Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Šef Volkswagna: dizli se bodo vrnili, kmalu…
Strani: 1
sporočil: 1.176
ima še kako prav..,razen mogoče skandinavije(ti niso mobilni in
nimajo niti avtocest) evropa še zdaleč ni pripravljena na elektro
vozila oz. alternativo,npr. omrežja v sloveniji ne zdržijo niti
ogrevanj z toplotnimi črpalkami...predvidevam da bodo nemci in
francozi investirali v čistejše motorje z notranjim izgorevanjem in
postopoma razvijali alternativo... proizvajalci ki pa se želijo iti
renesanso čez noč (toyota,fiat..) pa si bodo vsaj v eu zabili
žebelj v krsto (že tako je njihov tržni delež tega segmenta
zanemarljiv), število njihovih kupcev bo majhno, bolj fensi elektro
šminka..
sporočil: 1.136
Je rekel, da bo 30 milijard vrgel še v nadaljnje šminkanje
rezultatov testiranj, tako da pri dizelskih motorjih prav gotovo ne
bo več duha ne sluha o NO!
sporočil: 148
Zadnji stavek s podatki, koliko NOx izpuščajo dieselski
motorji:
"Z uvedbo Euro 6 okoljskih predpisov (jeseni 2015) sodobni dizelski motorji izpuščajo največ 80 mikrogramov NOx na kilometer, kar je precej manj NOx kot Euro 5 motorji - meja pri 180 mikrogramih NOx na kilometer)."
nikakor ne gre skupaj z današnjim člankom iz Der Spiegla (www.spiegel.de/auto/...6019.html) ki med drugim navaja:
"Für die schlechte Luft sorgen vor allem Diesel mit Euro-5-Motoren, sie stoßen von allen
drei Klassen im realen Verkehr die meisten Stickoxide aus:
906 Milligramm NOx pro Kilometer stößt ein Euro-5-Diesel im Schnitt aus, der Grenzwert für die Euro-5-Norm liegt eigentlich bei 180 Milligramm.
Mit 507 Milligramm übertreffen auch moderne Euro-6-Diesel ihren Grenzwert von 80 Milligramm pro Kilometer deutlich, und zwar um 534 Prozent.
Dieselautos mit der Euro-4-Norm stoßen 674 Milligramm statt der eigentlich vorgesehenen 250 Milligramm pro Kilometer aus...."
Dejanske vrednosti in mejne (= očitno nekakšne priporočene vrednosti, ki jih nihče ne spoštuje) sta dve različni zadevi.
"Z uvedbo Euro 6 okoljskih predpisov (jeseni 2015) sodobni dizelski motorji izpuščajo največ 80 mikrogramov NOx na kilometer, kar je precej manj NOx kot Euro 5 motorji - meja pri 180 mikrogramih NOx na kilometer)."
nikakor ne gre skupaj z današnjim člankom iz Der Spiegla (www.spiegel.de/auto/...6019.html) ki med drugim navaja:
"Für die schlechte Luft sorgen vor allem Diesel mit Euro-5-Motoren, sie stoßen von allen
drei Klassen im realen Verkehr die meisten Stickoxide aus:
906 Milligramm NOx pro Kilometer stößt ein Euro-5-Diesel im Schnitt aus, der Grenzwert für die Euro-5-Norm liegt eigentlich bei 180 Milligramm.
Mit 507 Milligramm übertreffen auch moderne Euro-6-Diesel ihren Grenzwert von 80 Milligramm pro Kilometer deutlich, und zwar um 534 Prozent.
Dieselautos mit der Euro-4-Norm stoßen 674 Milligramm statt der eigentlich vorgesehenen 250 Milligramm pro Kilometer aus...."
Dejanske vrednosti in mejne (= očitno nekakšne priporočene vrednosti, ki jih nihče ne spoštuje) sta dve različni zadevi.
sporočil: 3.976
Aja, kar se pa tiče dizlov - upam, da jih bodo čimprej prepovedali.
Saj drugače sem za svobodo in proti prepovedim, ampak če se že
vtikajo v vsak qurac, naj pa zrihtajo še to.
Oziroma, ne - niti treba prepovedat. Naj bodo davki na gorivo tolikšni kot v ZDA. Garantiram, da bi bilo potem dizlov samo še kak procent.
Oziroma, ne - niti treba prepovedat. Naj bodo davki na gorivo tolikšni kot v ZDA. Garantiram, da bi bilo potem dizlov samo še kak procent.
Strani: 1