10 min
Ko se upokoji vodja gradnje
40 min
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier 2
1 ura
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
2 uri
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
2 uri
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
2 uri
DZU-ji vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
3 ure
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov
3 ure
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
3 ure
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
4 ure
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
4 ure
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
4 ure
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
4 ure
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
5 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla
5 ur
Cene industrijskih proizvodov mesečno malenkost gor, na letni ravni navzdol
5 ur
Kakšna bo slovenska zgodba najbolj razkošne škode
6 ur
Policija danes poostreno nadzira prekoračitve hitrosti
7 ur
Kako smo razglasili ESG-prvaka 2024 in zakaj so udeleženci (tudi nam) tako ploskali
7 ur
Sedež združene NKBM in SKB bo v Ljubljani; Se bo izpraznila še ena velika bančna stavba v prestolnici? 1
7 ur
Zakaj je energetska samooskrba za podjetja tako pomembna in kakšne so rešitve na trgu? (Oglas)

Strani: 1

anon-317028 sporočil: 30.415
[#2717715] 10.06.18 12:48
Odgovori   +    5
Le boh ve koliko bo revizijskih krogov? Problem je, ker v Sloveniji osebam, ki so zaposlene v javnem sektorju ali v državnih ali paradržavnih podjetjih nihče ne verjame. Službe so dobili po zvezah ali so jih podedovali, opravljajo delo na meji svoje nesposobnosti (Petrovo načelo), za svoj položaj in dobro plačo so nekom hvaležni in nekaj dolžni, ve pa se, da se dolgovi morajo vrniti...javni razpisi so prav idealni.
mrgapo sporočil: 45
[#2717850] 11.06.18 10:32
Odgovori   +    2
Hmm 1 uro in 20 minute za 60km vožnje. Sigurno se bodo vsi na delo v Ljubljano vozili z vlakom. Če že prenavljajo progo zakaj je ne probajo še pohitriti?
fabiani sporočil: 4.454
[#2717851] 11.06.18 10:32
Odgovori   +    4
Ni čisto tako. V politične namene je peljal vlak politikov še leta 92 v Kočevje.
Potem pa mir božji.
samo redni mesečni zaslužek skledarjev in naj traja čim dlje!
ne bi blo treba nobene škofeljske obvoznice, če bi riti zmigal in kot v zdravstvu "vaši" ne požrl tričetrt proračuna.

A mal Kozlerji pritiskajo? Upravičeno!
Včasih je bilo območje Hočevarjev najbolj napredno; železnica, električne žage, dober menedžment in marketing....še v sedemdesetih so izdelovali odlične otroške trip-trap stole. Zdaj pa cigani glavni problem.
Hočevarjem ne pustijo nazaj v vasi, raje Židan po komunistično upravlja z gozdovi.Financira iz državnega budžeta. isti kerlci ko TEŠ6!
Počistit....
anon-202165 sporočil: 970
[#2717862] 11.06.18 10:57 · odgovor na: mrgapo (#2717850)
Odgovori   +    1
Kako pa naj bi bil vlak hiter, če ima vsakih par km neko vaško postajo? Potovalni čas je sicer povsem primerljiv tistemu z avtom.
fabiani sporočil: 4.454
[#2717868] 11.06.18 11:03 · odgovor na: anon-317028 (#2717715)
Odgovori   +    1
[FIN-311684]
Le boh ve koliko bo revizijskih krogov? Problem je, ker v Sloveniji osebam, ki so zaposlene v javnem sektorju ali v državnih ali paradržavnih podjetjih nihče ne verjame. Službe so dobili po zvezah ali so jih podedovali, opravljajo delo na meji svoje nesposobnosti (Petrovo načelo), za svoj položaj in dobro plačo so nekom hvaležni in nekaj dolžni, ve pa se, da se dolgovi morajo vrniti...javni razpisi so prav idealni.
Tale citat si skopiram z imenom avtorja, da ne pišem vedno znova!
Odlično, v nula res! Če preveč znaš in to dobro uporabljaš v državni službi, ti tile bubregi v loju zagrenijo delo in življenje do konca. Zboliš in oddieš.

Strani: 1