41 min
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi
1 ura
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
2 uri
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
2 uri
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
2 uri
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
2 uri
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
3 ure
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3
4 ure
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
4 ure
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
4 ure
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 2
4 ure
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
4 ure
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
5 ur
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
5 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
6 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
6 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
6 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1
6 ur
Primerjava: v kateri banki imajo najvišje plače
7 ur
Namesto da bi vzel lizing za avtomobil, sem raje vložil v zeleno obveznico (Oglas)
8 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete

Strani: 1

brera sporočil: 195
[#2734467] 19.09.18 11:31
Odgovori   +    1
Včasih smo bili mnenja, da delajo Kitajci za pest riža in se vozijo s kolesi. Realnost je čisto drugačna, Kitajci imajo denarja, da lahko kupijo cel svet, nobena zahodna država jim ne more več konkurirat. Kamor pridejo začnejo z ogromnimi spremembami-investicijami, o katerih bi lahko do sedaj samo sanjali. So največji gradbinci na svetu. Če bi oni zaceli gradit 2 tir Koper Divača, bi že zdavnaj obratoval in bil precej cenejši o sami izdelavi pa sploh ni pomisleka, glede na to da zgradijo 4000km železniških povezav na leto, teh par kilometrov bi bil mačji kaselj.

Počasi postajamo mi njihovi delavci za pest krompirja in počasi cel zahod (vsako leto je bolj vidno), Največje Slovensko proizvodno podjetje Gorenje je že v lasti Kitajcev, kaj bo naslednje mogoče Petrol, Telekom, zavarovalnice??? Ciljajo samo na največje družbe v državah, majhne stvari jih sploh ne zanimajo.

Strani: 1