1 ura
Najbolj brani članki danes
2 uri
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
3 ure
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
4 ure
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
4 ure
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 3
4 ure
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
5 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
5 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
6 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
6 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
7 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
7 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
8 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
8 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
8 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
9 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
9 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
9 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
9 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
10 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Zakaj bi vozilo vzdrževali “pod kozolcem”?

Strani: 1

slovenecnb1 sporočil: 5.617
[#2726817] 05.08.18 08:13
Odgovori   +    29
Največ mehanikov iz pod kozolca je bivših zaposlenih pri pooblaščenih servisih z zelo visokim znanjem
anon-1445 sporočil: 3.218
[#2726825] 05.08.18 09:47
Odgovori   +    15
Meni je ravno pooblaščen servis povzročil največ problemov. Dokler so bili potrebni samo mali servisi, so me samo lupili. Ko pa so se pričele razne male napake, pa se je izkazala njihova nesposobnost. Menjavanje nepotrebnih elementov, slabo opravljena dela, večkratni prihodi na servis zaradi nesposobnosti ugotavljanja napak, slabo - šlampasto opravljena dela itd. skratka , ne hvala uradnim servisom. Izberem tistega, za katerega ugotovim, da dela opravi dobro in normalno zaračuna.
pobalin sporočil: 14.456
[#2726832] 05.08.18 11:38
Odgovori   +    2
LOL, na prvi fotki garant ni ne Renault ne Dacia, ne Nissan, po delovni obleki sodeč pa tudi ne pooblaščeni mehanik teh znamk... pa tudi serviserji Motrio imajo drugačne uniforme. Alora gre najbrž za kozolčarja, ki pa očitno ima elektronsko opremo za diagnostiko. V glavnem: prva fotka je totalni fail.

Ob drugi in tretji sliki nisem niti slučajno pomislil na kakšen servis ali rezervne dele, ampak na eno davno popevko iz časov bratstva in jedinstva od Vardara do Triglava:
www.mojvideo.com/vid...df06d5b856

Tudi logika mlade bejbe (domnevam), ki je verzirana v prerivanju cifer po Excelu in uporabi arzenala vseh mogočih marketinških trikov, me ne prepriča.
“S pomočjo digitalizacije ni več potrebno naročanje na servis neposredno samo v servisnih delavnicah ali prek telefona,” je prednosti digitalizacije pojasnila Sabina Tacer iz oddelka poprodaje.
Če je "digitalizacija" tako kul, zakaj pa ni Renault te propagande plasiral digitalno, ampak so očitno naredili prezentacijo v živo, neposredno na nekem licu mesta, z živimi človekinjami in človeki, najbrž pa tudi z vsaj minimalno pogostitvijo. Aaaa? Kaj pravite? Da je neposreden človeški stik še vedno neprecenljiv? Kar se mene tiče, to velja tudi za servise, ne samo za medijsko propagando.
anon-180464 sporočil: 4.080
[#2726840] 05.08.18 13:15
Odgovori   +    10
Po dolgoletnih izkušnjah gre razvoj servisov takole.
Uradni servis je ponavadi večja ustanova in rabi veliko ljudi, ki jih po naših manirah plačuje dokaj slabo. Zaposleni se tam izučijo in boljši kmalu dojamejo, da kot bi kot sam svoj gospod lahko živeli neprimerno bolje. Zato gredo od pooblaščenca stran in ustanovijo svoj manjši s.p. ali d.o.o.

Končni rezultat ponavadi je, da na pooblaščencih ostane kup nesposobnežev, tile servisi "pod kozolci" so pa velikokrat stručkoti. Hkrati niso zavezani k uporabi originalnih rezervnih delov, ki so pogosto isti z le drugim napisom in višjo ceno.

