Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Zakaj mora Cerar javnemu sektorju reči ne
Strani: 1
sporočil: 30.415
Zadnja sprememba: anon-317028 11.01.2018 19:16
Kako naj Cerar reče javnem sektorju ne? Saj so vse zahteve javnega
sektorja, še prej ko so prišle na vlado, bile usklajene s
Cerarjevim zaupnikom Koprivnikarjem (mater, ta pa je baraba) po
scenariju, ki velja od začetka mandata. Koprivnikar se dobi s
Štrukljem in se zmenita kolikor daleč lahko gresta, seveda Cerar
vse potrdi, Židan Kranjskaklobasa Kraškopršutsko Teransko
Brezmožganski reče ja, Erjavec Vesnapusić Savudrijski prav tako in
so plače v JS spet višje in pokojnine nižje. Grafi so slikoviti.
Kako naj bi Cerar rekel ne? Prvič, najlažje bi bilo, če bi
Jerkičeva pomagala Cerarju in pripeljala člane svojega sindikata
pred vlado, ki bi kričali in s transparenti dokazovali, da so proti
zvišanja javnosektorskih plač, drugič, naj Cerar ne bo več "pizda"
in poišče v sebi pogumnega človeka, sina svojega očeta, in reče
Štruklju veliki "NE".
sporočil: 2.904
da še n-tič ponovim, dokler bodo vlade sestavljali pretežno
javnosektoraši ne bo resnih reform, ne bo sprememb. večino članov
vlade po koncu vladanja čaka službica. seveda v javnem sektorju in
nadaljnje parazitiranje na proračunu.
sporočil: 5
čas vnosa: 11.01.18 21:49
Skrajni čas je za še eno stavko. "Realnega" sektorja proti
"nerealnemu".
A kaj, ko je koristnikov davkov (javnega sektorja in upokojencev) že številčno več od "realnega" sektorja. V takih razmerah je tudi igrati se volitve čisto brez veze, metanje denarja skozi okno.
Gostitelj se bo očitno moral preseliti drugam, da preživi.
A kaj, ko je koristnikov davkov (javnega sektorja in upokojencev) že številčno več od "realnega" sektorja. V takih razmerah je tudi igrati se volitve čisto brez veze, metanje denarja skozi okno.
Gostitelj se bo očitno moral preseliti drugam, da preživi.
sporočil: 1.495
čas vnosa: 12.01.18 07:02
Dokler ne uredijo ta najnižjih plač v J sektorju, do razreda 15, si
NIMAJO, ta višje plače, kaj dvogovat plače !! Dosegli so dvig na
papirju; v denarnici se pa NIČ ne pozna, država mora doplačevat do
vsote izplačila plače. Sem 24 let v JS, drži kar pravi realni
sektor: Minimalno 35% jih je preveč ! So samo na plačilnih listah !
Delajo spremembe ki so sami sebi namen ! Še tako enostaveno stvar
zakomplicirajo, za to, da izpade pomembna !
sporočil: 1
čas vnosa: 12.01.18 16:17
Imam 7 let delovnih izkušenj iz gospodarstva in 24 let iz
šolstva.
Sem učitelj-svetnik, učitelj strokovnih modulov v srednji tehniški šoli in povem tole.
Nujno je v šolstvo treba zagotoviti maso denarja, ki bo povečal plače tistim učiteljem garačem, ki z mladimi ustvarjamo, jih pripravljamo na tekmovanja, jih spodbujamo, izdelujemo makete, se stalno izpostavljamo, tekmujemo, motiviramo, smo mentorji raziskovalnih nalog, pripravljamo praktične izvedbe pouka, eksperimentiramo, delamo z dijaki izdelke ... in pripravljamo z znanji za življenje na polno. Že 10 let nisem prejel niti evra spodbude za to, kar sem številnim mladim dal ... in ti odlični rezultati so še kako vidni v dosežkih mladih, ki sem jim bil mentor. Prav za takšna dela ... vodenje dodatnih krožkov na šoli, mentorstva, spremljanje in merjenja znanja, izdelava učnih maket, priprave praktične izvedbe pouka ... skratka spodbujanja ustvarjalnosti je ŠOLSTVO in vsi odgovorni na Ministrstvu....pozabila. Preprosto denarja za to na tehniške šole očitno ne zagotavlja in tako fehtarimo opremo, materiale itd.... IN VI PIŠETE, da ne zagotavljamo delovne sile za gospodarstvo. UKINITE najprej na desetine preveč gimnazij, pa ekonomskih šol, pa številnih družboslovno naravnanih projektov in šol; in pošteno prenovo tehniškega šolstva že podprite in zagotovite za to sredstva, da bomo oblikovali nove prenovljene predmete za ŽIVLJENJE. Vse preveč je klasike .... splošnih predmetov in številnih teoretičnih znanj, kjer učitelji zgolj predavajo in kažejo predstavitve tam pred katedrom. Prava kvaliteta šolstva se meri v izdelkih in storitvah, ki jih potrebuje slovensko gospodarstvo. A to mora regulirat Ministrstvo za šolstvo; Zakaj tega ne uravnava ... mislim da manjka tehniških znanj tudi tam.
