Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek EU želi imeti od 10 do 20 gigatovarn baterij
Strani: 1
sporočil: 3.010
Povzetek iz članka "Če bi Gigafactory delala le za Slovenijo"
oe.finance.si/8864114
• »Evropski parlament želi povsem razogljičiti Evropo
• kako bomo energijo iz fotovoltaike, ki deluje zlasti julija in avgusta, shranili za januar in februar
• Če bi hoteli TEŠ 6 nadomestiti samo s fotovoltaiko, bi potrebovali okoli sedem tisoč megavatov sončnih elektrarn
• Teslova Gigafactory, izdela 35 gigavatnih ur baterij na leto.
• Za nadomestitev TEŠ bi potrebovali 3,5 teravatne ure.
• To pomeni, da bi morala Gigafactory samo za Slovenijo delati sto let
Dokler bodo baterije tipa Li-xx je vse to brez veze, Financarji izračunajte:
- ceno KWh iz takega hranilnika (baterije). Upoštevajte VSE stroške izdelave, postavitve, razgradnje.
- CO2 izpuste tega "dodatka" elektroomrežju. Upoštevajte svinjanje rudnika, predelave, izdelave, uporabe...
- izračunajte rizik požara/eksplozije hranilnika. Zadeva je nevarnejša od rezervoarja plina/bencina.
Skratka baterije so zadnja zadeva, ki jo elektroenergetika potrebuje
Pa še to:
Dokler bodo v EU nameščali pravnike v energetiko, pričakujmo še več podobnih idej:
Maroš Šefčovič je "Doctor of Law (JUDr.), Comenius University in Bratislava".
Tuje je njegov umotvor: ec.europa.eu/commiss...economy_en
oe.finance.si/8864114
• »Evropski parlament želi povsem razogljičiti Evropo
• kako bomo energijo iz fotovoltaike, ki deluje zlasti julija in avgusta, shranili za januar in februar
• Če bi hoteli TEŠ 6 nadomestiti samo s fotovoltaiko, bi potrebovali okoli sedem tisoč megavatov sončnih elektrarn
• Teslova Gigafactory, izdela 35 gigavatnih ur baterij na leto.
• Za nadomestitev TEŠ bi potrebovali 3,5 teravatne ure.
• To pomeni, da bi morala Gigafactory samo za Slovenijo delati sto let
Dokler bodo baterije tipa Li-xx je vse to brez veze, Financarji izračunajte:
- ceno KWh iz takega hranilnika (baterije). Upoštevajte VSE stroške izdelave, postavitve, razgradnje.
- CO2 izpuste tega "dodatka" elektroomrežju. Upoštevajte svinjanje rudnika, predelave, izdelave, uporabe...
- izračunajte rizik požara/eksplozije hranilnika. Zadeva je nevarnejša od rezervoarja plina/bencina.
Skratka baterije so zadnja zadeva, ki jo elektroenergetika potrebuje
Pa še to:
Dokler bodo v EU nameščali pravnike v energetiko, pričakujmo še več podobnih idej:
Maroš Šefčovič je "Doctor of Law (JUDr.), Comenius University in Bratislava".
Tuje je njegov umotvor: ec.europa.eu/commiss...economy_en
sporočil: 1.534
[0126Bacis]Kot razumem, ni še nobene odločitve, kakšne baterije naj bi proizvajali. Zdaj kaže, da bo na trgu predvsem povpraševanje po avtomobilskih baterijah. Če se bo okrepilo zanimanje za velike sistemske baterje, se bodo proizvajalci bolj usmerili tudi v ta del ponudbe.
Skratka baterije so zadnja zadeva, ki jo elektroenergetika potrebuje
In zakaj ne bi delali stvari, ki jih bodo kupovali Renault, Daimler, idr.? Zakaj bi jih raje uvažali iz Azije ali ZDA?
Pa še to:Pa menda ja ne mislite, da je ideja zrasla na Šefčovičevem zelniku? Odločajo podjetja, ki sem jih navedel v članku. In še kdo, ki upravlja z denarjem.
Dokler bodo v EU nameščali pravnike v energetiko, pričakujmo še več podobnih idej:
Maroš Šefčovič je "Doctor of Law (JUDr.), Comenius University in Bratislava".