Nazadnje sem imel en problem z DPF filtrom. Na pooblaščenem servisu do mi zadevo zašušmarili z nekimi spreji in dejali, da se pač tega ne menja, saj je cena novega (se drži skupaj s katalizatorjem) 6500 evrov. Če že, zadevo enostavno prevrtajo in preprogramirajo, da ne teži z lučkami po armaturki.
Servis pod kozolcem mi je vgradil novega kompatibilca za 700 evrov. Še izbiral sem lahko proizvajalca in izvedbo.
Avto spet dela kot urca in to brez da bi se za mano črno kadilo.
spiderman sporočil: 1.741
[#2726850] 05.08.18 14:08
Odgovori   +    6
Je razlika med servisom "pod kozolcem" - nekdo na črno nekaj šraufa doma v garaži - in uradnm nepooblaščenim sertvisom.
K prvim nebi vozil, drugi pa so, kot so zapisali že zgoraj, običajno sposobnejši, kot uradni servis ali pa tudi ti ala MaxX servisi so OK in cenovno ugodni.
.
Vidim pa jaz pri uradnih, pooblaščenih servisih en lepotni/marketinški problem...
...npr. VW pripelješ 2.0 diesla na mali servis pa pride tam 150-180 €.
Razumem, da je s tem denarjem potrebno plačati, sprejemnika, mehanika, imeti orodja, dvigalo, stavbo.. ...izobraževanja mehanikov, zalogo rezervnih delov, garancijao na storitev itd... ...pa do direktorja in fikusa... ...če vse to razumeš, je cena servisa čisto OK.
.
Skrajno "butasto" pa "sestavijo" račun, kjer je cena motornega olja 20 €/L+DDV. Vsakdo s par kliki preveri, da lahko identično olje kupi za tam 8-9 €/l (z DDV!). In to 5 L kantica medtem, ko servisi kupujejo 200 l sode.
In to človeka pogreje. Dasiravno vse ostale postavke na računu izgledajo "smešno" nizke...
..ne štekam.
dz1975 sporočil: 2.264
[#2726893] 05.08.18 19:40
Odgovori   +    5
Cena v ZDA za redni servis Jeep Cheerokee V6 pri pooblaščenem trgovcu/serviserju: $37. Vključuje pregled s pisnim poročilom, olje, filter, rotacijo gum in pranje vozila. Za dražje avte je cena seveda višja, npr. za F150 Raptorja je okoli $65.
Lahko pa kupiš evropejca in plačuješ kretenske cene...
bigl sporočil: 18.363
[#2726938] 06.08.18 09:49
Odgovori   +    3
Nov avto pod garancijo niti ne moreš servisirat "po kozolcem". Starejšega pa mi noben uradni servis ne uredi bolje kot dejanski specialist "pod kozolcem", ki mu tudi plačam račun. Kaj bi rekli, da so tudi primeri, ko se renomirani servisi obračajo po dele na specialiste "pod kozolci", kot imenujete neuradne servise, a kvalitetne avtomehanične delavnice,ko kaj pokvarijo, ne da bi stranke zato sploh vedele, recimo? Ali je to sploh možno? Kaj pravite? Lep dan.
anon-204390 sporočil: 13.528
[#2726967] 06.08.18 12:14
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: anon-204390 06.08.2018 12:15
Če pogledam svoj zadnji račun, so me na uradnem servisu najbolj "nategnili" pri naslednjih postavkah:
- urna postavka serviserja je 48 EUR,
- obračun ur (seštejejo ure za redni servis (1,5 ure) + ure za posamezne menjave in izvedbe, npr menjava žarnice, zračnega filtra + 10 EUR za vsako postavko)

Pri cenah rezervnih delov sicer niso pretiravali, (motorno olje po 14,40 EUR liter),
so mi pa zamenjali cel kup žarnic, po moje nepotrebno, kar me je skupaj koštalo vsaj 10 EUR.

Skratka, najbolj te nategnejo pri urni postavki in delovnih urah, pri delih pa najbolj ko ti menjavajo nepotrebne malenkosti (npr. predlagali so mi zamenjavo zadnjega brisalca za 20 EUR, potem sem ga zamenjal sam v Šparu kupil metlico za 5 EUR)
anon-207617 sporočil: 6.899
[#2727075] 06.08.18 17:47
Odgovori   +    0
Ce koga zanima, zelo pregledno porocilo zdruzenja ameriskih new car dealerships:

www.nada.org/WorkAre...1474839497

Kratek povzetek:

total sales povprecnega dealerja: 57 mio USD
povprecno zaposlenih: 66

total gross (po slovensko RVC, razlika v ceni (med nakupom in prodajo blaga)): 11.6% of total sales, 6.5 mio usd

dobicek (total operating profit): 473K
as % of total sales: 0.8%
as % of total gross: 7.2%

net profit before tax: 1.5 mio usd (2.7% of total sales, 23% of total gross)

Prodaja po sektorjih:

nova vozila: 61% vse prodaje, 19.9% RVC, po kosu cena 33K, gross profit (RVC) 1000 usd, neto izguba 22 usd

rabljena vozila: 23.2% vse prodaje, 20.7% RVC, po kosu cena 19K, gross profit (RVC) 1500 usd, neto profit 132 usd

Service, parts and body shop: 11.4% vse prodaje, 59.4% RVC

4.4% prodaje ni cist jasno opredeljene, ker gre delno za financing and insurance (kjer avtodealer pobere fee, da je stranki prodal produkt banke/zavarovalnice), in service contracts (kjer stranka placa pogodbeno vzdrzevanje in ni enostavno spredalckati, kaksen delez te prodaje ima svoje stroske v osebju new car sales, used car sales, in service parts and body shop dept.

Na strani 29 vidimo, da Finance & Insurance department aftermarket income predstavlja skoraj 50% RVC ki ga dosegajo new & used sales.

------------

Sam avto ima pri avtohisi tako nizko marzo, da komaj pokrije stroske razstavljanja, pogosto pa se to ne. Avtohisa ustvari dobicek predvsem s servisom in s prodajo financiranja, zavarovanja in vzdrzevalnih pogodb. Zato jih ne zelijo prodajati na cash, in zato tezijo da ga "obvezno" servisirajte pri njih.

Strani: 1