Strani: 1

anon-178149 sporočil: 4.311
[#2708005] 17.04.18 21:05
Odgovori   +    6
Družba Stadler sicer zaposluje 7000 ljudi in ima 3,2 milijona frankov letnega prometa.
Tele Finance so pa povsem izgubile prostorsko časovno orientcijo in smisel za številke. pa ne, da je novinarja prizadel kakšen pretres siv tvarine. 7 tisoč zapolsenih in 3 M€ letnega prometa. Saj so še v Bangladešu bolj produktivni....
bc123a sporočil: 48.253
[#2708011] 17.04.18 21:34
Odgovori   +    4
Ce prav vidim slovenske zeleznice spet kupujejo primestne vlake, s katerimi bodo uboge potnike matrali na nekajurnih potovanjih cez slovenijo.

To da imajo vlaki stojisca je jasen dokaz da gre za vlake, ki niso namenjeni recimo prometu LJ-MB. Ampak to slovenskih zeleznic verjetno ne bo oviralo.
pobalin sporočil: 14.456
[#2708030] 18.04.18 00:20
Odgovori   +    0
A to je objavljeno na izvozniki.si, ker bodo Švicarji/Poljaki izvozili vlake k nam?
V letu 2018 bodo dobavili deset dvonadstropnih garnitur, deset enonadstropnih in pet dizelskih.
Lahko, da jih bodo toliko dobavili letos, ampak zagotovo ne v Slovenijo. Dvomim, da so te vaše flance bolj točne od vseh drugih v Moji Deželi, ki pravijo:
Stadler bo dobavil deset dvonadstropnih garnitur, deset enonadstropnih in pet dizelskih. Prve nove potniške garniture naj bi dobili v prihodnjem letu.
siol.net/posel-danes...oto-465234
Mes je pojasnil, da se drugi dobavitelji za to niso odločili predvsem zaradi prezasedene proizvodnje. Slovenske železnice so namreč zahtevale dveletni dobavni rok.
www.rtvslo.si/gospod...rov/452266
Kot je pred časom v pogovoru za STA pojasnil Mes, naj bi Stadler v prvi fazi dobavil deset dvonadstropnih garnitur, deset enonadstropnih in pet dizelskih. Prve nove potniške garniture naj bi dobili v letu 2019.
www.dnevnik.si/1042818694
In prav danes se je zgodilo tudi tole:
DZ odprl pot liberalizaciji železniškega potniškega prometa
Ljubljana, 17. aprila - DZ je danes potrdil novelo zakona o železniškem prometu, s katero se trg prevoza potnikov po železnici v notranjem prometu odpira prevoznikom iz EU. Sprejel je tudi nov zakon o varnosti v železniškem prometu - tehničen zakon, ki ureja posamezne tehnične specifikacije. Z obema se v slovenski pravni red prenaša evropske direktive.
www.sta.si/2504305/d...ga-prometa
anon-443529 sporočil: 39
[#2708075] 18.04.18 10:22
Odgovori   +    0
To sporočilo je izbrisal avtor (18.04.2018 11:03)
1357 sporočil: 7.095
[#2708138] 18.04.18 14:00
Odgovori   +    5
Kle ste se zapeli na lokalnem prevozu pozabili pa na bistveno rak rano SŽ; medregiske povezave. Ni problem Ljbljana-Kamnik, problem je Ljubljana - Koper ali Ljubljana-Jesenice ali pa Ljubljana - Maribor. In ko bodo medregiske povezave postale vsaj relativno časov učinkovite bo tudi prevoz z vlaki postal zanimiv za zelo širok krog uporabnikov. Do tedaj bo pa tako ali približno tako kot je danes. In to je vsa zgodba potniškega prometa po železnicah, nove garniture ne bodo nič spremenile če ne bodo časovno učinkovite. Če boš iz Kopra ali maribora prišel v center Ljubljane v cca 1uri in pol bo stvar zanimiva, če tega en bo bo še vedno osebni avto najbolj zaželjen prevoz.

Strani: 1