Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Fraport Slovenija: vse raste – prihodki, naložbe, zaposlitve, plače
Strani: 1
sporočil: 11.404
Če jim uspe število potnikov spraviti na 3 milijone, potem kapo
dol. Mislim, da se da.
Veliko Slovencev še hodi na tuja letališča. Če se bo število linij iz Brnika povečalo ter če bodo cene zmerne, je prostora za rast še ogromno.
Pred leti je bil Brnik tako v riti, da niti pomislil nisem, da bi kupoval karte preko njega. Sedaj se je to precej spremenilo. Če je karta z Dunaja za 20 EUR cenejša, ali iz Zagreba za 10 EUR, se mi niti pod razno ne splača leteti iz kje drugje kot pa iz Brnika.
Veliko Slovencev še hodi na tuja letališča. Če se bo število linij iz Brnika povečalo ter če bodo cene zmerne, je prostora za rast še ogromno.
Pred leti je bil Brnik tako v riti, da niti pomislil nisem, da bi kupoval karte preko njega. Sedaj se je to precej spremenilo. Če je karta z Dunaja za 20 EUR cenejša, ali iz Zagreba za 10 EUR, se mi niti pod razno ne splača leteti iz kje drugje kot pa iz Brnika.
sporočil: 958
Pred prodajo nemcem so imeli na računu 60 milj eurov pri manjšem
številu prepeljanih potnikov.
Kam se sedaj preliva ta dobiček.
Kam se sedaj preliva ta dobiček.
sporočil: 30.415
Zadnja sprememba: anon-317028 09.05.2018 08:42
Končno! Nihče ne govori o Cerarjevih in Židanovih tudi Šarčevih
(Erjavec je passe) kandidatih za predsednika uprave Aerodroma, za
člane Nadzornega sveta, za svetovalne pogodbe podpisane s
profesorji, ki radi letijo, o pritožbah na izbiro izvajalcev
del...V Fraportu vse poteka poslovno in transparentno, Fraport je
naše domače podjetje, tudi Telekom je, Petrol bo...ne glede na to,
kdo je lastnik, vsa ta podjetja so naša in bodo naša.
sporočil: 1.153
Kot potnik ugotovil da ni kaj dosti bolj kot prej.Zakaj? Naj
zrihtajo vsaj en popoldanski polet iz Fra oz Muc v zimskem voznem
redu s strani LH. Ti vsaj ne bo potrebno cakati 10 ur na vecerni
let v Ljubljano ker zna Adria predcasno zapreti gate v Fra zaradi
carterja npr v Hurgado z istim letalom iz Ljubljane.Pa posedet na
transfer desk osebo ki bo servisirala potnike v presedanju.
Nemalokrat spet Adrija zamuja in potem revezi ne vejo kam se obrnit
za spremebo leta.Velja predvsem za popoldanske lete.Videno in
doziveto. Poleg vsega so Duty free stacuni prepovedali prodajo
pive. Se pravi potnik ne more kupit Lasko oz Union cetudi
zapakirano v tax-carinsko vrecko. Vse ostale usluge kot na prejsni
ravni pred privatizacijo.
Strani: 1