako hitro kot
točenje tekočega goriva ter v zadostni meri za število potujočih
vozil. Si zdaj predstavljate kako polnilnice ne bodo delovale ali
pa komaj zmogle kaj dati od sebe, ko se bo priklopilo nekja deset
vozil hkrati? Koliko bo to pregrevanj in požarov itd.itd..
Hibrid je pa tako uporaben in izkoriščen le v mestu.
Vse je predraga tehnologija, predraga proizvodnja, tudi umazana in nič kaj nedolžna.
Naš iskri konj (šarec) naj kar lepo zniža ceno dizla na realno raven in pod ceno bencina, kor je realno razmerje v proizvodnji teh goriv, ker se bomo še dolgo dolgo vozili nanj.
Hibrid je pa tako uporaben in izkoriščen le v mestu.
Vse je predraga tehnologija, predraga proizvodnja, tudi umazana in nič kaj nedolžna.
Naš iskri konj (šarec) naj kar lepo zniža ceno dizla na realno raven in pod ceno bencina, kor je realno razmerje v proizvodnji teh goriv, ker se bomo še dolgo dolgo vozili nanj.
sporočil: 7.929
Lep opis problematike, ki kaže, da mora elektrikaš še prevoziti 20
let, da bo primerljiv uporabnosti vozila na klasični pogon. Počasi
bo že.
sporočil: 188
Pa je šlo za en avto... Si predstavljate poletje in kolone vozil,
ki potujejo na počitnice, če bi bil delež EV večji??
sporočil: 106
Preberite reportažo o uvajanju električnih avtov, ladij in avionov
na Norveškem, kjer se vzporedno s povečevanjem električnih mobilnih
naprav ureja tudi infrastruktura. V kolikor ne bo usklajenega
delovanja vse Evrope bodo pač velike razlike v infrastrukturi med
posameznimi državami. Vprašanje pa je enake hitrosti uvajanja, ker
Norveška si na finančne kapacitete, usklajenostjo strategije med
politiko in prebivalstvom, pač lahko privošči uvajanje z največjo
hitrostjo. Skrbi velika odvisnost Evrope od Kitajske v zvezi z
baterijami.
sporočil: 3
Zadnja sprememba: mjure2018 23.11.2018 10:59
Zanimivo prebrati izkušnjo voznika.Bi pa tale članek lahko napisali vsaj slovnično pravilno. Kar mrgoli napak.
sporočil: 814
Zadnja sprememba: anon-171197 25.11.2018 15:17
1. elektrcni avto vozim ze vec kot eno leto in delam 5000km mesecno
v AuT Slo in DE in se nisem dozivel taksne avanture, tes pa je, da
vozim konkreten el avto in ne Audijev joke od avta.2. Polnilnica v Gradcu je sposobna 150kw vendar se en dokaz vec, da Audi pac ni sposoben spraviti skupaj enga vsranega elektricnega avta, kaj sele, da bi se merili s Teslo. Pa da ne bo pomote, ta konkretna polnilnica spada pod tisto famozno firmo, kk bi naj zgradila v nekaj letih 400 polnilnic po EU in katero med drugim tudi sofinancira Audi. Cinizem ali ironija?
3. Tegala bodo za tako super reklamo novega etrona sigurno pohvalili pri Audiju.
4. To, da ima ta avto tako veliko porabo, je bilo pa tako vnaprej pricakovat in se 1x Audi pac ne zna nardit elektro avta in ga cakajo zelo tezki dnevi, takoj ko Tesla pride z Modelom 3 v EU.
Strani: 1