Strani: 1

anon-317028 sporočil: 30.415
[#2718830] 16.06.18 09:13
Odgovori   +    6
Pomembno je, da se v Sloveniji izgublja strah pred tujimi vlaganji. Z vsako tujo investicijo je slovenska nacionalna politika bolj povezana z drugimi državami in z njihovimi vladami, ki neodvisno od naše želje, zmanjšujejo moč slovenske nacionalnointeresne vlade. Tuji lastnik podjetja je suveren v razpolaganju s svojo lastnino in ga nacionalna vlada ne more omejevati brez da bi prišla v spor z drugimi nacionalnimi vladami. V tem smislu je odlično, da se tuje lastninske pravice širijo na Slovenijo in igrajo določeno, zaenkrat premajhno, politično vlogo. Kakorkoli, Slovenija mora dati določeno garancijo tujim vlagateljem in v tem mora dati garancijo tudi domačim vlagateljem, ki je drugače ne bi dala. Današnja Evropska unija je uspela zaščititi lastninske pravice in upajmo, da bomo iz Bruslja dobivali v prihodnosti dobivali več direktnih regulativ in uredb, ki bodo direktno obvezovale vlade in posameznike ter bo s tem slovenskega zakonskega šrota manj. Z odpiranjem gospodarstva in z vsakim tujim vlagateljem je narodnega nacionalinteresnega suvereniteta, ki največ ustreza le parazitom prisesanim na proračun in državne jasle, manj in manj.
anon-61428 sporočil: 4.493
[#2718840] 16.06.18 10:45
Odgovori   +    3
Mes tukaj blefira definitivno, javno medijem govori da je dokapitalizacija nujna notri pa delajo vse da odženejo ostale prevoznike. SŽT ne zdrži vec na trgu saj ima ceno višjo, kvaliteto slabšo in premalo ter stara vozila, poleg tega pa socialistično organizacijo.
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2718844] 16.06.18 11:08 · odgovor na: anon-61428 (#2718840)
Odgovori   +    0
[Inside]
Mes tukaj blefira definitivno, javno medijem govori da je dokapitalizacija nujna notri pa delajo vse da odženejo ostale prevoznike. SŽT ne zdrži vec na trgu saj ima ceno višjo, kvaliteto slabšo in premalo ter stara vozila, poleg tega pa socialistično organizacijo.
Mogoče pa niti ne blefira, saj se je v letu 2017 EBITDA znižala za 30 odstotnih točk oz. za 11 milijonov in je znašal 25,6 milijona evrov, EBIT pa za 11 odstotnih točk, na 9,68 milijona evrov...Potreboval bi državno dokapitalizacijo, ki pa je ne bo.
anon-61428 sporočil: 4.493
[#2718849] 16.06.18 12:08 · odgovor na: anon-317028 (#2718844)
Odgovori   +    2
[FIN-311684]
> [Inside]
> Mes tukaj blefira definitivno, javno medijem govori da je dokapitalizacija nujna notri pa delajo vse da odženejo ostale prevoznike. SŽT ne zdrži vec na trgu saj ima ceno višjo, kvaliteto slabšo in premalo ter stara vozila, poleg tega pa socialistično organizacijo.

Mogoče pa niti ne blefira, saj se je v letu 2017 EBITDA znižala za 30 odstotnih točk oz. za 11 milijonov in je znašal 25,6 milijona evrov, EBIT pa za 11 odstotnih točk, na 9,68 milijona evrov...Potreboval bi državno dokapitalizacijo, ki pa je ne bo.
S tem ko socialistično gledajo samo koliko tovora vozijo in da ga drugi ne dobi jim pada kvaliteta zato jim nizajo cene za prevoz. To se vidi v številkah tovora vec dobički padajo., sami sebi žagajo vejo na kateri sedijo. Samo da se ne reorganizira, ker to je problem. Vsem ki so pri koritu na sz je lepo sedaj zato se te idej o prodaji bojijo ko hudič kriza. Sami bi morali videt da tako ne bodo zdržali pritiskov in predlagati drzavi naj jim najde partnerja.
anon-61428 sporočil: 4.493
[#2718860] 16.06.18 12:57 · odgovor na: (#2718846)
Odgovori   +    4
[alek14]
> [FIN-311684]
> Pomembno je, da se v Sloveniji izgublja strah pred tujimi vlaganji.

Strah pred tujimi vlaganji je še kako na mestu, če domačih ni ali pa so neznatna.
Seveda pa ni problem v tujih vlaganjih temveč v odsotnosti SLO kapitala.
Domačih ni ker vedo da se ne splača. Tuji pa hitro bežijo ob krizi. Dobri so da popestrijo konkurenco.
Problem ni v odsotnosti kapitala ampak v pomanjkanju zanimivih naložbenih priložnosti (namenoma).
sopranos sporočil: 11.404
[#2718864] 16.06.18 13:24 · odgovor na: (#2718846)
Odgovori   +    3
[alek14]
> [FIN-311684]
> Pomembno je, da se v Sloveniji izgublja strah pred tujimi vlaganji.

Strah pred tujimi vlaganji je še kako na mestu, če domačih ni ali pa so neznatna.
Seveda pa ni problem v tujih vlaganjih temveč v odsotnosti SLO kapitala.
Ja, samo kako se pa pride do slovenskega kapitala? Če ti država skuša z davki vse pobrati in ustvarja tako poslovno okolje, da težko kaj resnega zaslužiš. So seveda izjeme, a na splošno je slovenski firmici veliko težje postati velika firma.

Je pa dobro to, da s tujimi investicijami prihaja tudi tuje znanje. Da bodo Slovenci hodili v okviru multinacionalk tudi v druge države. Ustvarjali kontakte. In s prihodom tujcev, bo Slovenija postala bolj prepoznavna v tujini.

Pritisk na vlado se bo stopnjeval. Manj bo denarja za parazitske profesorje.

Skratka so tudi pozitivni vidiki teh tujih investicij in prevzemov. Se pa strinjam, da se moramo zavedati tudi pasti, biti nanje pozorni in delati na tem, da se v čim manjši meri uresničijo.

Strani: 1