5 ur
Slovenski prevozniki lani bolj dejavni in tudi bolj učinkoviti
5 ur
Portugalska tovarna, kjer se vrstijo generacije delavcev
6 ur
Najbolj brani članki danes
7 ur
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi 1
7 ur
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
8 ur
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
8 ur
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
8 ur
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
8 ur
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
9 ur
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3
10 ur
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
10 ur
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
10 ur
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 3
10 ur
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
10 ur
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
11 ur
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
11 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
12 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
12 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
12 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1

Strani: 1

anon-93129 sporočil: 2.117
[#2742095] 13.11.18 05:50
Odgovori   +    2
Ta motor bo zanimiv za spremljati kako se bo obnašal v vsakdanjem življenju.
anon-181718 sporočil: 149
[#2742100] 13.11.18 07:38 · odgovor na: anon-93129 (#2742095)
Odgovori   +    4
Res bo zanimivo spremljati razvoj tega motorja, vendar kot sem že večkrat omenil: bencinski motorji bodo zelo kmalu postali podobni dizelskim. Že sedaj imajo skoraj vsi turbine. S prihodom visoko kompresijskih agregatov, kjer je temperatura v komori izgorevanja višja, pa bo prišlo do problema z nastajanjem višjih emisij NOx. In ravno te (poleg PM) so glavni krivec za udrihanje po dizelskih motorjih. Torej v prihodnosti bo benskinski motor:
a) podobno zapleten (beri high tech) kot dizelski - vprašanje bo življenska doba
b) podobno drag za nakup (posledica točke a)
c) podobno drag za vzdrževanje (posledica a)
č) podobno neugoden za zdravje ljudi

Čez nekaj let se bomo res vprašali o tem kakšna je razlika med agregati. Ker kot rečeno, cene bodo tam tam, onesnaženje tudi. Res bo zanimivo opazovati tole zgodbo.
gora sporočil: 558
[#2742101] 13.11.18 07:42 · odgovor na: anon-181718 (#2742100)
Odgovori   +    1
Nekdo že danes dela samo električne in to izjemno uspešno.

Mazda snuje, da bi čez 12 let imela deleže 5%:95%.
philips sporočil: 6.715
[#2742104] 13.11.18 07:51 · odgovor na: gora (#2742101)
Odgovori   +    3
[gora]
Nekdo že danes dela samo električne in to izjemno uspešno.

Mazda snuje, da bi čez 12 let imela deleže 5%:95%.
Uspešno?
gobim sporočil: 583
[#2742114] 13.11.18 08:40 · odgovor na: gora (#2742101)
Odgovori   +    2
[gora]
Nekdo že danes dela samo električne in to izjemno uspešno.
Res? Kdo pa? Kako pa meriš uspešnost?
berneticd sporočil: 603
[#2742196] 13.11.18 12:38 · odgovor na: anon-181718 (#2742100)
Odgovori   +    0
čudi me, da se vsi izogibajo vozilom na LNG. Mreža polnilnic (vsaj po Italiji) je kr dobra.
anon-202165 sporočil: 970
[#2742198] 13.11.18 12:47 · odgovor na: berneticd (#2742196)
Odgovori   +    0
[berneticd]
čudi me, da se vsi izogibajo vozilom na LNG. Mreža polnilnic (vsaj po Italiji) je kr dobra.
Večini ljudi težki tovornjaki niso najbolj praktični. Verjetno imaš v mislih CNG, za katerega je pa mreža polnilnic v Italiji res spodobno razvita.
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2742443] 14.11.18 12:54 · odgovor na: anon-202165 (#2742198)
Odgovori   +    0
Jaz bi pa rekel, da misli LPG.
anon-202165 sporočil: 970
[#2742526] 15.11.18 07:20 · odgovor na: anon-154083 (#2742443)
Odgovori   +    0
Jah, ne vem kaj je mislil. Se tudi ni nič izjasnil. Ker je omenjal Italijo predvidevam da metan, ker je ta tam precej popularen. Ampak LNG je kolikor vem trenutno v uporabi za tovornjake, CNG pa bolj razširjen.

Strani: 1