Strani: 1

amaroki sporočil: 192
[#2725207] 26.07.18 11:17
Odgovori   +    7
V vsaki 'brezplačni ponudbi' je skrita past
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2725212] 26.07.18 11:22 · odgovor na: amaroki (#2725207)
Odgovori   +    3
[amaroki]
V vsaki 'brezplačni ponudbi' je skrita past
Brezplačnega kosila v tržni družbi ni.
0730ULtra3 sporočil: 1.454
[#2725218] 26.07.18 11:49
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: 0730ULtra3 26.07.2018 11:50
Briga mene kako je folk zadovoljen s T-2, naj raje povedo kdaj mislijo dati HD kanal za sportklub v ponudbo ker trenutna "kabl kvaliteta slike" trenutno ni za nikamor.
dani14 sporočil: 6.657
[#2725219] 26.07.18 11:50 · odgovor na: anon-317028 (#2725212)
Odgovori   +    11
[FIN-311684]
> [amaroki]
> V vsaki 'brezplačni ponudbi' je skrita past

Brezplačnega kosila v tržni družbi ni.
V demokratično socialistični družbi ti pa vzamejo iz mize že plačano kosilo, brezplačnega pa tudi ne dobiš :))
DanijelAncimer sporočil: 47
[#2725220] 26.07.18 11:50 · odgovor na: amaroki (#2725207)
Odgovori   +    9
Boljše T-2 ponudba kot vsaka druga Telekomova ponudba...
anon-11586 sporočil: 11
[#2725231] 26.07.18 12:30
Odgovori   +    4
Prek T2 kluba, si tudi brez aneksa, lahko vsakega pol leta vključiš 3 mesečno brezplačno storitev časovnega zamika. Seveda z zamenjavo točk, ki jih drugače itak skoraj ne moreš porabiti.
murje sporočil: 5.120
[#2725232] 26.07.18 12:32
Odgovori   +    3
Zadnja sprememba: murje 26.07.2018 12:48
TELEKOM d.d.

V Telekomu in njihovih paketih trio obljubljajo, da je na voljo storitev za gledanje televizijskih programov, za 7 dni nazaj. Ta t.i. časovni zamik je kljub plačilu paketa v zadnjem času zelo vprašljiv, saj traja že kakšen mesec, ko so nenehne motnje te storitve oziroma možnosti gledanja za nazaj. Pod željenim TV programom se tako pod vključitvijo te opcije, na rdečem traku pojavi stavek: "Ta storitev trenutno ni na voljo". Kolikor pa niso zmožni spoštovati pogodbenih določil, zapisanih v Peketu Trio, potem naj enostavno to storitev ukinejo, vsem prizadetim, pa vrnejo denar za preveč plačan paket! Za vse navedeno je potrebno obvestiti Zvezo potrošnikov Slovenije!

VZDRŽEVALNA DELA

www.telekom.si/pomoc...u-storitev
anon-96546 sporočil: 1.682
[#2725234] 26.07.18 12:38
Odgovori   +    2
Kaj drugega pa naj bi človek pričakoval od T-2? Vsilijo ti nekaj, kar sploh nočeš, ko jih pisno opozoriš na napako, ne reagirajo. Ko jih pokličeš na telefon, te najprej posiljujejo z četrt ure reklam. Do uporabnika storitev imajo skrajno ponižujoč odnos, kot da je popoln bedak in njegov čas ni vreden za kaj drugega, kot da posluša njihove bedaste reklame. Sami pa se zdijo sebi strašno pametni, kako uspejo naročnike naciganiti. Glede na prikazano znanje iz marketinga lahko diplome mirno vržejo v koš!
FIN-517668 sporočil: 18
[#2725242] 26.07.18 13:08
Odgovori   +    1
To je feature in ne bug ;)
Naročnik seveda lahko izbira med množico ugodnostmi, ene so pač BTL in segmentirane, druge pa po billboardih.
anon-258692 sporočil: 1.010
[#2725728] 30.07.18 09:11
Odgovori   +    0
T2 je vedno imel nekaj v drobnem tisku in na koncu ponudba sploh ni tako ugodna. Bolje jih je poklicat in se dogovorit za popust pri naročnini za -25% ali pa še bolje menjava ponudnika. Za nove ima Telemach trenutno najboljšo opcijo.

Strani: 1