Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek EU želi imeti od 10 do 20 gigatovarn baterij

Strani: 1

0126Bacis sporočil: 3.010
[#2699095] 26.02.18 06:22
Odgovori   +    13
Povzetek iz članka "Če bi Gigafactory delala le za Slovenijo"
oe.finance.si/8864114


• »Evropski parlament želi povsem razogljičiti Evropo
• kako bomo energijo iz fotovoltaike, ki deluje zlasti julija in avgusta, shranili za januar in februar

• Če bi hoteli TEŠ 6 nadomestiti samo s fotovoltaiko, bi potrebovali okoli sedem tisoč megavatov sončnih elektrarn
• Teslova Gigafactory, izdela 35 gigavatnih ur baterij na leto.
• Za nadomestitev TEŠ bi potrebovali 3,5 teravatne ure.
• To pomeni, da bi morala Gigafactory samo za Slovenijo delati sto let

Dokler bodo baterije tipa Li-xx je vse to brez veze, Financarji izračunajte:
- ceno KWh iz takega hranilnika (baterije). Upoštevajte VSE stroške izdelave, postavitve, razgradnje.
- CO2 izpuste tega "dodatka" elektroomrežju. Upoštevajte svinjanje rudnika, predelave, izdelave, uporabe...
- izračunajte rizik požara/eksplozije hranilnika. Zadeva je nevarnejša od rezervoarja plina/bencina.

Skratka baterije so zadnja zadeva, ki jo elektroenergetika potrebuje

Pa še to:
Dokler bodo v EU nameščali pravnike v energetiko, pričakujmo še več podobnih idej:
Maroš Šefčovič je "Doctor of Law (JUDr.), Comenius University in Bratislava".
Tuje je njegov umotvor: ec.europa.eu/commiss...economy_en
FIN-379669 sporočil: 7.929
[#2699107] 26.02.18 08:52 · odgovor na: 0126Bacis (#2699095)
Odgovori   +    3
Ampak mi bomo ta "napredek" plačali v obliki subvencij. Vse za razvoj...
BorutHocevar sporočil: 1.534
[#2699113] 26.02.18 09:10 · odgovor na: 0126Bacis (#2699095)
Odgovori   +    2
[0126Bacis]
Skratka baterije so zadnja zadeva, ki jo elektroenergetika potrebuje
Kot razumem, ni še nobene odločitve, kakšne baterije naj bi proizvajali. Zdaj kaže, da bo na trgu predvsem povpraševanje po avtomobilskih baterijah. Če se bo okrepilo zanimanje za velike sistemske baterje, se bodo proizvajalci bolj usmerili tudi v ta del ponudbe.

In zakaj ne bi delali stvari, ki jih bodo kupovali Renault, Daimler, idr.? Zakaj bi jih raje uvažali iz Azije ali ZDA?
Pa še to:
Dokler bodo v EU nameščali pravnike v energetiko, pričakujmo še več podobnih idej:
Maroš Šefčovič je "Doctor of Law (JUDr.), Comenius University in Bratislava".
Tuje je njegov umotvor: ec.europa.eu/commiss...economy_en
Pa menda ja ne mislite, da je ideja zrasla na Šefčovičevem zelniku? Odločajo podjetja, ki sem jih navedel v članku. In še kdo, ki upravlja z denarjem.

Kako nepomembna je Šefčovičeva funkcija, sem napisal, ko se je zanjo potegovala še Bratuškova:
oe.finance.si/881007...Bratuskova

Idejo razumem predvsem kot fajt med različnimi industrijami za denar iz Junckerjevega sklada.
kzupanc sporočil: 10.517
[#2699132] 26.02.18 10:58 · odgovor na: 0126Bacis (#2699095)
Odgovori   +    3
Kolikor razumem gre v prvi vrste za avtomobilske baterije, ki vemo, da bodo lahko nekoč tudi vključene v omrežje itd. Sam sem kar prepričan, da bo razmah na tem področju velikanski. Po moje ni vprašanje, če bo v zelo doglednem času 10% novih avtomobilov električnih z baterijami. Je pa vprašanje, če bo delež kdaj nad 50%. Samo za ilustracijo.
Mrnjafko sporočil: 544
[#2699312] 27.02.18 07:53 · odgovor na: BorutHocevar (#2699113)
Odgovori   +    4
Eh, g. Hočevar!

Danes se mi je "zahaklal" za oko en citat "spreobrnjenca" iz GB, in sicer: "Their bucolic vision sounds lovely, until you read the small print." Točno v tem je vic. Da zadeve zvenijo super in "fensi", dokler ne vržete na papir številk. Takrat se hec konča. Tole z baterijami in njihovem prihodnjem razvoju je že malo tečna zadeva. Razvoja kar ni, baterije so še vedno bolj, kot ne zanič po 5 letih. Če jih uporabljaš v smislu hranilnika za EE sistem crknejo še kako leto prej, kar jih podraži de facto za recimo 1/4. Električni avti so fina stvar za tistih 10% ljudi, ki si to a) lahko privoščijo, b) ne rabijo česa drugega. Poglejte cene rabljenih E-avtov ali pa hibridnih avtov po recimo 4 letih. Poden, sploh jih pes ne povoha. Pa kdo resen bo kupil to zadevo, da mu bo služila. Hibridi, ki so novi recimo bistveno dražji od klasičnih, po par letih nimajo niti slučajno več cene rabljenih klasičnih. Sploh noben ne prodaja, ker se za ta denar to ne izplača.

In še 1x. Kdo za hudirja bo dal na razpolago baterijo recimo Elektro Ljubljani, za storitve pokasiral 100 ojro letno in tvegal, da bo imel ob nepredvideni potrebi prazno baterijo in crknjeno baterijo po par letih. Pa folk, kako so lahko ljudje tako naivni.

Še 1x. Zeleni skrajneži (v slabšalnem smislu) hočejo na vsak način prodati sliko, kjer Schwarzenegger-like junak sedi gol med rožicami, okoli letajo in čivkajo slavčki, Bambi priskaklja iz gozdička in pozdravi srnico in volkca, ki otepata kislo zelje. Kaka bedarija?! Kaj pa klopi, meningitis golazen zajedavska vseh vrst komarji, kuge? So pa kar ratali vegeterjanci ali kaj. Skratka cela štorija skregana z realnostjo. Folku gre predobro in fantazira bedarije.

Strani: 1