Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek So lastništvu avtomobilov šteti dnevi?
Strani: 1
sporočil: 7.959
Zadnja sprememba: FIN-379669 23.04.2018 06:34
Pa cene okoli 2.000 usd mesečno za menjavo bmw-jev (od 4 dalje do
M2), katerega sam kupiš (dve leti starega malo rabljenega) za 30
jurjev, na leto izgubiš 4 jurje vrednosti, plačaš do 300 eur goriva
mesečno, zavarovanje (850 eur letno), servis in popravila do 1.000
eur letno, čiščenje 200 eur letno, 250 eur cestnine, gume do max.
400 eur letno... mogoče sem kaj izpustil, ampak sem prišel na cca.
890 eur stroška mesečno, pa nisem gledal na "šparanje".Ko bodo torej ponujali za 950 eur mesečno menjavo takih (srednjih) bmwjev, se slišimo. Za sedaj je ponudba 100% predraga od normalne.
Se pa strinjam z Alekom 14, milenijci 1.000 usd ali več mesečno za avto? Hmm, malo verjetno.
(Poleg tega, komu se da stalno nekaj menjavati, ker delovni in družinski ljudje nimamo cajta se s tem stalno igrati. Samski pa? Možno.)
sporočil: 124
Kdaj bo to na voljo pri nas in za kaksen denar?! Po izkusnjah z
lizingi sodec, bomo med zadnjimi.. da o nasih milenijcih ne
izgubljam besed.. njihov domet je je kreditiranje s telekom
akcijami telefonov..!
sporočil: 13.628
V Sloveniji tezko shajas brez avta.
V vecjih mestih precej enostavno.
Zato so te debate naporne, vsak gleda s svojega zornega kota.
Ko se milenijec naroci na drag avto, to pogosto ni zato, ker rabi avto, ampak ker se zeli malo vozit v avtu izven njegovega dosega (vsaj po avtih v clanku sodec). Kot obcasen rent a car športnega avta.
Torej del luksuza. Denar za avto je v tem primeru denar za lusksuz, ne za nujo.
Prodali so pa enega Clia ali Corso manj.
Btw. V Münchnu je veliko car sharinga in ob sončnih vikendih najprej izginejo vsi kabrioleti, od Minijev do BMWjev.
To je del iste zgodbe.
V vecjih mestih precej enostavno.
Zato so te debate naporne, vsak gleda s svojega zornega kota.
Ko se milenijec naroci na drag avto, to pogosto ni zato, ker rabi avto, ampak ker se zeli malo vozit v avtu izven njegovega dosega (vsaj po avtih v clanku sodec). Kot obcasen rent a car športnega avta.
Torej del luksuza. Denar za avto je v tem primeru denar za lusksuz, ne za nujo.
Prodali so pa enega Clia ali Corso manj.
Btw. V Münchnu je veliko car sharinga in ob sončnih vikendih najprej izginejo vsi kabrioleti, od Minijev do BMWjev.
To je del iste zgodbe.
sporočil: 3.600
Milenijci se lastništva nič ne izogibajo. Lastništvo se izogiba
njih. Bi imeli, pa ne morejo.
sporočil: 2.903
"Vse višje cene registracije, visoki davki na motorna vozila in
prestiž, redna servisiranja, tehnični pregled, izguba vrednosti –
lastništvo avtomobila je lahko velik strošek." ... in v primeru
naročnine pa ta strošek plača, hokus pokus, najemnik! Ki plača še
storitev najemodajalca, In, ker verjetno vozi v povprečju boljši in
novejši skratka dražji avto, kot bi ga sicer, so stroški
višji.
Razen za res občasne najeme, recimo 2 meseca na leto plus par vikendov, se to racionalnemu posamezniku ne more izziti.
Razen za res občasne najeme, recimo 2 meseca na leto plus par vikendov, se to racionalnemu posamezniku ne more izziti.
sporočil: 967
čas vnosa: 23.04.18 09:38
Jap, je kar problem, ko današnji milenijci nimajo ne stalnih služb
(če jo sploh imajo) niti jim ni znana beseda varčevanje...
