6 ur
Najbolj brani članki danes
6 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
7 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
8 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
9 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
9 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
9 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
10 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
11 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
11 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
11 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
12 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
12 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
12 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
13 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
13 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
13 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
14 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
14 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
14 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Kiin golf za 120 Slovencev na mesec

Strani: 1

MF-263863 sporočil: 58
[#2736663] 05.10.18 08:14
Odgovori   +    5
Glede na vse skupaj, kot paket, se mi zdi cena OK. Pri komu drugemu pa dobiš tako velik avto s toliko opreme, 7-letno garancijo in tehniko, ki se definitivno najmanj kvari in je v smislu zmogljivosti na ravni nemške? Sorry, amapak se mi zdi, da nas Korejci prehitevajo po levi in desni, kdor je bil zadnje čase kaj v Aziji, je pa verjetno ugotovil, da nas prehitvajo še od zgoraj in spodaj. Mi res živimo le še na račun stare slave, vključno po avtomobilski plati in njenem neracionalnem čaščenju nemškega....
zx14 sporočil: 13
[#2736664] 05.10.18 08:14
Odgovori   +    11
Jih sponzorirajo zavarovalnice? Ker, kolikor vem, se kasko zavarovanje plačuje na ceno po ceniku in zavarovalnic popusti nič ne brigajo. In tako kupci brezveze preplačujejo zavarovanje, ker Kia prodaja popuste namesto avtov.
anon-116402 sporočil: 4.340
[#2736688] 05.10.18 10:00 · odgovor na: MF-263863 (#2736663)
Odgovori   +    1
[MF-263863]
Glede na vse skupaj, kot paket, se mi zdi cena OK. Pri komu drugemu pa dobiš tako velik avto s toliko opreme, 7-letno garancijo in tehniko, ki se definitivno najmanj kvari in je v smislu zmogljivosti na ravni nemške?
Kot lastnik dveh* Ceedov prve generacije ti tega ne morem pritrditi. Oba avta se kvarita že od novega, garancija je bullshit. Je pa dobro, da je teh avtov precej na odpadih, tako da se da dobiti stare dele.

Sorry, amapak se mi zdi, da nas Korejci prehitevajo po levi in desni, kdor je bil zadnje čase kaj v Aziji, je pa verjetno ugotovil, da nas prehitvajo še od zgoraj in spodaj. Mi res živimo le še na račun stare slave, vključno po avtomobilski plati in njenem neracionalnem čaščenju nemškega....
Mi tak ne delamo avtov. Za Nemce, Francoze in Italijane nam pa dol visi. Trenutno sestavljamo avte za Francoze in Nemce, če bo situacija drugače nanesla, jih lahko jutri za Korejce in Kitajce. Kupovali bomo pa tisto, kar se nam bo zdelo najbolj vredno svojega denarja. Moja Ceed-a sta bila vsaj poceni in recimo vredna svojega denarja, glede na to, da tudi Nemci niso več to, kar so bili nekoč, danes pa Ceed še zdaleč ni več poceni.

