4 ure
Slovenski prevozniki lani bolj dejavni in tudi bolj učinkoviti
4 ure
Portugalska tovarna, kjer se vrstijo generacije delavcev
5 ur
Najbolj brani članki danes
6 ur
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi 1
7 ur
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
7 ur
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
7 ur
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
7 ur
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
7 ur
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
8 ur
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3
9 ur
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
9 ur
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
9 ur
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 3
9 ur
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
9 ur
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
10 ur
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
10 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
11 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
11 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
11 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1

Strani: 1

anon-317028 sporočil: 30.415
[#2730566] 28.08.18 14:10
Odgovori   +    0
Zakaj na vlakih (tovornih in potniških), ki vozijo po slovenskih progah, strojevodje in sprevodniki morajo biti osebe zaposlene na slovenskih železnicah? To je podobno, kot če bi na letalih, ki stopijo v slovenski zračni prostor nekje v zraku na 10 kilometrov menjali tuje pilote in stevardese s slovenskimi!!!???
anon-61428 sporočil: 4.493
[#2730605] 28.08.18 16:38 · odgovor na: anon-317028 (#2730566)
Odgovori   +    1
Problem je sporazumevanje v letalstvu je urejeno na zeleznici pa se nekaj casa ne bo.
In vlaki za Trst niso liberalizacija tega pri nas se dolgo ne bo ce sploh v polnem pomenu.
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2730681] 29.08.18 07:57 · odgovor na: anon-61428 (#2730605)
Odgovori   +    0
[Inside]
Problem je sporazumevanje v letalstvu je urejeno na zeleznici pa se nekaj casa ne bo.
In vlaki za Trst niso liberalizacija tega pri nas se dolgo ne bo ce sploh v polnem pomenu.
V letalstvu je obvezno sporazumevanje v angleščini, torej vsi strojevodje v Evropi bi morali obvladati angleščino, lahko tudi nemščino ali francoščino.
anon-61428 sporočil: 4.493
[#2730755] 29.08.18 11:17 · odgovor na: anon-317028 (#2730681)
Odgovori   +    0
[FIN-311684]
> [Inside]
> Problem je sporazumevanje v letalstvu je urejeno na zeleznici pa se nekaj casa ne bo.
> In vlaki za Trst niso liberalizacija tega pri nas se dolgo ne bo ce sploh v polnem pomenu.

V letalstvu je obvezno sporazumevanje v angleščini, torej vsi strojevodje v Evropi bi morali obvladati angleščino, lahko tudi nemščino ali francoščino.
Vem vendar tam je samo 2 kontrolna stolpa in pilot ter enotna pravila SMS. Železnica pa je kup prometnikov, dispečerjev,... v igri vsi še dolgo ne bodo znali angleško, vse različno predpisi, jeziki in kup ljudi ki brani stanje kot je.

Strani: 1