Strani: 1

anon-317028 sporočil: 30.415
[#2703975] 23.03.18 13:02
Odgovori   +    8
Dobili smo še en dokaz, da se z zaposlitvijo v državni upravi ljudje ujamejo v slab sistem brez inteligence in Ministrstvo za finance ni izjema.
Endimion sporočil: 10.253
[#2704010] 23.03.18 15:39
Odgovori   +    2
Iz letnega poročila za leto 2016:
Za nemoteno poslovanje se je morala Skupina, zaradi omejenih virov finaciranja tudi dezinvestirati. V letu 2016 je za redno servisiranje tekočih obveznosti prodala štiri ladje, ki niso bile obremenjene s hipotekami. Na zahtevo banke upnice je bila v začetku leta 2017 prodana tudi ladja Portorož, s kupnino pa poravnano njeno posojilo, ki je zapadlo v plačilo v novembru 2016. V novembru 2016 je Skupina prodala še svoj delež oziroma neto sredstva v družbi Genshipping Pacific Line.
Prodali ste že polovico flote, ostalo je obremenjeno s hipotekami.

MImogrede. Ladja Tamar ima Brutto tonažo 32.000 Po dločbah zakona bi bil Letni davek na tonažo take ladje 9665€

Jaz mislim, da vas bolj tepe... onih 80 milijonov pufov, ki ste jih še imeli...
Endimion sporočil: 10.253
[#2704026] 23.03.18 16:44
Odgovori   +    1
Mimogrede pa me zanima koliko tega davka na tonazo je skupina splosna plovba placala v teh 10 letih....
sopranos sporočil: 11.404
[#2704033] 23.03.18 17:38 · odgovor na: Endimion (#2704010)
Odgovori   +    1
[Endimion]
Iz letnega poročila za leto 2016:

>Za nemoteno poslovanje se je morala Skupina, zaradi omejenih virov finaciranja tudi dezinvestirati. V letu 2016 je za redno servisiranje tekočih obveznosti prodala štiri ladje, ki niso bile obremenjene s hipotekami. Na zahtevo banke upnice je bila v začetku leta 2017 prodana tudi ladja Portorož, s kupnino pa poravnano njeno posojilo, ki je zapadlo v plačilo v novembru 2016. V novembru 2016 je Skupina prodala še svoj delež oziroma neto sredstva v družbi Genshipping Pacific Line.

Prodali ste že polovico flote, ostalo je obremenjeno s hipotekami.

MImogrede. Ladja Tamar ima Brutto tonažo 32.000 Po dločbah zakona bi bil Letni davek na tonažo take ladje 9665€

Jaz mislim, da vas bolj tepe... onih 80 milijonov pufov, ki ste jih še imeli...
Ja, odvisno je od tega kakšne pogoje ima konkurenca. Jaz mu to, da Slovenija težko kaj konkretnega ponudi, verjamem.

6 milijonov dodatnih stroškov ni majhna stvar.
Endimion sporočil: 10.253
[#2704203] 25.03.18 08:54 · odgovor na: sopranos (#2704033)
Odgovori   +    4
Ne res ni. A tu morava upostevat specifnost obdavcitve ladjarja.

Podjeje ima prihodke in odhodke. Razlika je dobicek ali izguba. Dobicke drzava obdavci z 19%, ce je saldo teh dobickov pozitiven.

Ladjarji pa placujejo pavsalni korporativni davek, ki bazira na velikosti in dneve uporabe.

Skratka zgoraj izracunanih 10 jurjev na leto po ladji. To je ves korporativni davek ki ga SP placuje.
Drzave v primeru ladjarjev NE zanima ne dobicek ne izguba ne prihodji ne nobene druge picke mile materine.

Edina cokla ki je v zakonu je ta, da se morajo prihodki od prodaje OS reinvestirati v floto. Zakaj? Ker z zakonom ugodno davcno obravnavamo ladjarje ki jim je prevoz ljudi in/ali tovora glavni posel. Ne tangira pa ta zakon mesetarjev z ladjami oz. Shipbrokerjev.

