Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Zakaj bi vozilo vzdrževali “pod kozolcem”?
Strani: 1
sporočil: 5.617
Največ mehanikov iz pod kozolca je bivših zaposlenih pri
pooblaščenih servisih z zelo visokim znanjem
sporočil: 3.218
Meni je ravno pooblaščen servis povzročil največ problemov. Dokler
so bili potrebni samo mali servisi, so me samo lupili. Ko pa so se
pričele razne male napake, pa se je izkazala njihova nesposobnost.
Menjavanje nepotrebnih elementov, slabo opravljena dela, večkratni
prihodi na servis zaradi nesposobnosti ugotavljanja napak, slabo -
šlampasto opravljena dela itd. skratka , ne hvala uradnim servisom.
Izberem tistega, za katerega ugotovim, da dela opravi dobro in
normalno zaračuna.
sporočil: 14.456
LOL, na prvi fotki garant ni ne Renault ne Dacia, ne Nissan, po
delovni obleki sodeč pa tudi ne pooblaščeni mehanik teh znamk... pa
tudi serviserji Motrio imajo drugačne uniforme. Alora gre najbrž za
kozolčarja, ki pa očitno ima elektronsko opremo za diagnostiko. V
glavnem: prva fotka je totalni fail.
Ob drugi in tretji sliki nisem niti slučajno pomislil na kakšen servis ali rezervne dele, ampak na eno davno popevko iz časov bratstva in jedinstva od Vardara do Triglava:
www.mojvideo.com/vid...df06d5b856
Tudi logika mlade bejbe (domnevam), ki je verzirana v prerivanju cifer po Excelu in uporabi arzenala vseh mogočih marketinških trikov, me ne prepriča.
Ob drugi in tretji sliki nisem niti slučajno pomislil na kakšen servis ali rezervne dele, ampak na eno davno popevko iz časov bratstva in jedinstva od Vardara do Triglava:
www.mojvideo.com/vid...df06d5b856
Tudi logika mlade bejbe (domnevam), ki je verzirana v prerivanju cifer po Excelu in uporabi arzenala vseh mogočih marketinških trikov, me ne prepriča.
“S pomočjo digitalizacije ni več potrebno naročanje na servis neposredno samo v servisnih delavnicah ali prek telefona,” je prednosti digitalizacije pojasnila Sabina Tacer iz oddelka poprodaje.Če je "digitalizacija" tako kul, zakaj pa ni Renault te propagande plasiral digitalno, ampak so očitno naredili prezentacijo v živo, neposredno na nekem licu mesta, z živimi človekinjami in človeki, najbrž pa tudi z vsaj minimalno pogostitvijo. Aaaa? Kaj pravite? Da je neposreden človeški stik še vedno neprecenljiv? Kar se mene tiče, to velja tudi za servise, ne samo za medijsko propagando.
sporočil: 4.080
Po dolgoletnih izkušnjah gre razvoj servisov takole.
Uradni servis je ponavadi večja ustanova in rabi veliko ljudi, ki jih po naših manirah plačuje dokaj slabo. Zaposleni se tam izučijo in boljši kmalu dojamejo, da kot bi kot sam svoj gospod lahko živeli neprimerno bolje. Zato gredo od pooblaščenca stran in ustanovijo svoj manjši s.p. ali d.o.o.
Končni rezultat ponavadi je, da na pooblaščencih ostane kup nesposobnežev, tile servisi "pod kozolci" so pa velikokrat stručkoti. Hkrati niso zavezani k uporabi originalnih rezervnih delov, ki so pogosto isti z le drugim napisom in višjo ceno.
Nazadnje sem imel en problem z DPF filtrom. Na pooblaščenem servisu do mi zadevo zašušmarili z nekimi spreji in dejali, da se pač tega ne menja, saj je cena novega (se drži skupaj s katalizatorjem) 6500 evrov. Če že, zadevo enostavno prevrtajo in preprogramirajo, da ne teži z lučkami po armaturki.
Servis pod kozolcem mi je vgradil novega kompatibilca za 700 evrov. Še izbiral sem lahko proizvajalca in izvedbo.
Avto spet dela kot urca in to brez da bi se za mano črno kadilo.
Uradni servis je ponavadi večja ustanova in rabi veliko ljudi, ki jih po naših manirah plačuje dokaj slabo. Zaposleni se tam izučijo in boljši kmalu dojamejo, da kot bi kot sam svoj gospod lahko živeli neprimerno bolje. Zato gredo od pooblaščenca stran in ustanovijo svoj manjši s.p. ali d.o.o.
