6 ur
Slovenski prevozniki lani bolj dejavni in tudi bolj učinkoviti
6 ur
Portugalska tovarna, kjer se vrstijo generacije delavcev
7 ur
Najbolj brani članki danes
8 ur
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi 1
8 ur
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
9 ur
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
9 ur
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
9 ur
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
9 ur
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
10 ur
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3
11 ur
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
11 ur
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
11 ur
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 3
11 ur
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
11 ur
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
12 ur
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
12 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
13 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
13 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
13 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1

Strani: 1

0126Bacis sporočil: 3.028
[#2695730] 01.02.18 06:56
Odgovori   +    13
Cilj je dosežen: učinkovitejše nabijanje davkov!

Drugega efekta itak ni.
Je pa logično da firme poskušajo zmanjšat porabo, ker je tak avto ekonomočnejši.
Izpusti pa so izmišljotina, namenjena strašenju in predvsem obdavčitvam.

Če bi hoteli biti pošteni, bi obdavčili samo gorivo.
Če se malo voziš, pač malo onesnažuješ, ne glede na velikost/porabo avta.
anon-297342 sporočil: 416
[#2695756] 01.02.18 09:56
Odgovori   +    0
Kar se DMV tiče, se bo še naprej izplačalo uvažati rabljene starejše modele. Učinek na čistost izpuha voznega parka v Sloveniji bo v tem primeru negativen.
anon-159528 sporočil: 4.450
[#2696134] 02.02.18 17:40
Odgovori   +    0
Prav, da so uvedli realnejši protokol.

Težava je v tem, da predpisane meje za CO2 temeljijo na manj realnem test (kar so vedeli že ob postavitvi mej) in sedaj mej za CO2 ne bodo pomaknili navzgor, na realnejše številke, ampak bodo raje kasirali davke.

Eko-fašizem.
moon sporočil: 1.623
[#2696313] 04.02.18 14:13 · odgovor na: 0126Bacis (#2695730)
Odgovori   +    0
[0126Bacis]
Cilj je dosežen: učinkovitejše nabijanje davkov!

Drugega efekta itak ni.
Je pa logično da firme poskušajo zmanjšat porabo, ker je tak avto ekonomočnejši.
Izpusti pa so izmišljotina, namenjena strašenju in predvsem obdavčitvam.

Če bi hoteli biti pošteni, bi obdavčili samo gorivo.
Če se malo voziš, pač malo onesnažuješ, ne glede na velikost/porabo avta.
Splosno znano je, da bogati prasci kupujejo drage in mocne avtomobile, kateri delajo zelo malo km.. po tvoji logiki potem oni (kateri po socialisticno lahko in morajo) ne bi placali skoraj nic.. to pa potem nekako ne zveni pravicno.
anon-159528 sporočil: 4.450
[#2702220] 14.03.18 12:23 · odgovor na: anon-159528 (#2696134)
Odgovori   +    0
[FIN-329573]
Prav, da so uvedli realnejši protokol.

Težava je v tem, da predpisane meje za CO2 temeljijo na manj realnem test (kar so vedeli že ob postavitvi mej) in sedaj mej za CO2 ne bodo pomaknili navzgor, na realnejše številke, ampak bodo raje kasirali davke.

Eko-fašizem.

*****

Strani: 1