Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Dnevnik: Francozi in Čehi skupaj v Tovorni promet?
Strani: 1
sporočil: 30.415
Pomembno je, da se v Sloveniji izgublja strah pred tujimi vlaganji.
Z vsako tujo investicijo je slovenska nacionalna politika bolj
povezana z drugimi državami in z njihovimi vladami, ki neodvisno od
naše želje, zmanjšujejo moč slovenske nacionalnointeresne vlade.
Tuji lastnik podjetja je suveren v razpolaganju s svojo lastnino in
ga nacionalna vlada ne more omejevati brez da bi prišla v spor z
drugimi nacionalnimi vladami. V tem smislu je odlično, da se tuje
lastninske pravice širijo na Slovenijo in igrajo določeno, zaenkrat
premajhno, politično vlogo. Kakorkoli, Slovenija mora dati določeno
garancijo tujim vlagateljem in v tem mora dati garancijo tudi
domačim vlagateljem, ki je drugače ne bi dala. Današnja Evropska
unija je uspela zaščititi lastninske pravice in upajmo, da bomo iz
Bruslja dobivali v prihodnosti dobivali več direktnih regulativ in
uredb, ki bodo direktno obvezovale vlade in posameznike ter bo s
tem slovenskega zakonskega šrota manj. Z odpiranjem gospodarstva in
z vsakim tujim vlagateljem je narodnega nacionalinteresnega
suvereniteta, ki največ ustreza le parazitom prisesanim na proračun
in državne jasle, manj in manj.
sporočil: 4.493
Mes tukaj blefira definitivno, javno medijem govori da je
dokapitalizacija nujna notri pa delajo vse da odženejo ostale
prevoznike. SŽT ne zdrži vec na trgu saj ima ceno višjo, kvaliteto
slabšo in premalo ter stara vozila, poleg tega pa socialistično
organizacijo.
Strani: 1