Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Prvi korak k modernizaciji potniškega prometa je bil storjen danes
Strani: 1
sporočil: 4.311
Družba Stadler sicer zaposluje 7000 ljudi in ima 3,2 milijona frankov letnega prometa.Tele Finance so pa povsem izgubile prostorsko časovno orientcijo in smisel za številke. pa ne, da je novinarja prizadel kakšen pretres siv tvarine. 7 tisoč zapolsenih in 3 M€ letnega prometa. Saj so še v Bangladešu bolj produktivni....
sporočil: 48.253
Ce prav vidim slovenske zeleznice spet kupujejo primestne vlake, s
katerimi bodo uboge potnike matrali na nekajurnih potovanjih cez
slovenijo.
To da imajo vlaki stojisca je jasen dokaz da gre za vlake, ki niso namenjeni recimo prometu LJ-MB. Ampak to slovenskih zeleznic verjetno ne bo oviralo.
To da imajo vlaki stojisca je jasen dokaz da gre za vlake, ki niso namenjeni recimo prometu LJ-MB. Ampak to slovenskih zeleznic verjetno ne bo oviralo.
sporočil: 14.456
A to je objavljeno na izvozniki.si, ker bodo Švicarji/Poljaki
izvozili vlake k nam?
V letu 2018 bodo dobavili deset dvonadstropnih garnitur, deset enonadstropnih in pet dizelskih.Lahko, da jih bodo toliko dobavili letos, ampak zagotovo ne v Slovenijo. Dvomim, da so te vaše flance bolj točne od vseh drugih v Moji Deželi, ki pravijo:
Stadler bo dobavil deset dvonadstropnih garnitur, deset enonadstropnih in pet dizelskih. Prve nove potniške garniture naj bi dobili v prihodnjem letu.
siol.net/posel-danes...oto-465234
Mes je pojasnil, da se drugi dobavitelji za to niso odločili predvsem zaradi prezasedene proizvodnje. Slovenske železnice so namreč zahtevale dveletni dobavni rok.
www.rtvslo.si/gospod...rov/452266
Kot je pred časom v pogovoru za STA pojasnil Mes, naj bi Stadler v prvi fazi dobavil deset dvonadstropnih garnitur, deset enonadstropnih in pet dizelskih. Prve nove potniške garniture naj bi dobili v letu 2019.In prav danes se je zgodilo tudi tole:
www.dnevnik.si/1042818694
DZ odprl pot liberalizaciji železniškega potniškega prometa
Ljubljana, 17. aprila - DZ je danes potrdil novelo zakona o železniškem prometu, s katero se trg prevoza potnikov po železnici v notranjem prometu odpira prevoznikom iz EU. Sprejel je tudi nov zakon o varnosti v železniškem prometu - tehničen zakon, ki ureja posamezne tehnične specifikacije. Z obema se v slovenski pravni red prenaša evropske direktive.
www.sta.si/2504305/d...ga-prometa
sporočil: 7.095
Kle ste se zapeli na lokalnem prevozu pozabili pa na bistveno rak
rano SŽ; medregiske povezave. Ni problem Ljbljana-Kamnik, problem
je Ljubljana - Koper ali Ljubljana-Jesenice ali pa Ljubljana -
Maribor. In ko bodo medregiske povezave postale vsaj relativno
časov učinkovite bo tudi prevoz z vlaki postal zanimiv za zelo
širok krog uporabnikov. Do tedaj bo pa tako ali približno tako kot
je danes. In to je vsa zgodba potniškega prometa po železnicah,
nove garniture ne bodo nič spremenile če ne bodo časovno
učinkovite. Če boš iz Kopra ali maribora prišel v center Ljubljane
v cca 1uri in pol bo stvar zanimiva, če tega en bo bo še vedno
osebni avto najbolj zaželjen prevoz.
Strani: 1