Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Avto, ki bo demokratiziral elektriko na naših cestah
Strani: 1
sporočil: 2.561
To, da bo potrebno v bližnji prihodnosti prekiniti uporabo fosilnih
goriv (nafte) za pogon osebnih in tovornih vozil je seveda jasno
vsakemu otroku, a osebno sem prepričan, da pogon na elektriko iz
akumulatorjev ne bo nikoli prava izbira. Akumulatorji so lahko le
zamenjava za prevoze po mestu in za "fensišmensi" razkazovanje, če
ima dotična oseba ali družina v lasti električno vozilo kot enega
izmed dragih "konjev" v svoji "konjušnici". Danes pač nisi "in", če
se ne pogovarjaš o električnih avtomobilih, o tem, kje bomo dobili
vse surovine za akumulatorje in kje bomo to ropotijo potem
reciklirali, pa resno ne govori nihče nič. Mislim, da je kljub
vsemu rešitev za avtomobilsko industrijo v postnaftni dobi le pogon
FCV ali morda še kakšen drugačen in boljši način, za katerega še ne
vemo. Pa brez zamere.
sporočil: 188
Glede na to, da 90 odstotkov Evropejcev dnevno prevozi manj kot 80 kilometrov...90% Evropejcev nima svoje hiše/garaže ali vsaj parkirnega mesta z možnostjo polnjenja svojega EV.
P.S. Nisem še zasledil vendar predvidevam, da bo tudi kak komentar glede subvencioniranja EV. Davke plačujemo vsi, EV (subvencijo) pa si lahko privoščijo samo 'bogati'. Revni (so)plačujemo bogatim avtomobile, bogati bodo še bogatejši... :-)
sporočil: 14.456
Z veliko pomočjo slovenskega Eko sklada (7.500 evrov nepovratnih sredstev)To ni nobena pomoč Eko sklada ampak je odiranje vseh porabnikov energije, da bi se denar (po oddelitvi plač in bonitet državnim priskladnikom) superhikovsko delilo nerevežem.
Vsak tak avto bi moral imeti na vratih velike nalepke z napisom: "Hvala, navadni odjemalci energije, ker ste mi podarili 7.500 jurja!"
Avto, ki bo demokratiziral elektriko na naših cestahDemokratiziral?! Kaj pa je demokratičnega v superhikarskem odiranju plebsa pod spačeno krinko psevdo ekologije? Manipulacija in bedarija!
Dajte mi 7,5 davkoplačevalskega jurja pa se zavežem, da se bom tri leta premikal naokrog samo z lastnimi močmi (peš, bicikl) ali z javnim prevozom. Moj izpust bo manjši od vsakega japonskega lista. Pravzaprav dajte celi moji familiji 37 jurjev in pol pa boste ubili kar pet eko muh na en mah!
Ekskluzivno smo ga preizkusili na Tenerifu.Džurnalistično preiskovalno izvohali, zalezovali, ujeli in preizkusili - v množini, for our eyes only.
sporočil: 1.301
khhhm... szi obligatornim spoštovanjem in razumevanjem "nujnosti
PR-ovstva" člankov prvih voženj, ampak... to kar pišete so vseeno
rahle buče.
najprej... avto bi si prej kot "novi" zalužil naziv "orenk fejsliftani"! saj, če pogledaš njegovo silhueto ta, z linijo strehe in vsem med obema osema, ZELOOO spominja na prejšnjega Leafa. če si vzameš pišive tri in pol sekunde več, opaziš, da ima karoserija identčen izrez bočnih vrat oziroma, da so vrata kar enaka prejšnjim! in to celo Z NOTRANJO OBLOGO VRED! kar običajno pomeni, da se školjljke (čitaj: bistva) avtomobila niso dotikali, ampak so spremenili tisto, kar se na na njo lahko "natakne"... odbijači, maska, luči, hauba... in to je "z aviona" videt že na fotkah!!
