43 min
Gradnja hitre ceste od priključka Velenje jug do priključka Slovenj Gradec jug na 3. razvojni osi sever (Oglas)
43 min
Hitra rast števila kibernetskih napadov na mobilne telefone – kako jih zaščititi
48 min
Ste izpeljali odličen B2B e-commerce projekt? Prav vas iščemo!
1 ura
Subvencije za energente: podjetja bi lahko še dolgo čakala na polno izplačilo
2 uri
Quercus: S popolnim vinom za žar lahko v nagradni igri osvojite – žar! (Oglas)
2 uri
Vino tedna: Gevrey-chambertin 1er cru 2019, Joseph Drouhin
2 uri
Vinska klet Metlika ima novo blagovno znamko Jurius
4 ure
(Intervju) Saška Rihtaršič, Danfoss: Vsa Evropa bi se lahko ogrevala z odpadno toploto iz industrije 2
7 ur
Škrabec, Petrič in Južna spet slavijo 1
7 ur
Chris Barton, britanski komisar za trgovino: Uporabite nas. Smo odlična odskočna deska do največjih trgov
13 ur
BMW v najdaljšem slovenskem predoru razkril kupejevskega X2 in največjega minija
13 ur
Električni avtobusi, vodikova centrala in polnilnice v Kranju 5
14 ur
Najbolj brani članki danes
14 ur
Kibernetska varnost postaja glavno poslovno tveganje. Zakaj? (PRO)
15 ur
Tako Gruntek raste z dostavo zelenjave od njive do mize
15 ur
JEK 2: jedrska resolucija v državni zbor po hitrem postopku 3
16 ur
Nepremičninska strokovnjaka o dogajanju v Evropi in Sloveniji
17 ur
Kia EV9 je svetovni avto leta 2024, med zmagovalci še BMW 5, volvo EX30, ioniq 5 N in toyota prius 5
18 ur
Henrik Fisker: v službi oblikoval izjemne avtomobile, kot podjetnik pa že drugič pred bankrotom 5
18 ur
V Poljanski dolini protestno zaprli cesto Gorenja vas-Hotavlje

Strani: 1

FIN-454644 sporočil: 10.879
[#2701660] 11.03.18 12:08
Odgovori   +    8
Vazno je, da bo sistem enoten za celo EU. Ni vazno, koliko stane. Vazno je, da je. Komisarka za promet bo ustavila promet na najdrazji in najmanj ucinkovit nacin. Denar bo pa iz EU sredstev. Micka Kovaceva pila nic placala, pil bi se vsak hudic placal pa nic. Ali v prevodu: meni ni iz dzepa ni u dzep. Samo, da gre v prave zepe in da zajebavamo davkoplacevalce.
0126Bacis sporočil: 3.010
[#2701734] 12.03.18 08:46
Odgovori   +    0
Logično, od kje pa denar za "nevladni" prisesani sektor ®

Da pa bi pošteno ovrednotili "zstrupljanje" naroda, to pa ne.
Poskus z opicami in prostovoljci je propadel.
Koliko NOx resnično škodijo, ne ve nihče.

PS:
Ravno naletel na lep primer eko-terorističnega zavajanja.
Kava je 40x bolj škodljiva od (skoraj) prepovedaned glyfosata:
fafdl.org/blog/2017/...explained/
karnel sporočil: 140
[#2701762] 12.03.18 11:04
Odgovori   +    1
V Sloveniji je treba najprej pravilno zastaviti vsebine Nacionalnega programa varstva okolja, pa Strategijo razvoja trajnostne mobilnosti, pa strategijo in energetski koncept razvoja - povsod se opirajo na uvajanje 100% uporabe avtomobilov z električnimi motorji,nove elektrarne (na Savi, na Muri, itd..), pa nobene učinkovite uvedbe prehoda na javna transportna sredstva, še posebej ne razvijamo dovolj železniškega prometa - dokaz zahteve in programi graditve novih cest, ne glede na optimizacijo železniškega omrežja (tretja razvojna os, obvoznica za Škofljico zaradi prometa z Dolenjske, itd.) Potem so pa mesta, kot Ljubljana, Celje, itd. zabasana z avtomobili, česar se ne da več sanirati drugače, kot da se jih zapre. Pa potem? Potem pa na vlake, avtobuse, v mestih pa JPP, kolesa in peš - vendar mora biti temu prilagojen že urbanizem naselij, kot beremo opise razvoja naselij drugje!!!

Strani: 1