Strani: 1

anon-317028 sporočil: 30.415
[#2718845] 16.06.18 11:27
Odgovori   +    26
Kaj Ustavno sodišče ne more ustaviti tega preganjanja? Pri opredelitvi za kakšno razmerje med npr. espejem kot izvajalcem del in podjetjem kot naročnikom del, sploh ni odločilna volja obeh strank, torej espeja izvajalca del in podjetja naročnika del, odločilna je volja inšpektorja. Ustava v 74. členu določa, da je gospodarska pobuda svobodna in zakon določa pogoje za ustanavljanje gospodarskih organizacij. Torej, oseba ima temeljno ustavno pravico ustanoviti espe, ker želi preko te »ustavne« gospodarske organizacije uresničevati svojo podjetniško pobudo, ki jo delovni inšpektor lahko s sklepom preprosto prepreči, pravzaprav s sklepom povzroči izbris espeja iz poslovnega registra. Kaj ni to kršitev temeljnih ustavnih pravic državljanov in podjetnikov, ki želijo delati v lastnem podjetju? Ustava nič ne določa kaj morajo delati in s kom...A ni čas za ustavno presojo tega zakona, ki bi jo lahko sprožila npr. obrtna zbornica? Zakaj podjetniške zbornice niso že dale pobudo za oceno ustavnosti?
r-fin sporočil: 326
[#2719013] 18.06.18 09:12
Odgovori   +    4
Finance, zelo boste pomagali ob tem "povsem zelo verjetno oz. kar sigurno" napačnem pristopu/razmišljanju, če boste postregli z naslednjimi podatki (vam morajo biti enostavno dosegljivi in tudi čas imate za pridobit jih), če jih že FURS ne more zagotoviti.

(za zadnja tri leta, 2015-2017)
Koliko je sp/norm_sp?
Koliko prihodkov so ustvarili sp/norm_sp?
Koliko dav iz dej (€/%) so plačali sp/norm_sp (t.j., 4%)?
Koliko prispevkov je placanih za sp/norm_sp (povpr.)?
Koliko je ljudi na minimalcih in koliko prispevkov (povpr.) je plačanih za njih?
Kakšna pokojnina se kaže iz podatkov za sp/norm_sp?
Kakšna pokojnina se kaže iz podatkov za zaposlene minimalce, oz. najbolj ranljive?
Kakšna je povpr. stopnja davka iz dobička v prihodkih, ki ga plačajo mikro podjetja (0-5) zaposlenih?

Boste ugotovili:
- da normiranci s 4% verjetno niti niso tako slabo donosni za FURS,
- da so normiranci tako ali drugače "servajverji" - ne jih omejevati (zgornje št. bodo pokazale, da ni nekih gromozanskih izgub države temveč predvem plusi), ki se ne sprijaznijo, s položajem "žrtve"/"socialcev" in iščejo svoje mesto pod soncem; pustite sistem delovati 5 let in potem ponovite zgornjo mini analizo in
- da edino kar mora drzava (prek furs) poskrbeti (če res normiranci predstavljajo prihodnje starostnike-reveže), da pokojnine normirancev ne bodo slabse kot bodo pokojnine ljudi na zavodu, ljudi z minimalci celo zivljenje
=> torej prispevki normirancev morajo presegat prispevke prvih (t.j, minimalce ali kasneje povprečje) za npr., 20%; tako so normiranci tudi vlečni konji; kontinuirana rast (% je lahko tudi orodje za spodbujanje dodatnega pokojninskega zavarovanja).

Osnovni namen normirancev : prihranek pri opuščanju birokracije in nekaterih podpornih storitev (npr., računovodstvo, ajpes, ...).
Ni osnovni namen normirancev : zniževanje vplačil osebnih prispevkov.

p.s., popoldanski s.p., pa že če so kot "nekaj za zraven", brez zadostnega vpogleda sicer ne vem zakaj, ker imajo torej manj stroškov (npr., ni prispevkov) ali ne predstavljajo "vira preživetja", naj imajo efektivno obdavčitev 8% prihodkov, bolje, ali znižan prag izstopa iz sistema normirancev (npr., 25K€), slabše.

Inšektorji, katerih delo mora biti cenjeno, pa naj se usmerijo v aktivnosti z višjo dodano vrednostjo za državo in slo narod (bi podal predloge, vendar potem je pa že svetovanje in bi moral nekomu izstaviti fakturo :) ).

Strani: 1