Stokanje Splosne plovbe da je prodala ladje z izgubo je brezpredmetno. Tudi v primeru prodaje z dobickom v tem primeru drzava ne bi pobrala nic vec.

To da g. Grgic eksplicitno omenja da so bile ladje kupljene po trzno primerljivih cenah je samo razlog za sum da so jih kupovali od mame Doehleja. Tudi sedaj je pol flote v bistvu Doehlejeve in jih ima SP v upravljanju (to ni enako najemu)

In žalostno je dvoje. Zakon je v veljavi od takrat ko je edini resni slovenski ladjar ze v tuji lasti. In ze leta 2012 so vedeli kaj jim sleduje.

Drugo. Firma v tuji lasti (25% ki jih ima Mercata je stvar stecajnega postopka) trka na custva nasega plemenskega slovenstva (unicili boste edinega slovenskega ladjarja). Se huje. Firma ima najboljsega lastnika. Nemca. Naj dokapitalizira al pa se stacuna zapre. Saj tujci so odgvorni lastniki etc...
sopranos sporočil: 11.404
[#2704340] 26.03.18 12:44 · odgovor na: Endimion (#2704203)
Odgovori   +    0
[Endimion]
Ne res ni. A tu morava upostevat specifnost obdavcitve ladjarja.

Podjeje ima prihodke in odhodke. Razlika je dobicek ali izguba. Dobicke drzava obdavci z 19%, ce je saldo teh dobickov pozitiven.

Ladjarji pa placujejo pavsalni korporativni davek, ki bazira na velikosti in dneve uporabe.

Skratka zgoraj izracunanih 10 jurjev na leto po ladji. To je ves korporativni davek ki ga SP placuje.
Drzave v primeru ladjarjev NE zanima ne dobicek ne izguba ne prihodji ne nobene druge picke mile materine.

Edina cokla ki je v zakonu je ta, da se morajo prihodki od prodaje OS reinvestirati v floto. Zakaj? Ker z zakonom ugodno davcno obravnavamo ladjarje ki jim je prevoz ljudi in/ali tovora glavni posel. Ne tangira pa ta zakon mesetarjev z ladjami oz. Shipbrokerjev.

Stokanje Splosne plovbe da je prodala ladje z izgubo je brezpredmetno. Tudi v primeru prodaje z dobickom v tem primeru drzava ne bi pobrala nic vec.

To da g. Grgic eksplicitno omenja da so bile ladje kupljene po trzno primerljivih cenah je samo razlog za sum da so jih kupovali od mame Doehleja. Tudi sedaj je pol flote v bistvu Doehlejeve in jih ima SP v upravljanju (to ni enako najemu)

In žalostno je dvoje. Zakon je v veljavi od takrat ko je edini resni slovenski ladjar ze v tuji lasti. In ze leta 2012 so vedeli kaj jim sleduje.

Drugo. Firma v tuji lasti (25% ki jih ima Mercata je stvar stecajnega postopka) trka na custva nasega plemenskega slovenstva (unicili boste edinega slovenskega ladjarja). Se huje. Firma ima najboljsega lastnika. Nemca. Naj dokapitalizira al pa se stacuna zapre. Saj tujci so odgvorni lastniki etc...
Od kje pa potem teh 6 milijonov, ki jih omenja? Oz. še bolje, ali je to kar imamo v slovenski zakonodaji res tako drugače kot imajo drugi ladjarji v drugih državah?

Ker to, da so ladjarji drugače davčno obravnavani kot druga podjetja je meni smešno in neumno. Po drugi strani pa ne moremo mimo realnosti - da gre za globalen posel, v katerem so takšne smešne davčne obravnave nekaj običajnega.

Si pa lepo opozoril tukaj na to, da je tukaj tudi vprašanje kako urejajo odnose s svojim lastnikom. Ker vemo, da se z raznimi fintami lahko finančna slika podjetja precej poslabša ali izboljša. Vse je odvisno od tega kaj jim bolj odgovarja.

Ja, ta z igranjem na nacionalni ponos je pod pasom in v ničemer ne pripomore k debati.