* OK, en je od žene, a ga občasno vozim jaz, predvsem pa ga vzdržujem jaz.
MF-263863 sporočil: 58
[#2736910] 07.10.18 10:07 · odgovor na: anon-116402 (#2736688)
Odgovori   +    1
Ne vem, kako je z generacijsko prvimi ceedi izpred desetih in več let, vem pa kako je s sedanjimi. Imamo enega 5 let starega, pa moj svak ima tudi karavana. Med znanci imam tudi nekaj ljudi, ki ga imajo. In z avtom nima tako rekoč nobeden omembe vrednih sitnosti. Se najde kakšna malenkost, ki se pač popravi v okviru garancije. Amapak to ne gre za velike zadeve, kot se dogajajo pri VW, ko pokajo verige in razpadajo DSG menjalniki. Tega pač ni pri Kiji. Se pa strinjam, vsi se kvarijo. Amapak če gledaš kakšne nemške statistike, je pa jasno, da je Kia naredila v zadnjih letih zelo velike korake v smislu preboja v vrh najmanj pokvarljivih avtomobilov. VW, Škoda, PSA, Renault in recimo Opel dosegajo pri merjenju tovrstne statistike okvar precej slabše rezultate
anon-116402 sporočil: 4.340
[#2737032] 08.10.18 13:54 · odgovor na: MF-263863 (#2736910)
Odgovori   +    0
[MF-263863]
Ne vem, kako je z generacijsko prvimi ceedi izpred desetih in več let, vem pa kako je s sedanjimi. Imamo enega 5 let starega, pa moj svak ima tudi karavana. Med znanci imam tudi nekaj ljudi, ki ga imajo. In z avtom nima tako rekoč nobeden omembe vrednih sitnosti. Se najde kakšna malenkost, ki se pač popravi v okviru garancije. Amapak to ne gre za velike zadeve, kot se dogajajo pri VW, ko pokajo verige in razpadajo DSG menjalniki. Tega pač ni pri Kiji. Se pa strinjam, vsi se kvarijo. Amapak če gledaš kakšne nemške statistike, je pa jasno, da je Kia naredila v zadnjih letih zelo velike korake v smislu preboja v vrh najmanj pokvarljivih avtomobilov. VW, Škoda, PSA, Renault in recimo Opel dosegajo pri merjenju tovrstne statistike okvar precej slabše rezultate
Pri mojih Kiah so tudi "omembe vredne sitnosti". Recimo zavor nikakor ne uspejo zrihtati tako, da bi brezhibno delale vsaj eno leto, pa so jih popravljali že trije pooblaščeni in še nekaj nepooblaščenih serviserjev. Garancije na to itak ni bilo nikoli, ker je to kao potrošni material in sem kao jaz kriv, če med vožnjo po avtocesti pride med ploščice in disk umazanija, ki je bila kao kriva za težave, ko se so na mojem avtu prvič pojavile (par mesecev po nakupu novega avta). Druga zanimiva reč je elektronika s senzorji in naključnimi napakami, zaradi katerih včasih avto ne vžge. Bojda bi garancija to krila, če bi napako reproducirali na servisu. Ker pa je niso, je bila za njih zgodba zaključena s tem, da "trenutno avto dela in tester ne kaže nobene napake". K sreči je potem enkrat en nepooblaščeni serviser našel senzor, ki je kriv za napake in zaenkrat izgleda, da je našel pravi vir (rade volje sem plačal popravilo, da je le našel in odpravil napako). Pa luža bencina pod avtom med tankanjem tudi ni bila stvar, ki bo jo garancija krila celih sedem let. Do pet let bi jo bojda krila, kasneje pa garancija krije samo še motor. Motor torej naj bi zares imel sedem let garancije, a pri eni od mojih Ceed-ov je hladilna tekočina stekla v olje v osmem letu. Kaj naj rečem - dobro so naračunali življenjsko dobo tesnila :-) Na pooblaščenem servisu bi popravilo povečalo vrednost avta za 50%, na nepooblaščenem jo je malo manj. Pa poblaščeni servis je najprej ženo prepričeval, da je do tega prišlo zaradi nestrokovno izvedenih poprejšnih vzdrževalnih del na nepooblaščenem servisu. No, ko sem jih jaz vprašal zakaj točno se je to zgodilo in kateri poprejšnji poseg je kriv za to, so seveda hitro priznali, da je kriva zgolj in samo slaba kvaliteta Kiinega tesnila oz. glave motorja. V glavnem "Sedem let garancije" je po mojih izkušnjah bolj "Sedem let zajebancije", vsekakor pa ni sedem let brezskrbne uporabe avtomobila s predvidljivimi stroški vzdrževanja.

Za VW in ostale ne vem. Slišim vse sorte izkušenj nekih tretnjih oseb, iz prve roke pa niti ne (razen slabih izkušenj s serviserji). Za Kie pa slišim same dobre stvari od nekih tretjih oseb, iz prve roke in od serviserjev pa v glavnem slabe izkušnje. Statistikam pa tudi ne verjamem kaj dosti, ker v statistiko pač pride kar firme ne uspejo skriti.

Strani: 1