Strani: 1

anon-317028 sporočil: 30.415
[#2718830] 16.06.18 09:13
Odgovori   +    6
Pomembno je, da se v Sloveniji izgublja strah pred tujimi vlaganji. Z vsako tujo investicijo je slovenska nacionalna politika bolj povezana z drugimi državami in z njihovimi vladami, ki neodvisno od naše želje, zmanjšujejo moč slovenske nacionalnointeresne vlade. Tuji lastnik podjetja je suveren v razpolaganju s svojo lastnino in ga nacionalna vlada ne more omejevati brez da bi prišla v spor z drugimi nacionalnimi vladami. V tem smislu je odlično, da se tuje lastninske pravice širijo na Slovenijo in igrajo določeno, zaenkrat premajhno, politično vlogo. Kakorkoli, Slovenija mora dati določeno garancijo tujim vlagateljem in v tem mora dati garancijo tudi domačim vlagateljem, ki je drugače ne bi dala. Današnja Evropska unija je uspela zaščititi lastninske pravice in upajmo, da bomo iz Bruslja dobivali v prihodnosti dobivali več direktnih regulativ in uredb, ki bodo direktno obvezovale vlade in posameznike ter bo s tem slovenskega zakonskega šrota manj. Z odpiranjem gospodarstva in z vsakim tujim vlagateljem je narodnega nacionalinteresnega suvereniteta, ki največ ustreza le parazitom prisesanim na proračun in državne jasle, manj in manj.
anon-61428 sporočil: 4.493
[#2718840] 16.06.18 10:45
Odgovori   +    3
Mes tukaj blefira definitivno, javno medijem govori da je dokapitalizacija nujna notri pa delajo vse da odženejo ostale prevoznike. SŽT ne zdrži vec na trgu saj ima ceno višjo, kvaliteto slabšo in premalo ter stara vozila, poleg tega pa socialistično organizacijo.

Strani: 1