Strani: 1

anon-149637 sporočil: 3.223
[#2729745] 23.08.18 12:02
Odgovori   +    47
Pravo olajšanje prebrati tak članek,ki dokazuje obstoj razumnih in predvsem strokovnih ljudi.
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2729748] 23.08.18 12:23
Odgovori   +    35
Da je na filofaksu (!!!???) takšen razumen človek, poznavalec prometnega položaja v Sloveniji in hkrati oseba z jasno vizijo razvoja prometne infrastrukture ter blagovnih in potniških tokov je lepo presenečenje.
FIN-234941 sporočil: 64
[#2729874] 23.08.18 21:52
Odgovori   +    12
Vrhunski prispevek! Tako na dejstvih in razumu utemeljenega članka o prometni infrastrukturi v Slovenji še nisem prebral. Res, odlično! A bo kaj zaleglo? Močno dvomim.
kzupanc sporočil: 10.517
[#2729904] 24.08.18 08:19
Odgovori   +    2
Hvala. Odličen in strokoven prikaz. Alenka, upam, da boš kot ministrica za infrastrukturo malo upoštevala tole in podobna strokovna razmišljanja.
najobj sporočil: 31.870
[#2730010] 24.08.18 12:41
Odgovori   +    3
Zadnja sprememba: najobj 24.08.2018 12:43
... Večina železniških naložb je usmerjena v izboljšave tovornega prometa, v potniški promet pa skoraj nič. ...

... OK, sicer Matej Ogrin ni povedal, koliko je za njega skoraj nič, ampak 170 milijonov evrov tl.finance.si/893696...nih-vlakov , ki so jih Slovenske železnice letos aprila pokurile za nakup 26 garnitur potniških vlakov, in sicer 11 enonadstropnih, 10 dvonadstropnih vlakov kiss in 5 dizelskih potniških vlakov, se meni ne zdi glih skoraj nič ...
sopranos sporočil: 11.404
[#2730110] 24.08.18 20:19
Odgovori   +    10
No, če se že gremo celostni pristop k načrtovanju prometa, bi jaz dodal naslednje:

Ima veliko pametnih predlogov in razmišljanj.

Vsaj 100-200.000 ljudi bi se preselilo v Ljubljano, če bi bila v Ljubljani cenovno dostopna stanovanja. V naslednjem koraku pa še več. Ker tako pač ekonomija deluje, da se zadeve koncetrirajo. Urbanistična zasnova Ljubljane je ključna za celo Slovenijo.

Največ kar lahko naredimo proti popolni centralizaciji je, če bi vzpostavili še nekaj manjših regionalnih središč in nato ta središča dobro prometno povezali z Ljubljano in med sabo tam, kjer se to ekonomično da.

Graditi predore in hitre ceste do majhnih zaselkov, ki so na zelo omejenem geografskem prostoru (ozkih dolinah in grapah) ni ekonomsko smiselno.

Če iz Gorenjske proti Primorski na ljubljanskem obroču narediš priključek tako, da se morajo avti iz dveh pasov stisniti na enega, potem drugega kot gneče in zastojev ne moreš pričakovati. Zato bi tam z razširitvijo tega razcepa dosegli bistveno bolj tekoč promet.

Ja, na železniškem prometu bi se lahko naredilo več, to je res. Ampak spet, če bi recimo imeli povezavo med Mariborom in Koprom ter postaje zgolj v Celju in Ljubljani, potem bi lahko imeli bistveno krajše potovalne čase vlakov. Malo bi še posodobili proge, da bi se dosegale višje hitrosti in kar naenkrat bi bil vlak konkurenčen. Pri slovenskih železnicah je tudi problem tega, da je imel leta in leta preveč zaposlenih. Če se ne motim so bili na neki točki blizu cifri 20.000. Z manj ljudmi in boljšo organizacijo bo tudi več ostalo za vlaganje v železnice. Je pa seveda to, ko imamo neka namenska sredstva za nekaj, nato pa jih porabimo za čisto nekaj drugega, popolni kretenizem.

Tudi v Švici, Avstriji, Nemčiji in po celem svetu se odročni, majhni kraji praznijo. Vse se koncentrira v mestih. Recimo v Avstriji imajo najmanj avtomobilov na Dunaju, ker je veliko mesto, ima avtobuse, tramvaje, podzemno, taksije, souporabo vozil itd. Imajo veliko uporabnikov, razmeroma nizke stroške, pa morajo vseeno zadeve subvencionirati, da se pokrijejo. Manjša kot so mesta bolj narašča uporaba osebnih vozil.

Če za konec dodam še eno tako hecno zadevo. Ko sem se po Amsterdamu vozil s kolesom, je bila kolesarska steza ravna, brez nekih klančin. Pri nas pa se kolesarske steze in pločnike gradi tako, da jih na koncu kolesarji ne uporabljajo in se raje gužvajo na cesti. In tako po eni strani ovirajo pretočnost motornega prometa, po drugi pa ogrožajo svoja življenja. In za pločnike in kolesarske steza namenimo milijone EUR vsako leto. Ampak take imamo predpise in tako se gradi. Četudi je neuporabno.
Z1 sporočil: 664
[#2730123] 24.08.18 21:05
Odgovori   +    0
To sporočilo je izbrisal avtor (26.11.2018 17:01)
bobek13 sporočil: 4.301
[#2730160] 25.08.18 13:24
Odgovori   +    4
ded ima dobre ideje, ma se žal po eni strani vidi, da ga zanima LJ in njih vikend lokacije (beri zahod) malo sicer še Belo krajino omeni, po drugi strani pa so stvari, kot jih gospod predlaga izvedljive samo, če bo "jankovič" predsednik vlade ene 3-4mandate (beri, en dovolj močen, ki bo poskrbel, da bo le on kradel - ker kradlo se bi in če se začneji med samo je*at frakcije KP, se itak nič ne nardi, al se pa še xxxl krade, da vsak dobi svoje :-))))) ...

Drugi problem (ki ga je delno naslovil) je, da bi rabili več središč (poleg LJ), ki bi bile dobro navezane na LJ, zato me bega popolna ignoranca MB (je*iga, sem le na stajerskem doma :-))...

Mi bi na prvem nivoju morali navezat MB z LJ preko hitre železnice s samo eno postajo v CE(kot je stric že rekel) in na drugi strani s KP s samo eno postajo v PO, na drugem nivoju pa MB povezat še s Ptujem, MS, Sl.bistrico in Koroško(SG) pravtako brez vmesnih postaj, šele tretji nivo so lahko vse te hecne (3-5x na dan bus/vlak povezave, ki se ustavijo pri vsaki pasji utici)...

Enake sekundarne navezave bi seveda tudi morale povezat gorenjsko, dolenjsko in primorsko...

ampak mi živimo v SLO, tako da bomo vedno bolj LJ z vikendicami... in žepanom, ki bo več obrnil ko precednik Republjik Slovenja...

:-)))

lpA
dz1975 sporočil: 2.264
[#2730302] 26.08.18 18:27
Odgovori   +    4
Strokovnjak pravi da Ljubljana nima problema s pretočnostjo prometa: bulls..it! Ljubljanaki promet je obup, sam sem se moral voziti iz Bežigrada (okoli Austria trend hotela) do Viča, kar je ponavadi trajalo vsaj 40 minut v popoldanski gneči za par km. Sedaj živim v mestu s 4.5 mio ljudi pa mi pot v popoldanski koncici vzame 50 minut za 45 km (vse znotraj metro področja).

Strani: 1