Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Električna kia niro z dosegom 450 kilometrov

Strani: 1

milos9 sporočil: 1.044
[#2710794] 09.05.18 08:14 · odgovor na: (#2710791)
Odgovori   +    0
Gre zgolj za dejstvo, da ima električen avto pri uporabi ničelne emisije
MF-263863 sporočil: 58
[#2710806] 09.05.18 09:01
Odgovori   +    0
Zanimivo kako zelo Kia povečuje EV doseg. Po tej plati so na ravni vodilne Tesle ... ob cca. 3x nižji ceni avta.
anon-335155 sporočil: 5
[#2710809] 09.05.18 09:12 · odgovor na: MF-263863 (#2710806)
Odgovori   +    2
Z dosegom lažejo. Nekoliko poenostavljeno: Baterija 64 kWh ima toliko energije kot 6,4 l dizla. Glede na izkoristek dizla okrog 0,4 bi to ustrezalo 16 l diesla. In s tem gorivom sigurno ne prideš 450 km daleč v realnem prometu. 64 kWh je dovolj za kakšnih realnih 200 km (tudi elektromotor ima izkoristek
FIN-475492 sporočil: 135
[#2710823] 09.05.18 10:36
Odgovori   +    0
Pri električnih avtih imajo zunanji dejavniki mnogo večji vpliv na doseg kot pri klasičnih. Priporočam ogled svežega, večinoma dokaj poljudnega predavanja prof. M. Vidmarja (FE, Uni Lj), kjer tudi iz lastnih izkušenj govori o tem.

www.youtube.com/watc...IVQrdtvfhI
www.youtube.com/watc...wx9myxo5HA

Drugi video, okoli 32.30 minute.
kzupanc sporočil: 10.517
[#2710875] 09.05.18 12:36 · odgovor na: anon-335155 (#2710809)
Odgovori   +    0
[miikiii]
Z dosegom lažejo. Nekoliko poenostavljeno: Baterija 64 kWh ima toliko energije kot 6,4 l dizla. Glede na izkoristek dizla okrog 0,4 bi to ustrezalo 16 l diesla. In s tem gorivom sigurno ne prideš 450 km daleč v realnem prometu. 64 kWh je dovolj za kakšnih realnih 200 km (tudi elektromotor ima izkoristek
Upam, da se energija zaviranja vrača v baterijo.
1357 sporočil: 7.095
[#2710921] 09.05.18 15:37
Odgovori   +    0
Realno gledano bo imela tale Kia vsaj v zahodni in osrednji Sloveniji zaradi reljefa ozemlja po katerem potekajo ceste doseg tam med 200 in 250 kilometri.
ogo sporočil: 3.087
[#2711188] 11.05.18 07:04 · odgovor na: anon-335155 (#2710809)
Odgovori   +    0
[miikiii]
Z dosegom lažejo. Nekoliko poenostavljeno: Baterija 64 kWh ima toliko energije kot 6,4 l dizla. Glede na izkoristek dizla okrog 0,4 bi to ustrezalo 16 l diesla. In s tem gorivom sigurno ne prideš 450 km daleč v realnem prometu. 64 kWh je dovolj za kakšnih realnih 200 km (tudi elektromotor ima izkoristek
Ni to dizel, kjer gre 99 posto energije v dim.
Pri električarjih je izkoristek nad 80 posto.