Za konec še vprašanje: Koliko časa boste še plačevali učitelje splošnih predmetov v srednjih šolah za 20% več kot učitelje strokovnih modulov, ki z praktični delom modulov, predstavljajo edino REŠITEV za dijake in družbo - podajanje znanj za ŽIVLJENJE - podjetja in gospodarstvo - jasne učne situacije!!!! Res nedopustno. POIVŠAJTE OZ IZENAČITE PLAČE UČITELJEM STROKOVNIH MODULOV vsaj, in NEREJEN BO VELIK PREMIK NA BOLJE za celotno družbo naše SLOVENIJE. In še lažje: SPREMENITE ŽE TA NESMISELEN NORMATIV, da moramo imeti učitelji strokovnih modulov 25h obvezo glede na učitelje splošnih predmetov, ki ga imajo le 20h. Priprav za izvedbo ter odgovornost dela s merilno opremo, laboratorijem, delavnico, orodji, rač vodenimi stroji, materiali, naročanjem, nabavo, pripravo ... pa je bistveno več, kot pripraviti powerpoint predstavitev, za katero se dandanes skriva marsikateri učitelj TEORETIK.
SKlep: Potrebno je zagotoviti denar za pravično dodatno nagrajevanje učiteljev, ki opravljajo na šolah številna dodatno izredno pomembna strokovna dela. O razporeditvi oz naročilu teh dodatnih del pa naj odločajo ravnatelji.
Z najboljšimi željami in iskanje NAJBOLJŠIH rešitev vam želim.
Branko Vrečar
Sem učitelj-svetnik, učitelj strokovnih modulov v srednji tehniški šoli in povem tole.
Nujno je v šolstvo treba zagotoviti maso denarja, ki bo povečal plače tistim učiteljem garačem, ki z mladimi ustvarjamo, jih pripravljamo na tekmovanja, jih spodbujamo, izdelujemo makete, se stalno izpostavljamo, tekmujemo, motiviramo, smo mentorji raziskovalnih nalog, pripravljamo praktične izvedbe pouka, eksperimentiramo, delamo z dijaki izdelke ... in pripravljamo z znanji za življenje na polno. Že 10 let nisem prejel niti evra spodbude za to, kar sem številnim mladim dal ... in ti odlični rezultati so še kako vidni v dosežkih mladih, ki sem jim bil mentor. Prav za takšna dela ... vodenje dodatnih krožkov na šoli, mentorstva, spremljanje in merjenja znanja, izdelava učnih maket, priprave praktične izvedbe pouka ... skratka spodbujanja ustvarjalnosti je ŠOLSTVO in vsi odgovorni na Ministrstvu....pozabila. Preprosto denarja za to na tehniške šole očitno ne zagotavlja in tako fehtarimo opremo, materiale itd.... IN VI PIŠETE, da ne zagotavljamo delovne sile za gospodarstvo. UKINITE najprej na desetine preveč gimnazij, pa ekonomskih šol, pa številnih družboslovno naravnanih projektov in šol; in pošteno prenovo tehniškega šolstva že podprite in zagotovite za to sredstva, da bomo oblikovali nove prenovljene predmete za ŽIVLJENJE. Vse preveč je klasike .... splošnih predmetov in številnih teoretičnih znanj, kjer učitelji zgolj predavajo in kažejo predstavitve tam pred katedrom. Prava kvaliteta šolstva se meri v izdelkih in storitvah, ki jih potrebuje slovensko gospodarstvo. A to mora regulirat Ministrstvo za šolstvo; Zakaj tega ne uravnava ... mislim da manjka tehniških znanj tudi tam.
