Strani: 1

FIN-454644 sporočil: 10.889
[#2708501] 20.04.18 14:57
Odgovori   +    0
Nase gore list bo pa pokuril silne denarje za to, da nam bo vsem slabse. Da bomo vsi PLACEVALI PO KILOMETRU. Boste ze videli hudica. Vinjete so potuha, mi pa premlatimo vsakega. In onemogocimo. Nema tu bog brata. Neumni so ponavadi tudi zleht. Izvzamo neumnost in zlehtnobo.
anon-187668 sporočil: 5.835
[#2708585] 21.04.18 12:34
Odgovori   +    1
"Emonika ... Investicija v infrastrukturni del, torej gradnjo avtobusne in železniške postaje, je ocenjena na okoli sto milijonov evrov." siol.net/posel-danes...ika-461411
Sto milijonov evrov za ljubljanski potniški center brez 250 trgovin in brez 400 hotelskih sob je preveč denarja, saj naj bi mnogo večji potniški center v Helsinkih stal le 370 milijonov evrov.
"Potniški center v Helsinkih ... V Tripli bo po zaključku gradnje 7000 delovnih mest, 250 trgovin, več kot 400 hotelskih sob in tisoč prebivalcev. Celotna naložba je ocenjena na 500 milijonov evrov. ... EU je za projekt, ki promovira trajnostni razvoj in energetsko učinkovitost, odobrila 130 milijonov evrov."
anon-187668 sporočil: 5.835
[#2708611] 21.04.18 16:24
Odgovori   +    0
"Tripla will offer around nearly 400 new apartments and 7,000 jobs. But there’s more building going on in Central Pasila, too. The Rail Yard Quarters, which is an area built to the north of Tripla, will create 3,000 homes" tripla.yit.fi/en/tri...-is-rising
3.400 stanovanj x 200.000€ = 680 milijonov evrov.
Finski graditelji bodo dobro zaslužili.
anon-187668 sporočil: 5.835
[#2731722] 03.09.18 08:15
Odgovori   +    0
"Pri nas se gradnja potniškega centra Emonika ne premika že deset let, na Finskem pa potniški center gradijo z EU denarjem"
In zakaj EU financira hrvaški most, drugega tira Divača–Koper pa ne? Odgovor na to vprašanje je preprost. Slovenija v zadnjem desetletju in pol ni imela dolgoročne državne politike infrastrukturnih vlaganj.

"EU bo Hrvaški skoraj v celoti nepovratno financirala gradnjo Pelješkega mostu, Sloveniji pa le četrtino naložbe v drugi tir Divača–Koper. Zakaj je Hrvatom uspelo, v Sloveniji pa bomo prisiljeni za gradnjo drugega tira najemati posojila pri mednarodnih bankah in Madžarski?

Kar 2,4 kilometra dolg most, ki bo polotok Pelješac in območje Dubrovnika povezoval z preostalim delom Hrvaške, bo stal 420 milijonov evrov. Kar 85 odstotkov denarja za most, torej 357 milijonov evrov, bo naša južna soseda dobila iz kohezijskega sklada EU.

Slovenija pri svojem paradnem projektu, drugem tiru železniške proge Divača–Koper, nima te sreče. Za projekt, ki je trenutno ocenjen na milijardo evrov, bo od EU dobila le četrtino denarja, približno 250 milijonov evrov." siol.net/posel-danes...-ne-476619

Strani: 1