Strani: 1

anon-124722 sporočil: 1.067
[#2703853] 22.03.18 15:08
Odgovori   +    1
Zgleda, da vozilo pred trčenjem (s 40 mph) sploh ni začelo zavirati. Kar je seveda čudno. Ampak tudi, če bi bil za volanom navaden voznik navadnega avtomobila, bi to po moje povzročilo trčenje v večini primerov (morda z zmanjšano hitrostjo zaradi začetka zaviranja), saj od trenutka, ko peška stopi iz teme do trčenja mine samo kakšna sekunda. V osnovi pa je kriva peška, ki je prečkala izven prehoda neosvetljeno vozišče pa še to nepozorna -- očitno do konca ni opazila, da drvi vanjo vozilo s prižganimi lučmi ...
anon-304487 sporočil: 967
[#2703857] 22.03.18 15:13
Odgovori   +    1
čas vnosa: 22.03.18 14:25
aja, pa še to - a nimajo tale nova vozila te nove super-duper žaromete, ki so svetlobna leta pred običajnimi halogenskimi, s katerimi se nekateri še vedno prevažamo po svetu?

A je možno, da tile novi žaromeri - ledice, pa matrični, pa... ni da ni, le niso tako - seperduper?

Pomoje bi nam vsem znal Chef najbolje na tole odgovoriti.

:)
kzupanc sporočil: 10.517
[#2703951] 23.03.18 11:07
Odgovori   +    0
Nekaj mi tu ni jasno. Že za običajne avtomobile se vgrajujejo sistemi za preprečevanje trka s pešci. Za samovozeči avto je logično, da začne z vso silo zavirati takoj, ko zazna pred sabo nekja, sploh če je verjetno živo bitje. Vsaj IR kamere oz. senzorje upam da ima to Uberjevo samovozilo.
code5 sporočil: 664
[#2704485] 27.03.18 07:29
Odgovori   +    2
Tole je vredno prebrat...

www.antipope.org/cha....html#more

Strani: 1