Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Petričev Kolektor zahteval že drugi aneks k tiru. Bratuškova na Tarči: Do ponedeljka ima čas, da ga umakne!
Strani: 1
BTW, 1 mio/14 mio = 7%.
Normalno tako se bo izsiljevalo do onemoglosti in samo zato, da si zagotovijo sredstva za nedoločen čas. Tukaj je potrebno ustaviti konje in aneksa se ne sme izvršiti, saj je prej obljubljal, da bodo zgradili za takšen denar. TOrej je v tej zgodbi nekdo na veliko zavajal, da bo naredil za določeno ceno.
Če želi ministrica presekati gordijski vozel mora vztrajati. V nasprotnem primeru je bolje, da projekt zamrznemo.
Bi pa bilo zanimivo temeljiteje pogledati, kaj zahteve po aneksu vsebujejo. 0,57 mio € več za plače: za koliko ljudi od kakšne osnove, kaj so delali, da so se tako podražili, ali so bili "v stalni pripravljenosti", 1,53 mio € za dodatno opremo (razumem delovna sredstva in opremo), kakšno opremo, ali niso gradbena firma, ki to ima, ali so goli in bosi šli v ponudbo, ... nato pa še 0,35 mio € za energente ... (ja lubčki je treba večletne trende spremljat in vedeti, kaj se dogaja v kakšnem obdobju leta, pa še s tem je treba v zavezujoči ponudbi računat).
Prijatelji dragi pokvarjeni. Ste povsem nestrokovni, ker: a) ste podpisali pogodbo z odložilnim pogojem in očitno brez varovanja ter b) ste neka očitno razcapana firma, ki bi se rada oblekla, obula in strojno opremila.
Če bi dali vse "sedet" nato pa krampe in lopate v roke, bi projekt 2TDK garant pocenili.
Ne moreš verjet, kako eni tolk butasti lahko vodijo cele koncerne ...
•200 milijonov evrov kapitalski vložek Slovenije,se pravi finančna konstukcija 400 mio lastniški, 531 mio dolžniški kapital
•200 milijonov evrov kapitalski vložek zalednih držav, vlada se bo za zdaj pogajala izključno z Madžarsko,
•250 milijonov evrov evropskih sredstev,
•311 milijonov evrov dolžniški viri financiranja, predvsem posojilo pri Evropski investicijski banki (EIB) ter Slovenski izvozni in razvojni banki (SID banka).
Neuradno: Madžari so zahtevali tudi prednost pri prevozu madžarskega tovora po tirih in visok donos njihove naložbe - presegal naj bi strošek dolgoročne zadolžitve državetorej Madžari z vložkom 20% potrebnih sredstev za izgradnjo dobijo "lastništvo" 50% tira plus prednost pri prevozu na novem tiru ? ? ?
In največji Sloveniski finančni časopis se je obesil (samo) na nekaj mio dodatnih stroškov izgradnje ???
Nekdaj smo bili "Bečki" zdaj smo pa očitno še "Budipeštanski" konjušari.
Še bolje pa da se naredi le tisti kilometer do italijanske meje. Takoj za mejo že imajo progo, sicer potrebno posodobitve, ampak jim ne bi bilo treba 2x reči.
Mednarodne projekte tudi zelo rada EU financira.
Ja, če pa gradbeniki ne morejo predvideti potrebne mehanizacije,
ki se najbrž ne podraži kar čez noč, naj kar zaprejo "štacuno".
[FIN-542579]
Glej, pogodba stoji zaradi zajebavanja na strani naročnika. Vemo, kaj se je dogajalo s ceno nafte in posledično bitumnom v zadnjem letu. Gorivo in asfalt sta šla močno gor v času, ko se naročnik ni sposoben sestaviti za začetek del. In tu izvajalec nima popolnoma nobene krivde, le povečanje stroškov.
Krasno, res veliko stvari se je zgodilo v enem letu. Ob ponovitvi razpisa bodo prejšnji drugi in tretji veliko boljši ponudniki od zmagovalca. Ker so nihanja cen nafte upoštevali že v prvotni ponudbi in ravno zato bili malček dražji od neizkušenega Kolektorja.
da do naslednje seje vlade popusti.
Investicijski nacrt bi moral biti sprejet ze pred zacetkom del na t.i. "izvlecnem tiru".
Upam da bo ministrica odpravila stopnjo zaupnosti iz dokumentacije.
in nekateri tukaj imajo samogovore da ogovarjajo "volilce" samo enega in edinega Velikega voditelja....na naši strasni te galaksije....
WTF a to naj bi bila tista demokracija ki jo zagovarja veliki JJ...medtem, ko pa smo vsi ostali komunist, udbaši...itd in nabolj idiotski izraz potomci le teh....
Lp
v upanju da je vsaj admin "demokratičen", ker nisem nikogar žalil...
Strani: 1