Končni rezultat ponavadi je, da na pooblaščencih ostane kup nesposobnežev, tile servisi "pod kozolci" so pa velikokrat stručkoti. Hkrati niso zavezani k uporabi originalnih rezervnih delov, ki so pogosto isti z le drugim napisom in višjo ceno.
Nazadnje sem imel en problem z DPF filtrom. Na pooblaščenem servisu do mi zadevo zašušmarili z nekimi spreji in dejali, da se pač tega ne menja, saj je cena novega (se drži skupaj s katalizatorjem) 6500 evrov. Če že, zadevo enostavno prevrtajo in preprogramirajo, da ne teži z lučkami po armaturki.
Servis pod kozolcem mi je vgradil novega kompatibilca za 700 evrov. Še izbiral sem lahko proizvajalca in izvedbo.
Avto spet dela kot urca in to brez da bi se za mano črno kadilo.
sporočil: 1.741
Je razlika med servisom "pod kozolcem" - nekdo na črno nekaj šraufa
doma v garaži - in uradnm nepooblaščenim sertvisom.
K prvim nebi vozil, drugi pa so, kot so zapisali že zgoraj, običajno sposobnejši, kot uradni servis ali pa tudi ti ala MaxX servisi so OK in cenovno ugodni.
.
Vidim pa jaz pri uradnih, pooblaščenih servisih en lepotni/marketinški problem...
...npr. VW pripelješ 2.0 diesla na mali servis pa pride tam 150-180 €.
Razumem, da je s tem denarjem potrebno plačati, sprejemnika, mehanika, imeti orodja, dvigalo, stavbo.. ...izobraževanja mehanikov, zalogo rezervnih delov, garancijao na storitev itd... ...pa do direktorja in fikusa... ...če vse to razumeš, je cena servisa čisto OK.
.
Skrajno "butasto" pa "sestavijo" račun, kjer je cena motornega olja 20 €/L+DDV. Vsakdo s par kliki preveri, da lahko identično olje kupi za tam 8-9 €/l (z DDV!). In to 5 L kantica medtem, ko servisi kupujejo 200 l sode.
In to človeka pogreje. Dasiravno vse ostale postavke na računu izgledajo "smešno" nizke...
..ne štekam.
K prvim nebi vozil, drugi pa so, kot so zapisali že zgoraj, običajno sposobnejši, kot uradni servis ali pa tudi ti ala MaxX servisi so OK in cenovno ugodni.
.
Vidim pa jaz pri uradnih, pooblaščenih servisih en lepotni/marketinški problem...
...npr. VW pripelješ 2.0 diesla na mali servis pa pride tam 150-180 €.
Razumem, da je s tem denarjem potrebno plačati, sprejemnika, mehanika, imeti orodja, dvigalo, stavbo.. ...izobraževanja mehanikov, zalogo rezervnih delov, garancijao na storitev itd... ...pa do direktorja in fikusa... ...če vse to razumeš, je cena servisa čisto OK.
.
Skrajno "butasto" pa "sestavijo" račun, kjer je cena motornega olja 20 €/L+DDV. Vsakdo s par kliki preveri, da lahko identično olje kupi za tam 8-9 €/l (z DDV!). In to 5 L kantica medtem, ko servisi kupujejo 200 l sode.
In to človeka pogreje. Dasiravno vse ostale postavke na računu izgledajo "smešno" nizke...
..ne štekam.
sporočil: 2.264
Cena v ZDA za redni servis Jeep Cheerokee V6 pri pooblaščenem
trgovcu/serviserju: $37. Vključuje pregled s pisnim poročilom,
olje, filter, rotacijo gum in pranje vozila. Za dražje avte je cena
seveda višja, npr. za F150 Raptorja je okoli $65.
Lahko pa kupiš evropejca in plačuješ kretenske cene...
Lahko pa kupiš evropejca in plačuješ kretenske cene...
sporočil: 18.363
Nov avto pod garancijo niti ne moreš servisirat "po kozolcem".
Starejšega pa mi noben uradni servis ne uredi bolje kot dejanski
specialist "pod kozolcem", ki mu tudi plačam račun. Kaj bi rekli,
da so tudi primeri, ko se renomirani servisi obračajo po dele na
specialiste "pod kozolci", kot imenujete neuradne servise, a
kvalitetne avtomehanične delavnice,ko kaj pokvarijo, ne da bi
stranke zato sploh vedele, recimo? Ali je to sploh možno? Kaj
pravite? Lep dan.
sporočil: 13.528
Zadnja sprememba: anon-204390 06.08.2018 12:15
Če pogledam svoj zadnji račun, so me na uradnem servisu najbolj
"nategnili" pri naslednjih postavkah:- urna postavka serviserja je 48 EUR,
- obračun ur (seštejejo ure za redni servis (1,5 ure) + ure za posamezne menjave in izvedbe, npr menjava žarnice, zračnega filtra + 10 EUR za vsako postavko)
Pri cenah rezervnih delov sicer niso pretiravali, (motorno olje po 14,40 EUR liter),
so mi pa zamenjali cel kup žarnic, po moje nepotrebno, kar me je skupaj koštalo vsaj 10 EUR.
