3 ure
Najbolj brani članki danes
4 ure
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
5 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
6 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
7 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
7 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
7 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
7 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
8 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
9 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
9 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
9 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
10 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
10 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
11 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
11 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
11 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
11 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
12 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
12 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Šef Volkswagna: dizli se bodo vrnili, kmalu…

Strani: 1

Polo83 sporočil: 1.176
[#2700641] 06.03.18 11:47
Odgovori   +    11
ima še kako prav..,razen mogoče skandinavije(ti niso mobilni in nimajo niti avtocest) evropa še zdaleč ni pripravljena na elektro vozila oz. alternativo,npr. omrežja v sloveniji ne zdržijo niti ogrevanj z toplotnimi črpalkami...predvidevam da bodo nemci in francozi investirali v čistejše motorje z notranjim izgorevanjem in postopoma razvijali alternativo... proizvajalci ki pa se želijo iti renesanso čez noč (toyota,fiat..) pa si bodo vsaj v eu zabili žebelj v krsto (že tako je njihov tržni delež tega segmenta zanemarljiv), število njihovih kupcev bo majhno, bolj fensi elektro šminka..
FIN223552 sporočil: 1.136
[#2700667] 06.03.18 13:29
Odgovori   +    10
Je rekel, da bo 30 milijard vrgel še v nadaljnje šminkanje rezultatov testiranj, tako da pri dizelskih motorjih prav gotovo ne bo več duha ne sluha o NO!
wesko sporočil: 148
[#2700703] 06.03.18 16:16
Odgovori   +    5
Zadnji stavek s podatki, koliko NOx izpuščajo dieselski motorji:
"Z uvedbo Euro 6 okoljskih predpisov (jeseni 2015) sodobni dizelski motorji izpuščajo največ 80 mikrogramov NOx na kilometer, kar je precej manj NOx kot Euro 5 motorji - meja pri 180 mikrogramih NOx na kilometer)."

nikakor ne gre skupaj z današnjim člankom iz Der Spiegla (www.spiegel.de/auto/...6019.html) ki med drugim navaja:

"Für die schlechte Luft sorgen vor allem Diesel mit Euro-5-Motoren, sie stoßen von allen

drei Klassen im realen Verkehr die meisten Stickoxide aus:

906 Milligramm NOx pro Kilometer stößt ein Euro-5-Diesel im Schnitt aus, der Grenzwert für die Euro-5-Norm liegt eigentlich bei 180 Milligramm.
Mit 507 Milligramm übertreffen auch moderne Euro-6-Diesel ihren Grenzwert von 80 Milligramm pro Kilometer deutlich, und zwar um 534 Prozent.
Dieselautos mit der Euro-4-Norm stoßen 674 Milligramm statt der eigentlich vorgesehenen 250 Milligramm pro Kilometer aus...."

Dejanske vrednosti in mejne (= očitno nekakšne priporočene vrednosti, ki jih nihče ne spoštuje) sta dve različni zadevi.
wesko sporočil: 148
[#2700704] 06.03.18 16:20
Odgovori   +    0
anon-20668 sporočil: 3.976
[#2702736] 15.03.18 22:29
Odgovori   +    0
Aja, kar se pa tiče dizlov - upam, da jih bodo čimprej prepovedali. Saj drugače sem za svobodo in proti prepovedim, ampak če se že vtikajo v vsak qurac, naj pa zrihtajo še to.

Oziroma, ne - niti treba prepovedat. Naj bodo davki na gorivo tolikšni kot v ZDA. Garantiram, da bi bilo potem dizlov samo še kak procent.

Strani: 1