14 min
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
44 min
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
45 min
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
53 min
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
54 min
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
2 uri
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb
2 uri
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
2 uri
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
2 uri
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 1
2 uri
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
3 ure
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
3 ure
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
4 ure
Delo: Nama v roke nemškega sklada
5 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
5 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
5 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1
5 ur
Primerjava: v kateri banki imajo najvišje plače
6 ur
Namesto da bi vzel lizing za avtomobil, sem raje vložil v zeleno obveznico (Oglas)
6 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
7 ur
Triglav, zdravstvena zavarovalnice je pripojena matični zavarovalnici 1

Strani: 1

sopranos sporočil: 11.404
[#2734179] 17.09.18 19:12
Odgovori   +    1
Podatki za Slovenijo so logični. Manj so logični za Veliko Britanijo, Nemčijo in Nizozemsko. Ok, pri slednji je verjetno tako, da ogromno poti opravijo s kolesom.
Še najmanj mi je jasno za Veliko Britanijo, ki ima res zelo gosto poseljenost, zato bi moral tam javni prevoz odlično funkcionirati.
Na vrhu lestvice pa preseneča Madžarska, ker ima eno tako res veliko mesto in veliko manjših. Verjetno na vse skupaj vpliva tudi ekonomsko stanje v državi. Mandžari nimajo toliko avtov, Britanci se pa z Uberji vozijo. Tukaj malo ugibam.
karnel sporočil: 140
[#2734248] 18.09.18 09:38
Odgovori   +    4
V državah Vzhodne Evrope je javni transport tudi dobro organiziran, tak je bil pred vstopom v evropsko unijo. Bistvo alternative osebnemu avtomobilu je ugodnost javnega prevoza - novi vlak do Trsta stane cca 8 Evra na osebo, potuje se pa 4 ure, kar je možno samo 1x na dan ob fiksni uri. Z avtom si v Trstu v 1 uri,kadar koli se odločiš, 4 osebe plačajo za gorivo cca 25 Evrov skupaj, za karto z vlakom pa že 32 Evra. Alternativa je torej še vedno zelo slaba, če sploh je! Zaradi potrebnih ukrepov zmanjševanja vplivov na okolje, kjer je individualni tovorni in potniški promet eden večjih onesnaževalcev (prašni delci, hrup, energetska poraba (in nove elektrarne!?), neracionalna raba prostora in tal, neobnovljivih virov, uničevanje narave, itd...), bo treba precej narediti na potezah "korenček" (boljša in učinkovito primerljiva ponudba javnega prometa), "palica" (večje finančne, upravne in prostorske omejitve za individualni promet). Tretji vozni pas okoli Ljubljane, (slabe in nezadostne železniške povezave) ipd., ter nova hitra cesta brez vzporedne železnice (3. razvojna os, 2. tir brez potniškega prometa,ipd.) bodo negativne učinke še povečali!

Strani: 1