2 min
Ali je Ivan Anušić novi Plenković?
6 min
Šola borze, 11. del: Tehnična analiza delnice (2)
14 min
Sum dogovarjanja o cenah, AVK preiskal štiri dobavitelje računalnikov
16 min
Marec je v EU zaznamoval precejšnji upad prodaje e-avtov
24 min
Večer: ministrstvo zahteva prestavitev novega sistema omrežnin za dve leti. Agencija: o tem ne razmišljamo 1
37 min
Bundesbank: gospodarske razmere v Nemčiji nekoliko boljše, a hkrati zelo negotove
43 min
Sprejet zakon, kaj morajo zdravniki delati med stavko, Fides že napovedal ustavno presojo
58 min
Pomembna nova zmaga podjetniških izbrisancev na ustavnem sodišču 1
1 ura
Fiskalni svet ima več pripomb na proračune za obdobje 2024 in 2027
2 uri
Slovenski Siemens prejemnik nagrade feniks za najboljši projekt poslovnega svetovanja
2 uri
Hrvaški velikan z avtodeli je na zadnjem pohodu prevzel tudi slovenski del Stahlgruberja
2 uri
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
2 uri
Zakaj je Tito prejel italijansko državno odlikovanje in kaj imata s tem vprašanje meje in gospodarstvo
2 uri
Delež eko kmetij večji. Kakšni so drugi kazalniki zelene rasti?
2 uri
Kako smo razglasili ESG-prvaka 2024 in zakaj so udeleženci (tudi nam) tako ploskali
3 ure
Guverner Vasle za Bloomberg: Junijski rez izgleda verjeten, tudi nadaljni, če se uresničijo gospodarske napovedi v praksi
3 ure
Pomoč ali past na cesti? Na to pri avtovlekah pazite, da ne boste plačali preveč
4 ure
Apple bo morda pričel s proizvodnjo iPhonov v Indoneziji
4 ure
Terme Olimia sredi več kot 60-milijonskih naložb
5 ur
Kaj preostane kmetiji, ki zamuja z odplačevanjem posojila

Strani: 1

anon-317028 sporočil: 30.415
[#2703322] 19.03.18 21:42
Odgovori   +    9
Zadnja sprememba: anon-317028 19.03.2018 21:47
Pa vendar ni enako je pa podobno, kajti pri državnem drugem tiru, kot pri TEŠ 6 ali Šentviškem predoru, stroške, ki lahko dosežejo 3 milijarde nihče ne bo nadziral (Leben je rekel, če malo karikiramo, da se dela izvajajo brez nadzora in bo cena znana na koncu!), tudi DRSI stroškov ne nadzira, saj gre za državni denar, Dars že vnaprej poišče najdražjega izvajalca in je kljub nadzoru, državnega denarja dovolj za vse...Investicije na železnicah tako in tako vodijo sindikati.
najobj sporočil: 31.907
[#2703456] 20.03.18 15:18
Odgovori   +    0
... Tudi brez drugega tira ogromno dela za gradbince, poslov za več kot milijardo evrov ...

... OK, pa menda Financarje ne peče vest, ker so s svojo propagando pomagali zminirati drugi tir in onemogočili delo nekaj tisoč gradbenim delavcem, če zdaj na posledično manjši BDP pozabim ...

P.S.: če bi Financarji odločali, kaj se splača gradit, bi v Sloveniji vsi hodili peš, BDP pa bi imeli nižji kot Burkina Faso ...

Strani: 1