Strani: 1

0114ZAVAR sporočil: 28
[#2697415] 12.02.18 14:20
Odgovori   +    8
Morda bi bilo bolj smiselno, da bi prvo vzpostavili vlakovno povezavo, s katerim bi naročniku v 20% krajšem času in za 10% ceneje kot s cestnim prevozom dostavili blago. In bi potem to ponudili trgu... Morda bi bila taka novica zanimiva za strokovno javnost ...
anon-343346 sporočil: 396
[#2698020] 16.02.18 18:47
Odgovori   +    0
Ko berem takšne informacije se ne čudim, če gre vse v maloro. Namreč poglejmo politiko, katero se gredo. Vsak hoče čimveč zaslužiti in čim manj delati. Zato pojdimo pogledat samo na Potniški promet in zasedenost vlakov. Pustimo papirje in raje poglejmo v naravi na neki postaji koliko so ti vlaki sploh zasedeni. Dobili bomo odgovor, da so zasedeni samo 3%. Tako so tudi potniški promet uničili popolno. Sedaj pa poglejmo še tovorni promet in bomo videli, da vsak, kateri nabavlja robo raje gre do avtoprevoznika in mu pripelje kontejner nepsoredno na dvorišče skladišča in ga tam razloži. Potem gremo pogledat še na železnice in poglejmo kako so vlagali v razvoj transporta in bom ovideli, da je to obsojeno na propad, saj nihče ne bo vozil na vlak in tam plačeval natovarjanje in potem spet raztovarjanje, če pa sešteje vse stroške skupaj mu pride cenejše če pošlje šleper in mu razno robo pripelje nepsoredno v skladišče. Zato menim, da se ti na železnicah gredo neko politiko, kjer sploh niso ocenili realne slike ampak so šli na varjanto, saj bodo razliko izgube pokrili iz proračuna.

Strani: 1