če greš, v dvomu o opaženem, primerjat tehnične podatke s prejšnjim vidiš, da ima avto ENAKE dimenzije oziroma, da se razlikujejta samo dolžina (za par cm, kar gre pripisati drugače "buhtlastim" odbijačem) in masa (za ene 100 kil, kar gre pripisati za 10kWh zmogljivejši bateriji)! zaključek je torej jasen... avto je veliko bolj "spimpan", kot pa "nov"!
tudi pri ostalem "sajnju rožic" vam žal hitro "poide sapa"... Leaf letnik 2011, katerega omenjate v primerjavi realnega dosega (175km vs. 270km), je imel 24kWh baterijo! si mor'š mislit "dosežek"... 100km več z "duplo večjo" baterijo! pa še s tem bi, če si dovolim bit res žleht, "Đekna putovala za Minken nedelju dana"! :P :))
in ne nazadnje, "fosilna" 100-110kW C segmentna konkurenca -katere "realni" doseg z enim polnenjem je ene 3 do 5x daljši- je že po ceniku za približno 25% cenejša od debelo subvencinirane cene "novega" Leafa! razen seveda "njegovega veličanstva" Golfa... ta je po ceniku cenejši samo za "par jurjev" :/. koliko avtomobilov se proda po cenah z uradnega cenika je pa tudi vsem jasno...
entuziazem je sicer lepo in hvalevredno čustvo... ampak, pri testiranjih in opisih avtomobilov bi poleg entuziazma pričakoval tudi kanček trezne objektivnosti... še posebej od profesionalcev ;) :).
a, ja.... a ste jih vprašali kolko bo stala zamenjava te nove, 40kWh baterije? če je vrjeti forumom, so za zamnjavo prve, 24kWh baterije zahtevali ene 5.000 evrov... pa še staro baterijo si jim moral pustit...
najprej... avto bi si prej kot "novi" zalužil naziv "orenk fejsliftani"! saj, če pogledaš njegovo silhueto ta, z linijo strehe in vsem med obema osema, ZELOOO spominja na prejšnjega Leafa. če si vzameš pišive tri in pol sekunde več, opaziš, da ima karoserija identčen izrez bočnih vrat oziroma, da so vrata kar enaka prejšnjim! in to celo Z NOTRANJO OBLOGO VRED! kar običajno pomeni, da se školjljke (čitaj: bistva) avtomobila niso dotikali, ampak so spremenili tisto, kar se na na njo lahko "natakne"... odbijači, maska, luči, hauba... in to je "z aviona" videt že na fotkah!!
če greš, v dvomu o opaženem, primerjat tehnične podatke s prejšnjim vidiš, da ima avto ENAKE dimenzije oziroma, da se razlikujejta samo dolžina (za par cm, kar gre pripisati drugače "buhtlastim" odbijačem) in masa (za ene 100 kil, kar gre pripisati za 10kWh zmogljivejši bateriji)! zaključek je torej jasen... avto je veliko bolj "spimpan", kot pa "nov"!
tudi pri ostalem "sajnju rožic" vam žal hitro "poide sapa"... Leaf letnik 2011, katerega omenjate v primerjavi realnega dosega (175km vs. 270km), je imel 24kWh baterijo! si mor'š mislit "dosežek"... 100km več z "duplo večjo" baterijo! pa še s tem bi, če si dovolim bit res žleht, "Đekna putovala za Minken nedelju dana"! :P :))
in ne nazadnje, "fosilna" 100-110kW C segmentna konkurenca -katere "realni" doseg z enim polnenjem je ene 3 do 5x daljši- je že po ceniku za približno 25% cenejša od debelo subvencinirane cene "novega" Leafa! razen seveda "njegovega veličanstva" Golfa... ta je po ceniku cenejši samo za "par jurjev" :/. koliko avtomobilov se proda po cenah z uradnega cenika je pa tudi vsem jasno...
entuziazem je sicer lepo in hvalevredno čustvo... ampak, pri testiranjih in opisih avtomobilov bi poleg entuziazma pričakoval tudi kanček trezne objektivnosti... še posebej od profesionalcev ;) :).
a, ja.... a ste jih vprašali kolko bo stala zamenjava te nove, 40kWh baterije? če je vrjeti forumom, so za zamnjavo prve, 24kWh baterije zahtevali ene 5.000 evrov... pa še staro baterijo si jim moral pustit...
Strani: 1