In ker vse sproti zagonijo, jim prodajalci nimajo kaj prodati. Ker nimajo s čim kupiti... Saj tistega jurčka za ajfončka že napraskajo in si ga vzamejo na 60 obrokov, ampak to je pač njihov edini finančni domet... Znajo pa praskat po tačskrinih in to odlično, to pa ja!
Proizvajalci so poskušli z vgradnjo tačskrin gravžnarij v armaturke, pa z stalno povezljivostjo z fejsbokom, tviterjem, snepčetom in podobnimi oslarijami... pa ne gre, ni cekina. Pa potem z mantro, da sploh ne rabimo kupovati avtov, si jih bomo raje sposojali drug od drugega.
Pa je spet problem, ker ti ga milenijec in ostali tačskrin friki ne more posoditi, ker ga nima.
Sedaj nam perejo možgane, da si bomo avtomobile raje najemali kot kupovali.
Ampak, a niso rekli, da nam bo blokčejn in podobne hudofensi tehnologije omogočil, da nam sploh ne bo potrebno več iti ven iz stanovanja, vse bomo lahko naredili iz postelje, vse bomo naročali preko spleta in nam kupljeno dostavili na dom? Sedaj bomo že stanovanja kupovali preko blokčejn tehologije, huh, kot vem vsaj en pacient ponuja to na trgu :))))
Zakaj hudiča bi potem sploh kupovali ali si sposojali avte? Doma bomo igrali videoigrice in bili srečni do konca življenja!
In ker vse sproti zagonijo, jim prodajalci nimajo kaj prodati. Ker nimajo s čim kupiti... Saj tistega jurčka za ajfončka že napraskajo in si ga vzamejo na 60 obrokov, ampak to je pač njihov edini finančni domet... Znajo pa praskat po tačskrinih in to odlično, to pa ja!
Proizvajalci so poskušli z vgradnjo tačskrin gravžnarij v armaturke, pa z stalno povezljivostjo z fejsbokom, tviterjem, snepčetom in podobnimi oslarijami... pa ne gre, ni cekina. Pa potem z mantro, da sploh ne rabimo kupovati avtov, si jih bomo raje sposojali drug od drugega.
Pa je spet problem, ker ti ga milenijec in ostali tačskrin friki ne more posoditi, ker ga nima.
Sedaj nam perejo možgane, da si bomo avtomobile raje najemali kot kupovali.
Ampak, a niso rekli, da nam bo blokčejn in podobne hudofensi tehnologije omogočil, da nam sploh ne bo potrebno več iti ven iz stanovanja, vse bomo lahko naredili iz postelje, vse bomo naročali preko spleta in nam kupljeno dostavili na dom? Sedaj bomo že stanovanja kupovali preko blokčejn tehologije, huh, kot vem vsaj en pacient ponuja to na trgu :))))
Zakaj hudiča bi potem sploh kupovali ali si sposojali avte? Doma bomo igrali videoigrice in bili srečni do konca življenja!
sporočil: 1.464
Proizvajalci so postali žrtev lastne cenovne politike in razvoja.
Avti so vsako leto dražji, servisi tudi, mlajše generacije pa
nimajo denarja in volje za ukvarjanje s tem sranjem.
sporočil: 2.264
Cadillacova ponudba je razmeroma OK (standardni leasing za Escalade
Luxury pride okoli 1.000 USD/mesec; z davki, zavarovanjem in
stroški tam med 1.400 in 1.500 USD/mesec), vse ostalo je pa
joke.
Uber ima svoje uporabnosti, samo ni zamenjava za lastništo avtomobila, če hodiš v službo (stroške bi bil vsaj okoli 1.500 USD/mesečno). Če vzameš nek srednji avto (npr. Acura TLX), pride leasing, davek in zavarovanje cca. 550 USD/mesečno, pa še max 200 USD za bencin in stroške; pol manj kot Uber!
Uber ima svoje uporabnosti, samo ni zamenjava za lastništo avtomobila, če hodiš v službo (stroške bi bil vsaj okoli 1.500 USD/mesečno). Če vzameš nek srednji avto (npr. Acura TLX), pride leasing, davek in zavarovanje cca. 550 USD/mesečno, pa še max 200 USD za bencin in stroške; pol manj kot Uber!
Strani: 1