Strani: 1

anon-73705 sporočil: 49
[#2709179] 25.04.18 09:08
Odgovori   +    2
Bo pa kar precej toplo na takih polnilnicah :) Izgube pri polnjenju naj bi bile od 12% do 36%, torej 42kW do 126kW toplote pri vsaki "črpalki"!
pobalin sporočil: 14.456
[#2709207] 25.04.18 10:25
Odgovori   +    6
bo lahko prevozil 200 kilimetrov
Ironično je
... da bralci brez težav prepoznamo tipkarsko napako, ne moremo pa vedeti ali gre v resnici za milimetre ali kilometre. :-)
bc123a sporočil: 48.253
[#2709208] 25.04.18 10:28
Odgovori   +    4
Ehh... bo zanimivo tole. Ko bo Petrolova pumpa rabila 50 MVA prikljucek (daljnovod do pumpe prakticno) ....

Zakaj ne napisete parametrov polnjenja? Jih moram sam iskat...

www.abb.com/cawp/sei...d26b8.aspx

Ce dobro preberete dela na polni moci takrat, ko polni DVA avta. Oziroma je dovolj nejasno zapisano, da ne moremo reci da lahko en avto polni z 350 kW.

In prosim, kje ste prebrali tisto o 200 km voznje v 8 minutah? Nic ne pise o tem, to je novinarska raca, nastala ocitno iz povrsnega branja press releasa in povrsnega racunanja za tem.

Lepo pise da en avto polni z 150kW. V osmih minutah torej v njega pretoci 150*8/60=20 kWh. Poraba elektricnih avtov se giblje okrog 20 kWh/100km, torej je to polnjenje dovolj za 100 km, in ne 200.

Nehajte zavajati!


Enega polni se vedno s 150 kW, torej 1.5x tako hitro kot Tesla Supercharger, ki je ze nekaj let na trgu.

Strani: 1