Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Takšen je EKO avto sedanjosti s porabo tri litre in ceno 30 tisočakov
Strani: 1
sporočil: 7.956
Zadnja sprememba: FIN-379669 22.01.2018 05:56
Tale zadeva je dober kompromis za drugi avto pri hiši... tudi
elektrikaš je za male in srednje razdalje OK. Seveda se na gorivo
pelje, kamor želiš in je potem poraba 6 l / 100 km, ampak vseeno
dober korak naprej v vsakodnevni rabi, zlasti če upoštevamo, da
porabiš za tistih 40 km (do službe in nazaj) le cca 0,5 eur
polnjenja elektrike na domačo vtičnico. (To ni niti 0,4 l
današnjega goriva.)Hibrid se kaže ob preudarni vožnji (do 120 km/h na AC) za boljši kompromis od sedanjih elektrikašev glede vsakodnevne uporabnosti povprečnega uporabnika.
Vendar kaže, da so baterijska vozila v nezadržnem pohodu - najprej kot drugo vozilo pri hiši in kasneje kot prvo. Vendar imajo le ta eno veliko oviro - polnitveno omrežje in tuzadevne navade ljudi. Tu ne gre kar tako na domačo ali službeno vtičnico... Zato bodo e-vozila šla s prodajo navzgor postopoma. Kar je tudi prav, da se vsi nanje pripravijo...
sporočil: 1.071
Preudarna vožnja pa bo večini omogočila, da se med tednom brez
centa stroška za gorivo vozite v službo in nazaj.
OK, če računate da imam na črno potegnjene žice. Ker elektrika zaenkrat še ni zastonj, če ne veste. Ob možnosti da mi "porinejo" še višjo varovalko. Kako vam rata tak lapsus ?
OK, če računate da imam na črno potegnjene žice. Ker elektrika zaenkrat še ni zastonj, če ne veste. Ob možnosti da mi "porinejo" še višjo varovalko. Kako vam rata tak lapsus ?
sporočil: 1.227
Po opisu sodeč, gre za avtomobil, ki ni za slehernega voznika.
Večina avto rabimo za prevoz iz kraja v kraj na enostaven,
stroškovno dokaj nepomemben način (pomembno je pravočasno
prispeti!). V tem primeru pa gre za avtomobil, kjer moraš paziti na
mirno, enakomerno vožnjo, z resnično zmerno hitrostjo, da je ta
vožnja pogojena z mestno vožnjo, v kateri je mnogo zaviranj,
pospeševanj in ustavljanj, ustreznih za "rekuperacijo" kinetične
energije in njeno pretvorbo v električno zalogo. To pa je že
opravilo, ki je nepotrebno, nezaželeno.
Prodajalec Toyote Yaris hibrid me je čudno spraševal kje bi se vozil: po mestu ali na dolge razdalje in sklenil, da bistvenega prihranka NI na dolgih vožnjah, kjer se nihče ne cijazi s 60 ali 70 km/uro, ob tem pa vozi kot zmeden: malo pobremza vsake toliko, da bi dosegel nekaj "tihega" prihranka za nekaj sto metrov vožnje. Vse skupaj je bedasto. Še bolj pa bo, ko bodo oblasti pogruntale, da od električnih avtov NI trošarin (kot je to že storila ena od ZDA zveznih držav) in voznike hibridov in elektrikov "ocurila" s posebnim davkom ob registraciji. Naši parlamentarni bedaki bodo takšno rešitev izglasovali dvojno in brez pomislekov, ker ne mislijo, da bodo tudi smi jutri v penziji, da bodo tudi sami nekega dne prisiljeni plačevati razne takse in davke. In kaj smo s tem sploh rešili?
Kot posebej so sporne spodbude za takšna vozila, kar s pridom izkoriščajo ponudniki takšnih vozil. Pa spet ni dosežen namen, predvsem pa se sredstva iz davkoplačevalske malhe preusmerjajo v tiste žepe bogatejših, ki si takšen drag avto sploh lahko privoščijo (en tak prius stane očitno vsaj 3x Clio!!) Namesto da bi bile subvencije za tiste avte, ki imajo več varnejših elementov in asistenčnih preventivnih sistemov tako za potnike v avtu, kot druge udeležence??!! Ne to pa ne, čeprav ena sama smrt po EU kalkulaciji stane državo 1 milijon €!!!
Sratka, naša usoda, dokler ne bo resnično dobrih rešitev za el. pogon, je v rokah ljudi, ki ne znajo ali nočejo razmišljati celovito.