Poraba v rangu 15 kWh na 100 km je pri električarjih normalna. Nad 20 kWh imajo krave a la Tesla X.
MF-263863 sporočil: 58
[#2711198] 11.05.18 08:05 · odgovor na: 1357 (#2710921)
Odgovori   +    0
Kaj je realno, bo pokazala uporaba. Sodeč po normnih meritvah, ki veljajo za vse proizvajalce, je pa doseg na ravni tistega pri Tesli, kar je glede na ceno avta po mojem izvrsten rezultat.
anon-335155 sporočil: 5
[#2711200] 11.05.18 08:34 · odgovor na: ogo (#2711188)
Odgovori   +    0
15 kWh energije je, če uporabljaš moč 15 kW eno uro. Kdo bi se hotel peljati z avtom, ki ima 15 kW? Ali drugače: baterijo 64 kW porabiš pri maksimalni moči kie v pol ure -pri Postojni :)
ogo sporočil: 3.087
[#2711212] 11.05.18 09:33 · odgovor na: anon-335155 (#2711200)
Odgovori   +    0
[miikiii]
15 kWh energije je, če uporabljaš moč 15 kW eno uro. Kdo bi se hotel peljati z avtom, ki ima 15 kW? Ali drugače: baterijo 64 kW porabiš pri maksimalni moči kie v pol ure -pri Postojni :)
A ti res misliš, da se konstantno voziš na maksimalni moči avta? Večino časa si pod 20 kW moči. V mestu med semaforji pod 10 kW, motor se ti vrti, samo da proizvaja dim.

Za ilustracijo, povprečen tovornjak ameriške vojske iz 2.sv vojne je imel le 40 kW moči, pa je skozi Ardene vlekel havbico in 35 vojakov z vso opremo.



Tukaj imaš EPA meritve kWh/100 km:
pushevs.com/electric...iency-epa/

NEDC - evropski lažnivi standard za dizle je pa tule, kaže še nižjo porabo:
pushevs.com/electric...ency-nedc/
anon-335155 sporočil: 5
[#2711305] 11.05.18 12:51 · odgovor na: ogo (#2711212)
Odgovori   +    0
15 ali 20 kW je dovolj za majhen motocikel, ne pa avto.
Seveda pa gre tudi z 1 kW, samo čas potovanja bo 100x daljši.
Čas bo pokazal, da podatki o dosegih električnih avtov še bolj zavajajo, kot zavajajo izpusti dizlov in bencinarjev.
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2711432] 11.05.18 20:03 · odgovor na: ogo (#2711212)
Odgovori   +    0
[ogo]
Za ilustracijo, povprečen tovornjak ameriške vojske iz 2.sv vojne je imel le 40 kW moči, pa je skozi Ardene vlekel havbico in 35 vojakov z vso opremo.
Buče. Džip je imel 40 kW.
MF-263863 sporočil: 58
[#2711607] 12.05.18 23:51 · odgovor na: anon-335155 (#2711305)
Odgovori   +    0
Kar nekaj časa sem imel možnost uporabe električnega Soula in lahko povem s prve roke, da so podatki o dosegu, ki jih navajajo povsem realistični. Ne vidim nobenega razloga, da ne bi bili niti pri EV izvedbi Nira. Korejci so pri izdelavi baterij pač No.1 na svetu. Verjamem pa, da gre to marsikomu v nos.
FIN-356590 sporočil: 33
[#2720868] 02.07.18 11:15 · odgovor na: kzupanc (#2710875)
Odgovori   +    0
Narobe računaš moja poraba poleti je 15,2 kW na /100km BMW i3 iz tega sledi, da to kar drži, zima 18,9kW , vmes pa cca 14 kW.
MF-263863 sporočil: 58
[#2721026] 02.07.18 18:09 · odgovor na: anon-335155 (#2710809)
Odgovori   +    0
Prav toliko "lažejo" kot vsi ostali, saj gre za točno določene norme po katerih se računa doseg. Pa tudi izkoristek je pri električnem motorju enkrat višji kot pri dizelskemu, pa da ne nadaljujemo s tem, da je izkoristek višji zaradi bolj preprosto zasnovanih prenosov in regeneracije električne energije med zaviranjem. Enostavno energetsko enečenje energije, ki jo dobiš iz litra dizelskega goriva z električno energijo baterije, je milo rečeno zavajujoče. Vsekakor se bo zadeva peljala na elektriko vsaj 400 km - sicer si pa poglej na EV forumu, kakšne imajo izkušnje ljudje z ektričnimi Kijami.

Strani: 1