Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Je proizvodnja avtov na Kitajskem res kakovostnejša kot v Evropi?
Strani: 1
sporočil: 11.404
Če jaz to prav razumem, to pomeni, da ne glede na to kaj na
govorijo, so ljudje še vedno ključni kader pri izdelavi avtov. Ker
pa ljudje tudi predstavljajo strošek, je torej bistveno bolj
smiselno, da se tovarne gradi v državah, kjer je delovna sila
cenejša.
sporočil: 768
Saj pri nas se sploh nr izplača delati. Podpora in 2 dni dela na
črno pa si zmagal. Pa vsak drugi dan 100 novih migrantov, ki lahko
delajo v Revozu..!
sporočil: 30.415
Kitajski avti bodo še boljši, tudi če bo ročnega dela manj, saj se
Kitajske tehnološko ustaviti ne da in so Trumpovi sankcijski ukrepi
obsojeni na neuspeh, malo bodo zavrli razvoj, sicer, leta 2025 ali
2030 bo Kitajska tehnološko najbolj razvita država na svetu ne
glede na to, če nam je všeč ali ne. Sicer je Trump menda izpogajal
večji uvoz ameriških avtov na Kitajsko.
sporočil: 3.600
Sredi besnega Trumpovega tvitanja o grdih, grdih Mehičanih in
Kitajcih, ki kradejo poštenim Američanom in njegovim grožnjam
ameriškim podjetjem zaradi selitve proizvodnje, so se v Fordu
odločali kje izdelovati Ford Focus. Namesto ZDA, Mehike ali Evrope
so izbrali Kitajsko. Očitno vedo zakaj.
Glede robotizacije so v Tesli storili gromozansko napako. Ker prilagoditve niso možne, jim celotna proizvodnja modela 3 praktično stoji. Sicer bodo nekaj robotov nadomestil z ljudmi, da pospešijo proizvodnjo, a to zaradi neizkušene in predrage ameriške delovne sile pomeni stroškovno neučinkovito in nekvalitetno proizvodnjo.
Naj se gredo učit Kitajcem.
Glede robotizacije so v Tesli storili gromozansko napako. Ker prilagoditve niso možne, jim celotna proizvodnja modela 3 praktično stoji. Sicer bodo nekaj robotov nadomestil z ljudmi, da pospešijo proizvodnjo, a to zaradi neizkušene in predrage ameriške delovne sile pomeni stroškovno neučinkovito in nekvalitetno proizvodnjo.
Naj se gredo učit Kitajcem.
Strani: 1