Prodajalec Toyote Yaris hibrid me je čudno spraševal kje bi se vozil: po mestu ali na dolge razdalje in sklenil, da bistvenega prihranka NI na dolgih vožnjah, kjer se nihče ne cijazi s 60 ali 70 km/uro, ob tem pa vozi kot zmeden: malo pobremza vsake toliko, da bi dosegel nekaj "tihega" prihranka za nekaj sto metrov vožnje. Vse skupaj je bedasto. Še bolj pa bo, ko bodo oblasti pogruntale, da od električnih avtov NI trošarin (kot je to že storila ena od ZDA zveznih držav) in voznike hibridov in elektrikov "ocurila" s posebnim davkom ob registraciji. Naši parlamentarni bedaki bodo takšno rešitev izglasovali dvojno in brez pomislekov, ker ne mislijo, da bodo tudi smi jutri v penziji, da bodo tudi sami nekega dne prisiljeni plačevati razne takse in davke. In kaj smo s tem sploh rešili?
Kot posebej so sporne spodbude za takšna vozila, kar s pridom izkoriščajo ponudniki takšnih vozil. Pa spet ni dosežen namen, predvsem pa se sredstva iz davkoplačevalske malhe preusmerjajo v tiste žepe bogatejših, ki si takšen drag avto sploh lahko privoščijo (en tak prius stane očitno vsaj 3x Clio!!) Namesto da bi bile subvencije za tiste avte, ki imajo več varnejših elementov in asistenčnih preventivnih sistemov tako za potnike v avtu, kot druge udeležence??!! Ne to pa ne, čeprav ena sama smrt po EU kalkulaciji stane državo 1 milijon €!!!
Sratka, naša usoda, dokler ne bo resnično dobrih rešitev za el. pogon, je v rokah ljudi, ki ne znajo ali nočejo razmišljati celovito.
sporočil: 4.944
čas vnosa: 24.01.18 09:49
Predvsem je grd. Izgleda kot, da ga je delal designer naludan s
prepovedanimi substancami.
sporočil: 5.120
Zadnja sprememba: murje 01.02.2018 13:04
EKO ZAVAROVALNICEPri nas in ob vseh že izoblikovanih strategijah razvoja, smernicah, ob novi IDD direktivi EU iz Bruslja, ki jih zavarovalnice že upoštevajo kot pijan plota, pa za lastnike takšnih in podobnih vozil, žal še vedno ni poskrbljeno. Trenutno za hibridne in električne avtomobile, ki so plod najnovejših tehnologij, plačamo enako višino zavarovanja, kot za vse ostale avtomobile. To, da ni nobenega posebne bonitete za takšna vozila, je nonsenz, ki kaže na razvoj zavarovalniške dejavnosti in predvsem, koliko pomeni pravzaprav zavarovanec, tisti končni uporabnik, ki mu je zavarovanje namenjeno. Ob vseh deklaracijah, direktivah in zavezah, na tem področju praktično nič od niča! In to kljub temu, da načrtuje državni vrh do leta 2030 dobesedno izbrisati iz obličja zemlje NEEKO avtomobile, kljub temu, da vsi ponujajo subvencije in že merijo in svetujejo osebni ogljični odtis. Toliko o prilagodljivosti zavarovalniškega lobija, ki kot za šalo, zaradi določb IDD direktive EU, kjer naj bi za posamično sklenitev zavarovanj že oblikovali še dodatne vprašalnike. Vse to za večjo varnost in zaščito potrošnikov na nivoju celotne Evropske unije. Na teh dodatnih vprašalnikih, kjer bi naj pridobili vpogled na potrebe in zahteve zavarovancev, pa ni niti enega samcatega vprašanja o vrsti avtomobilskega pogona, varnostnih asistenčnih mehanizmih in sistemih proti trkom. Vse to bo močno spremenilo razumevanje tveganj za "zavarovalniško panogo" oziroma po novem "distributersko panogo", kot se po novem "mora" imenovati. Sprejeti vse zelo nekritično s strani celotne zavarovalniške panoge, zavarovalniškega združenja, AZN, kar prihaja iz Bruslja, pa obenem pomeni tudi, sprejeti vsa tveganja, da dosedanji zavarovanci s takšno organiziranostjo. Ti ne bodo zadovoljni in da bodo že iz principa odšli h kakšni drugi zavarovalnici iz EU, ki ima malo bolj dodelano strategijo, predvsem pa cenovno ugodnejše. Saj bodo k nam tudi na to področje zelo kmalu prišla konkurenca tudi iz Googla, Facebooka in drugih spletnih velikanov.
Strani: 1