10 ur
Najbolj brani članki danes
11 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
12 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
13 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
14 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
14 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
14 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
14 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
15 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
16 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
16 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
16 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
17 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
17 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
18 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
18 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
18 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
18 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
19 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
19 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Strani: 1

ivon sporočil: 1.349
[#2709983] 01.05.18 23:08
Odgovori   +    27
Zakaj je smiselno primerjati »vladni projekt drugi tir« s TEŠ6? V Teš6 je leta 2003 kot direktor nastopil mlad in nov obraz, magister strojništva U. Rotnik, ki pa je danes prepoznan kot ambiciozen preračunljivec in skorumpiranec, 2TDK pa vodi star obraz kontinuitete in lobijev M. Dragonja (nekdanji član LDS, tudi minister, od 2009-2016 pa je vodil rusko podružnico NLB). O več sto milijonski škodi, ki jo plačujemo davkoplačevalci v primeru TEŠ6, se država (preiskovalna komisija, kriminalisti, tožilstvo) ukvarja post festum, pri gradnji drugega tira pa imamo volivci možnost preventive!Gre za milijarde, če bi se zgodila nepotrebna gradnja viaduktov in vrtanje množice predorov saj obstajajo alternative, tudi posodobljena inovativna rešitev dvotirne(!) proge z uporabo sistema potiskanja in zadrževanja-zaviranja v le 6 km tunelu, s preostalim posodobljenim obstoječim tirom in dodanim drugim tirom (z izmeničnim tokom!), vse dokončano v 4 letih za največ 800 milijonov. In, proga bi bila namenjena tudi potniškemu prometu. Tako bi lahko ljudje (tudi tuji turisti) potovali z moderno železnico do morja. Prihranjen denar bi porabili za posodobitev celotnega železniškega omrežja.
GLASUJMO PROTI!
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2710023] 02.05.18 12:13
Odgovori   +    25
Počasi. Logika in zdrav razum pomagata tudi v tem primeru:

1. Pristanišče Koper še ni doseglo maksimalne kapacitete, ki jo obstoječi tir ponuja. Doseglo jo bo MOGOČE v prihodnosti, ČE bo mednarodna pomorska trgovina še naprej rasla.
2. Da bi izkoristili kapacitete nove proge v celoti, bi bilo v Kopru potrebno zgraditi vsaj tretji pomol, čemur Ankarančani NASPROTUJEJO. Pa tudi v Kopru so že protestirali proti prevelikemu hrupu iz pristanišča.
3. Tudi če bi se oboje navedeno zgodilo, so prevozniki že povedali, da za prevoz skozi luko Koper in po drugem tiru NISO PRIPRAVLJENI plačevati več. Pa tudi v pristanišču imajo neznanske TEŽAVE z normalnim ZAPOSLOVANJEM delavcev, kar pomeni, da vse skupaj že sedaj in bo tudi v prihodnosti dejansko funkcioniralo z izgubo.
4. Pri tem še sploh nihče ni upošteval, da bodo Avstrijci in Italijani razvijali Trst in da se bo posledično kvečjemu še več tekmovalo tudi s cenami, da o kakšni Reki ali Solunu sploh ne govorimo. Pri tem, da lahko vsi navedeni pristanišča poljubno širijo, mi pa ne moremo.
5. Nepristranska analiza geografskih danosti bi posledično pokazala, da lokacija Kopra za izvajanje pristaniške dejavnosti ni optimalna. Da je fino, da imamo Slovenci pristanišče za svoje potrebe, na lahko najdemo tudi kakšno nišo, kjer bomo dobro delali, da tekmovati na globalnem trgu s količinami pač ne moremo, ker nimamo niti prostora ob morju niti prave poti v notranjost.
6. In pri vsem tem se pozablja, kaj vse se da z milijardo evrov NAREDITI DRUGEGA. Koliko tujih investicij v industrijo in turizem lahko spodbudimo ali celo sami izvedemo. Koliko delovnih mest bi to prineslo in koliko denarja v proračun.
7. Tudi za same Primorce ne verjamem, da se odpovejo delu denarja iz proračuna, da bi se lahko preusmeril v investicijo v drugi tir. Luka Koper pa je že jasno povedala, da svojega denarja tudi NE DA. Kar bi že samo po sebi bilo dovolj za glasovanje proti.
0430ABAKU sporočil: 1.780
[#2710039] 02.05.18 18:13
Odgovori   +    8
Zakaj sploh nihče več ne pomišlja o tem www.finance.si/99832
Proga Koper-Trst bi bila za drobiž. Kot je mogoče razbrati z google maps, imajo Italijani tire že praktično do meje. Ker so ti verjetno precej zanikrni, bi bilo treba tisto slepo črevo le zmodernizirati. Teren ni kraški, morda le tunelček, da ne bo treba delati useka in plezati za nekaj 10m.

Pa zelo verjetno bi dodatni potniški del prinesel precej evrov. Nenazadnje je pivo pri nas po polovični ceni in bi bilo tole vabljivo tudi za tržaške mulce za vikend žure. :-)
anon-61428 sporočil: 4.493
[#2710131] 03.05.18 17:36
Odgovori   +    2
Drugi tir je potreben, zaradi tega ker je star pre nevaren saj v primeru naravne katastrofe zaledje izgubi povezavo s Koprom, po cesti pa se vsega ne da zvozit. V tem primeru bi našli hitro varianto in izgradili pomožno progo. Sedaj se pa ze 20let in vec pregovarjajo kaj naredit.
Vladni projekt je megalomanski in zagotavlja milijone za glavne igralce na projektu. Morali bi dobit odpustek pri EU in zgradit bolj strmo progo mimo predpisov za ravninske proge, ter tudi za manj hitrosti saj je 100 ze prevec. Racionalno bi bil tir za 80km/h s par izogibalisci namenjen tovornemu prometu, vse ostalo je luksuz.
Glede na nase potrebe je bolj pomembno vlaganje v ostale dele križa, spet se da zelo racionalno projekti se pa pišejo kot da smo Katar.

Strani: 1