7 ur
Najbolj brani članki danes
7 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
8 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
10 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
10 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
10 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
10 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
11 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
12 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
12 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
12 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
13 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
13 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
13 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
14 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
14 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
14 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
15 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
15 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
15 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Strani: 1

sopranos sporočil: 11.404
[#2710729] 08.05.18 16:57
Odgovori   +    20
Če jim uspe število potnikov spraviti na 3 milijone, potem kapo dol. Mislim, da se da.

Veliko Slovencev še hodi na tuja letališča. Če se bo število linij iz Brnika povečalo ter če bodo cene zmerne, je prostora za rast še ogromno.

Pred leti je bil Brnik tako v riti, da niti pomislil nisem, da bi kupoval karte preko njega. Sedaj se je to precej spremenilo. Če je karta z Dunaja za 20 EUR cenejša, ali iz Zagreba za 10 EUR, se mi niti pod razno ne splača leteti iz kje drugje kot pa iz Brnika.
rame sporočil: 958
[#2710797] 09.05.18 08:26
Odgovori   +    3
Pred prodajo nemcem so imeli na računu 60 milj eurov pri manjšem številu prepeljanih potnikov.

Kam se sedaj preliva ta dobiček.
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2710800] 09.05.18 08:40
Odgovori   +    16
Zadnja sprememba: anon-317028 09.05.2018 08:42
Končno! Nihče ne govori o Cerarjevih in Židanovih tudi Šarčevih (Erjavec je passe) kandidatih za predsednika uprave Aerodroma, za člane Nadzornega sveta, za svetovalne pogodbe podpisane s profesorji, ki radi letijo, o pritožbah na izbiro izvajalcev del...V Fraportu vse poteka poslovno in transparentno, Fraport je naše domače podjetje, tudi Telekom je, Petrol bo...ne glede na to, kdo je lastnik, vsa ta podjetja so naša in bodo naša.
anon-48899 sporočil: 1.153
[#2710906] 09.05.18 14:32
Odgovori   +    2
Kot potnik ugotovil da ni kaj dosti bolj kot prej.Zakaj? Naj zrihtajo vsaj en popoldanski polet iz Fra oz Muc v zimskem voznem redu s strani LH. Ti vsaj ne bo potrebno cakati 10 ur na vecerni let v Ljubljano ker zna Adria predcasno zapreti gate v Fra zaradi carterja npr v Hurgado z istim letalom iz Ljubljane.Pa posedet na transfer desk osebo ki bo servisirala potnike v presedanju. Nemalokrat spet Adrija zamuja in potem revezi ne vejo kam se obrnit za spremebo leta.Velja predvsem za popoldanske lete.Videno in doziveto. Poleg vsega so Duty free stacuni prepovedali prodajo pive. Se pravi potnik ne more kupit Lasko oz Union cetudi zapakirano v tax-carinsko vrecko. Vse ostale usluge kot na prejsni ravni pred privatizacijo.

Strani: 1