Tuje je njegov umotvor: ec.europa.eu/commiss...economy_en
Kako nepomembna je Šefčovičeva funkcija, sem napisal, ko se je zanjo potegovala še Bratuškova:
oe.finance.si/881007...Bratuskova
Idejo razumem predvsem kot fajt med različnimi industrijami za denar iz Junckerjevega sklada.
sporočil: 10.517
Kolikor razumem gre v prvi vrste za avtomobilske baterije, ki vemo,
da bodo lahko nekoč tudi vključene v omrežje itd. Sam sem kar
prepričan, da bo razmah na tem področju velikanski. Po moje ni
vprašanje, če bo v zelo doglednem času 10% novih avtomobilov
električnih z baterijami. Je pa vprašanje, če bo delež kdaj nad
50%. Samo za ilustracijo.
sporočil: 544
Eh, g. Hočevar!
Danes se mi je "zahaklal" za oko en citat "spreobrnjenca" iz GB, in sicer: "Their bucolic vision sounds lovely, until you read the small print." Točno v tem je vic. Da zadeve zvenijo super in "fensi", dokler ne vržete na papir številk. Takrat se hec konča. Tole z baterijami in njihovem prihodnjem razvoju je že malo tečna zadeva. Razvoja kar ni, baterije so še vedno bolj, kot ne zanič po 5 letih. Če jih uporabljaš v smislu hranilnika za EE sistem crknejo še kako leto prej, kar jih podraži de facto za recimo 1/4. Električni avti so fina stvar za tistih 10% ljudi, ki si to a) lahko privoščijo, b) ne rabijo česa drugega. Poglejte cene rabljenih E-avtov ali pa hibridnih avtov po recimo 4 letih. Poden, sploh jih pes ne povoha. Pa kdo resen bo kupil to zadevo, da mu bo služila. Hibridi, ki so novi recimo bistveno dražji od klasičnih, po par letih nimajo niti slučajno več cene rabljenih klasičnih. Sploh noben ne prodaja, ker se za ta denar to ne izplača.
In še 1x. Kdo za hudirja bo dal na razpolago baterijo recimo Elektro Ljubljani, za storitve pokasiral 100 ojro letno in tvegal, da bo imel ob nepredvideni potrebi prazno baterijo in crknjeno baterijo po par letih. Pa folk, kako so lahko ljudje tako naivni.
Še 1x. Zeleni skrajneži (v slabšalnem smislu) hočejo na vsak način prodati sliko, kjer Schwarzenegger-like junak sedi gol med rožicami, okoli letajo in čivkajo slavčki, Bambi priskaklja iz gozdička in pozdravi srnico in volkca, ki otepata kislo zelje. Kaka bedarija?! Kaj pa klopi, meningitis golazen zajedavska vseh vrst komarji, kuge? So pa kar ratali vegeterjanci ali kaj. Skratka cela štorija skregana z realnostjo. Folku gre predobro in fantazira bedarije.
Danes se mi je "zahaklal" za oko en citat "spreobrnjenca" iz GB, in sicer: "Their bucolic vision sounds lovely, until you read the small print." Točno v tem je vic. Da zadeve zvenijo super in "fensi", dokler ne vržete na papir številk. Takrat se hec konča. Tole z baterijami in njihovem prihodnjem razvoju je že malo tečna zadeva. Razvoja kar ni, baterije so še vedno bolj, kot ne zanič po 5 letih. Če jih uporabljaš v smislu hranilnika za EE sistem crknejo še kako leto prej, kar jih podraži de facto za recimo 1/4. Električni avti so fina stvar za tistih 10% ljudi, ki si to a) lahko privoščijo, b) ne rabijo česa drugega. Poglejte cene rabljenih E-avtov ali pa hibridnih avtov po recimo 4 letih. Poden, sploh jih pes ne povoha. Pa kdo resen bo kupil to zadevo, da mu bo služila. Hibridi, ki so novi recimo bistveno dražji od klasičnih, po par letih nimajo niti slučajno več cene rabljenih klasičnih. Sploh noben ne prodaja, ker se za ta denar to ne izplača.
In še 1x. Kdo za hudirja bo dal na razpolago baterijo recimo Elektro Ljubljani, za storitve pokasiral 100 ojro letno in tvegal, da bo imel ob nepredvideni potrebi prazno baterijo in crknjeno baterijo po par letih. Pa folk, kako so lahko ljudje tako naivni.
Še 1x. Zeleni skrajneži (v slabšalnem smislu) hočejo na vsak način prodati sliko, kjer Schwarzenegger-like junak sedi gol med rožicami, okoli letajo in čivkajo slavčki, Bambi priskaklja iz gozdička in pozdravi srnico in volkca, ki otepata kislo zelje. Kaka bedarija?! Kaj pa klopi, meningitis golazen zajedavska vseh vrst komarji, kuge? So pa kar ratali vegeterjanci ali kaj. Skratka cela štorija skregana z realnostjo. Folku gre predobro in fantazira bedarije.
Strani: 1