Mi je pa hecno to, da država na tako pisanje ne odreagira. In ne mislim z grožnjami ali povračilnimi ukrepi. Ampak z argumentiranim odgovorom. Ne PR bullshitom, ampak s fakti bruti. Da se potem vidi kdo ima prav. In jaz bi od nekih razumnih ljudi pričakoval, da če se izkaže, da so se zmotili ker niso upoštevali določenih spremeljivk, da potem to priznajo in popravijo. Jim ne bi nihče zameril. Da pa narediš napako in goniš svojo mi je kretenizem prve vrste. Če se pa izkaže, da je firma zavajala in da je hotela neke ugodnosti, ki jih tudi drugje nima, potem bi državni aparat pridobil vsaj nekaj prepotrebne kredibilnosti.
Endimion sporočil: 10.253
[#2704525] 27.03.18 12:30 · odgovor na: sopranos (#2704340)
Odgovori   +    2
[sopranos]
Od kje pa potem teh 6 milijonov, ki jih omenja? Oz. še bolje, ali je to kar imamo v slovenski zakonodaji res tako drugače kot imajo drugi ladjarji v drugih državah?
Teh 6 milijonov je 19% DDpo na prihodek od prodaje ladij, v letu 2012, ker se ta rpihodek ni zrecikliral v nabavo novih (ali novejših ladij). Mimogrede, tako batino pozna tudi VB, le da je tam rok 6 let, in ne 5, kot pri nas.
Ker to, da so ladjarji drugače davčno obravnavani kot druga podjetja je meni smešno in neumno. Po drugi strani pa ne moremo mimo realnosti - da gre za globalen posel, v katerem so takšne smešne davčne obravnave nekaj običajnega.
Ja, ampak meni še vedno ni jasno, kako lahko s prodajo 5 ladij v letu 216 ustvariš 70 milijonov € računovodske izgube. In zakaj je Splošna plovba prevrednotila sdve ladji za 28 milijonov € navzdol. (Kdo tukaj in zakaj načrtno niža vrednost podjetja???)
Si pa lepo opozoril tukaj na to, da je tukaj tudi vprašanje kako urejajo odnose s svojim lastnikom. Ker vemo, da se z raznimi fintami lahko finančna slika podjetja precej poslabša ali izboljša. Vse je odvisno od tega kaj jim bolj odgovarja.
Glej zgoraj! Tudi Grgičevo žebranje o dosedanjih reinvesticijah so bull shit. Plovba ladje od leta 2012 samo še prodaja (Kot Adria Airways).

Mimogrede. Cene deset let starih SupraMax bulk carrierjev (kot je MV Portorož) so glede na tole:
www.compassmar.com/r...Report.pdf
okoli 14 mio $ oziroma 11 milijonov €. V letu 2016, je tako ladjo SP imela v knjigah za 8 in pol.
Ja, ta z igranjem na nacionalni ponos je pod pasom in v ničemer ne pripomore k debati.

Mi je pa hecno to, da država na tako pisanje ne odreagira. In ne mislim z grožnjami ali povračilnimi ukrepi. Ampak z argumentiranim odgovorom. Ne PR bullshitom, ampak s fakti bruti. Da se potem vidi kdo ima prav. In jaz bi od nekih razumnih ljudi pričakoval, da če se izkaže, da so se zmotili ker niso upoštevali določenih spremeljivk, da potem to priznajo in popravijo. Jim ne bi nihče zameril. Da pa narediš napako in goniš svojo mi je kretenizem prve vrste. Če se pa izkaže, da je firma zavajala in da je hotela neke ugodnosti, ki jih tudi drugje nima, potem bi državni aparat pridobil vsaj nekaj prepotrebne kredibilnosti.
www.gov.uk/hmrc-inte...tax-manual

Nemški Gesetz smo pa tako v našega prepisali :)

Zakaj bi država reagirala? Splošna plovba zaposluje okoli 300 ljudi, od tega jih 40 v pisarnah v Portorožu, na ladjah pa je vsaj polovica ekip rusov, filipincev, ukrajincev,..

Mimogrede... Ustanovljeni so bili kot prvovrstno udbaško podjetje, zagonski kapital je dal pa Kavčič preko šverca cigaret... ;)

Strani: 1