Skratka, najbolj te nategnejo pri urni postavki in delovnih urah, pri delih pa najbolj ko ti menjavajo nepotrebne malenkosti (npr. predlagali so mi zamenjavo zadnjega brisalca za 20 EUR, potem sem ga zamenjal sam v Šparu kupil metlico za 5 EUR)
sporočil: 6.899
Ce koga zanima, zelo pregledno porocilo zdruzenja ameriskih new car
dealerships:
www.nada.org/WorkAre...1474839497
Kratek povzetek:
total sales povprecnega dealerja: 57 mio USD
povprecno zaposlenih: 66
total gross (po slovensko RVC, razlika v ceni (med nakupom in prodajo blaga)): 11.6% of total sales, 6.5 mio usd
dobicek (total operating profit): 473K
as % of total sales: 0.8%
as % of total gross: 7.2%
net profit before tax: 1.5 mio usd (2.7% of total sales, 23% of total gross)
Prodaja po sektorjih:
nova vozila: 61% vse prodaje, 19.9% RVC, po kosu cena 33K, gross profit (RVC) 1000 usd, neto izguba 22 usd
rabljena vozila: 23.2% vse prodaje, 20.7% RVC, po kosu cena 19K, gross profit (RVC) 1500 usd, neto profit 132 usd
Service, parts and body shop: 11.4% vse prodaje, 59.4% RVC
4.4% prodaje ni cist jasno opredeljene, ker gre delno za financing and insurance (kjer avtodealer pobere fee, da je stranki prodal produkt banke/zavarovalnice), in service contracts (kjer stranka placa pogodbeno vzdrzevanje in ni enostavno spredalckati, kaksen delez te prodaje ima svoje stroske v osebju new car sales, used car sales, in service parts and body shop dept.
Na strani 29 vidimo, da Finance & Insurance department aftermarket income predstavlja skoraj 50% RVC ki ga dosegajo new & used sales.
------------
Sam avto ima pri avtohisi tako nizko marzo, da komaj pokrije stroske razstavljanja, pogosto pa se to ne. Avtohisa ustvari dobicek predvsem s servisom in s prodajo financiranja, zavarovanja in vzdrzevalnih pogodb. Zato jih ne zelijo prodajati na cash, in zato tezijo da ga "obvezno" servisirajte pri njih.
www.nada.org/WorkAre...1474839497
Kratek povzetek:
total sales povprecnega dealerja: 57 mio USD
povprecno zaposlenih: 66
total gross (po slovensko RVC, razlika v ceni (med nakupom in prodajo blaga)): 11.6% of total sales, 6.5 mio usd
dobicek (total operating profit): 473K
as % of total sales: 0.8%
as % of total gross: 7.2%
net profit before tax: 1.5 mio usd (2.7% of total sales, 23% of total gross)
Prodaja po sektorjih:
nova vozila: 61% vse prodaje, 19.9% RVC, po kosu cena 33K, gross profit (RVC) 1000 usd, neto izguba 22 usd
rabljena vozila: 23.2% vse prodaje, 20.7% RVC, po kosu cena 19K, gross profit (RVC) 1500 usd, neto profit 132 usd
Service, parts and body shop: 11.4% vse prodaje, 59.4% RVC
4.4% prodaje ni cist jasno opredeljene, ker gre delno za financing and insurance (kjer avtodealer pobere fee, da je stranki prodal produkt banke/zavarovalnice), in service contracts (kjer stranka placa pogodbeno vzdrzevanje in ni enostavno spredalckati, kaksen delez te prodaje ima svoje stroske v osebju new car sales, used car sales, in service parts and body shop dept.
Na strani 29 vidimo, da Finance & Insurance department aftermarket income predstavlja skoraj 50% RVC ki ga dosegajo new & used sales.
------------
Sam avto ima pri avtohisi tako nizko marzo, da komaj pokrije stroske razstavljanja, pogosto pa se to ne. Avtohisa ustvari dobicek predvsem s servisom in s prodajo financiranja, zavarovanja in vzdrzevalnih pogodb. Zato jih ne zelijo prodajati na cash, in zato tezijo da ga "obvezno" servisirajte pri njih.
Strani: 1