49 min
Cene v hrvaškem turizmu bodo za pet do deset odstotkov višje kot lani
1 ura
Za sofinanciranje raziskav v podporo kmetijski politiki pet milijonov evrov
3 ure
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
4 ure
Predlogi za dividende, v zelenem pa le delnica Krke
5 ur
Koliko odpravnine sta lani prejela predsednika uprave Petrola in Luke Koper
6 ur
V prvih dveh mesecih za tri odstotke več prihodkov od tujih turistov kot v enakem obdobju lani
6 ur
Kitajski Chery bo avtomobile izdeloval na pogorišču Nissanove tovarne v Barceloni
7 ur
Dnevnik: za Fotono bi lahko iztržili milijardo evrov
8 ur
Kako sem ugotovila, da mi ne dela daljinsko odčitavanje elektrike 3
19 ur
Najbolj brani članki danes
20 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander 1
21 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
22 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 8
22 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
22 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
22 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
23 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
1 dan
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
1 dan
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
1 dan
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih

Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Slovenci premalo hipsterski za ponyje

Strani: 1

vrac sporočil: 11.068
[#2728391] 15.08.18 12:46
Odgovori   +    15
Zadnja sprememba: vrac 15.08.2018 12:48
Ideja oživitve blagovne zname Pony seveda ni bila napačna. Nikakor pa ni bilo dobro, da je projekt prevzelo Gorenje, ki je znano po proizvodnji gospodinjskih aparatov, niti pod razno pa Gorenja trg ne povezuje s prozvodnjo koles.

Seveda je tudi javnost dobro vedela, da se kolo ne proizvaja v Sloveniji, da gre za poceni izdelek narejen na Kitajskem, z nalepko blagovne znamke Gorenje. In ker je bila cena tudi konkretno visoka, projekt seveda ni mogel biti uspešen. Primerjava obujanja blagovne znamke Pony kolesa s
s volkswagnovim Hroščem ali Minijem BMW-ja je pa prej bolana šala kot resna izjava.
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2728394] 15.08.18 12:56
Odgovori   +    17
To je čudovita študija primera, kako se stvari sfižijo, čeprav se gre v projekt "po vseh predpisih".
In kako malo posledično pomaga študij ekonomije, če manjka zdrave kmečke pameti.
anon-317971 sporočil: 768
[#2728411] 15.08.18 14:05
Odgovori   +    16
To sporočilo je izbrisal avtor (26.07.2020 00:18)
rx170 sporočil: 6.399
[#2728422] 15.08.18 14:25
Odgovori   +    7
Predrag je bil. PA čakalna doba predolga. Sicer bi ga verjento marsikdo kupil, nostalgija se prodaja vendar ne za 700 €.
anon-322203 sporočil: 10
[#2728425] 15.08.18 15:04
Odgovori   +    11
Večina ex-Yu blagovnih znamk je propadlo, ker to v resnici niso bile oz. so bile prepoznavne samo v ožjem prostoru nekdanje države kjer pa je trg tako ali tako vse pokupil. Ohranile so se povečini tiste, kjer gre za potrošno blago ( cockta, cedevita, vegeta itn.. ).
Če ni izvoza na večje tuje trge potem zadeva razen butične prodaje in proizvodnje ne bo obstala. Luka Mesec Maduro se s tezo izvoza ne bo strinjal po njegovi teoriji ekonomije bi moralo gospodarstvo temeljiti na večanju domače porabe to pomeni, da bi vsaka Slo. družina morala imeti vsaj eno Pony kolo pa bi zadeva pila vodo. To me spominja na neke sive pretekle čase kjer je bilo vse več ali manj zapovedano in prepovedano.
anon-49383 sporočil: 3.465
[#2728447] 15.08.18 15:50
Odgovori   +    3
Zadnja sprememba: anon-49383 15.08.2018 15:56
Poučna zgodba. Ko bo kdo spet začel bluzit o dobrih blagovnih znamkah, ki so jih "vsi" kupovali in so jih tajkuni uničili. Tomos, Mehano, ...

Enkrat je Češko rekel, da je 10 mio EUR izgubil pri lansiranju kolesa na globalni trg.

Aja. Najbrz se bo na čiščenje v Velenju treba navadit. To je samo zacetek.
bmulej sporočil: 9
[#2728553] 16.08.18 08:36
Odgovori   +    3
Svašta...

Zdaj smo pa Slovenci krivi, ker nismo padli na drago kvazi kopijo kvazi "najbolj popularnega" bicikla iz bivše Juge. Ker nismo dovolj hipsterski ?!?!?!?

Kdo bo kupil kitajsko sranje s Pony nalepkami za ceno konkretnega bicikla, lepo prosim ?!?!?!

Pač spet en poskus Slovencev, da bi na hitro zaslužili s kitajsko robo...
anon-117019 sporočil: 1.616
[#2728633] 16.08.18 11:47
Odgovori   +    2
Slovenija je še vedno periferična in preveč sama vase zagledana.
Jugoslavija nas je razvajala in nam dajala vtis, da smo veliko več kot v resnici smo.
Osamosvojitev in kasnejši propad gospodarstva bi nas morala streznit, pa nas nista.
Pony je zapuščina Jugo miselnosti.
Pony je precenjeno kolo in je bilo že tedaj kopija italijanske Grazielle.
Copyright v tistih časih na tej strani "zidu" ni veljal.
it.wikipedia.org/wik...icicletta)

Strani: 1