Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Ko dizlom kar ne želiš obrniti hrbta
Strani: 1
sporočil: 30.415
Kako naj dizlu obrnem hrbet? 40 – let sem vozil bencince, zadnji z
maksimalno opremo, ki je na računalniku kazala povprečno porabo 7,6
litrov, vožnja je bila večinoma na kratke relacije, nekaj hribovske
vožnje...Danes imam dizla, ki ima 25 tisoč kilometrov, relacije so
enake, računalnik kaže porabo 5,4 litre...In kako naj dizlu obrnem
hrbet?
sporočil: 4.311
Seveda mu boš obrnil hrbet, če n prej pa takrat, ko se boš z njim
vozil samo po rovtih, v mesto pa ne boš smel.
sporočil: 4.311
[]No bomo videli. Zanimivo, danes sem pa gledal po Dnevniku zrcalo tedna ali kak se že reče. In zeleni so najbolj protestirali proti sodni prepovedi vožnje s starimi dizli v Bonnu in še enem mestu.... Cel kup za lase privlečenih izgovorov, se je pa videlo da jih bo kljub zelenosti silno prizadelo.....
Šur. We'll see.
In vendar mislim, da je obdobje dizlov za majhne motorje v osebnih vozilih blizu konca, nenazadnje bo cena dizla rasla zaradi pomorskih potreb.
sporočil: 7.959
Še enkrat - hmm, we'll see.
(Glede izpolnjevanja okoljskih standardov do leta 2025 pa bodo dizli bolj konkurenčni ali vsaj enako kot bencinci in do takrat ne vidim razloga za njihovo omejevanje. Kdor jih pa kupi do leta 2025, potem mora obstajati prehodna doba 2033, dokler se jih ne začne zares fizično ovirati pri njihovi vožnji do službe, trgovin in doma... to ti pove že osnovni občutek, kaj je prav in kaj ne. Po letu 2033 pa bova sodila o vsem skupaj na novo. Mar ne?)
(Vzpon hibridov in elektrikašev je predviden za čas po 2025. Pa tudi tu bo en kup še vprašanj, ker ne vemo, kaj nam avtoindustrija lahko vse še pripravi.)
(Glede izpolnjevanja okoljskih standardov do leta 2025 pa bodo dizli bolj konkurenčni ali vsaj enako kot bencinci in do takrat ne vidim razloga za njihovo omejevanje. Kdor jih pa kupi do leta 2025, potem mora obstajati prehodna doba 2033, dokler se jih ne začne zares fizično ovirati pri njihovi vožnji do službe, trgovin in doma... to ti pove že osnovni občutek, kaj je prav in kaj ne. Po letu 2033 pa bova sodila o vsem skupaj na novo. Mar ne?)
(Vzpon hibridov in elektrikašev je predviden za čas po 2025. Pa tudi tu bo en kup še vprašanj, ker ne vemo, kaj nam avtoindustrija lahko vse še pripravi.)
sporočil: 4.311
[]Zastopaš enaka stališča kot oni zeleni na TV. Sam pa mislim, da če nekaj dela drek, se pač prepove v omejenih primerih. In dizli dokazano svinjajo, amlo poglej na cestah. Sicer pa, zakaj pa so na Japonskem za osebna vozila prepovedani. Vsekakor se pa z njim lahko voziš po rovtih..., ti nihče ne brani.
Še enkrat - hmm, we'll see.
(Glede izpolnjevanja okoljskih standardov do leta 2025 pa bodo dizli bolj konkurenčni ali vsaj enako kot bencinci in do takrat ne vidim razloga za njihovo omejevanje. Kdor jih pa kupi do leta 2025, potem mora obstajati prehodna doba 2033, dokler se jih ne začne zares fizično ovirati pri njihovi vožnji do službe, trgovin in doma... to ti pove že osnovni občutek, kaj je prav in kaj ne. Po letu 2033 pa bova sodila o vsem skupaj na novo. Mar ne?)
(Vzpon hibridov in elektrikašev je predviden za čas po 2025. Pa tudi tu bo en kup še vprašanj, ker ne vemo, kaj nam avtoindustrija lahko vse še pripravi.)
Je pa nekaj res, na kar vsi dušebrižniki čistoče pozabljajo, vir prašnih delcov so v enih 30-40% sedanjih emisij kar lepo gume in sam ceste. Se ne obrabljao kar v nič, ampak nastaja lep fin prahček... To pa tudi električni avtomobili ne rešijo!
Strani: 1