Za konec še vprašanje: Koliko časa boste še plačevali učitelje splošnih predmetov v srednjih šolah za 20% več kot učitelje strokovnih modulov, ki z praktični delom modulov, predstavljajo edino REŠITEV za dijake in družbo - podajanje znanj za ŽIVLJENJE - podjetja in gospodarstvo - jasne učne situacije!!!! Res nedopustno. POIVŠAJTE OZ IZENAČITE PLAČE UČITELJEM STROKOVNIH MODULOV vsaj, in NEREJEN BO VELIK PREMIK NA BOLJE za celotno družbo naše SLOVENIJE. In še lažje: SPREMENITE ŽE TA NESMISELEN NORMATIV, da moramo imeti učitelji strokovnih modulov 25h obvezo glede na učitelje splošnih predmetov, ki ga imajo le 20h. Priprav za izvedbo ter odgovornost dela s merilno opremo, laboratorijem, delavnico, orodji, rač vodenimi stroji, materiali, naročanjem, nabavo, pripravo ... pa je bistveno več, kot pripraviti powerpoint predstavitev, za katero se dandanes skriva marsikateri učitelj TEORETIK.
SKlep: Potrebno je zagotoviti denar za pravično dodatno nagrajevanje učiteljev, ki opravljajo na šolah številna dodatno izredno pomembna strokovna dela. O razporeditvi oz naročilu teh dodatnih del pa naj odločajo ravnatelji.
Z najboljšimi željami in iskanje NAJBOLJŠIH rešitev vam želim.
Branko Vrečar
sporočil: 48.253
[MF-288188]za domovino s srednjo solo naprej!
Imam 7 let delovnih izkušenj iz gospodarstva in 24 let iz šolstva.
Sem učitelj-svetnik, učitelj strokovnih modulov v srednji tehniški šoli in povem tole.
Nujno je v šolstvo treba zagotoviti maso denarja, ki bo povečal plače tistim učiteljem garačem, ki z mladimi ustvarjamo, jih pripravljamo na tekmovanja, jih spodbujamo, izdelujemo makete, se stalno izpostavljamo, tekmujemo, motiviramo, smo mentorji raziskovalnih nalog, pripravljamo praktične izvedbe pouka, eksperimentiramo, delamo z dijaki izdelke ... in pripravljamo z znanji za življenje na polno. Že 10 let nisem prejel niti evra spodbude za to, kar sem številnim mladim dal ... in ti odlični rezultati so še kako vidni v dosežkih mladih, ki sem jim bil mentor. Prav za takšna dela ... vodenje dodatnih krožkov na šoli, mentorstva, spremljanje in merjenja znanja, izdelava učnih maket, priprave praktične izvedbe pouka ... skratka spodbujanja ustvarjalnosti je ŠOLSTVO in vsi odgovorni na Ministrstvu....pozabila. Preprosto denarja za to na tehniške šole očitno ne zagotavlja in tako fehtarimo opremo, materiale itd.... IN VI PIŠETE, da ne zagotavljamo delovne sile za gospodarstvo. UKINITE najprej na desetine preveč gimnazij, pa ekonomskih šol, pa številnih družboslovno naravnanih projektov in šol; in pošteno prenovo tehniškega šolstva že podprite in zagotovite za to sredstva, da bomo oblikovali nove prenovljene predmete za ŽIVLJENJE. Vse preveč je klasike .... splošnih predmetov in številnih teoretičnih znanj, kjer učitelji zgolj predavajo in kažejo predstavitve tam pred katedrom.
saj bi se do neke mere strinjal s tabo, ampak za prakticno vse, kar se trenutno naredi novega in izvirnega na svetovnem trgu je v glavnem potrebno globoko poznavanje teorije, ne pa spretne roke.
to da potem mladina ne zna niti teorije, niti ne oblvada prakse je pa najvecja tragedija slovenskega solstva.
to, da si vecina ljudi predstavlja, da bodo po svetu cez 5 let vozili avtonomni avti, pa kaze kako katastrofalno slabo je poznavanje sodobnih tehnologij pri moderni populaciji.
sporočil: 30.415
[bc123a]Zahvaljujoč delovanju mehanizma ekonomije obsega je informacijsko tehnološka revolucija oz. znanje oz. poznavanje teorije, mejne stroške proizvodnje pripeljala na ničlo, ja, v določeni točki so (bodo) stroški proizvodnje enaki nič, kajti količina kapitala in dela opredmetena v takšnih izdelkih teži k ničli. Poglej 3D tiskalnik...poglej softver, ki upravlja s stroji, roboti... imamo začetno investicijo in pravzaprav nobene potrebe za ljudskim delom. Ekonomsko vprašanje je kako bo deloval sistem cen ko bodo mejni stroški proizvodne padli na ničlo?
> [MF-288188]
>
> Sem učitelj-svetnik, učitelj strokovnih modulov v srednji tehniški šoli in povem tole.
>... UKINITE najprej na desetine preveč gimnazij, pa ekonomskih šol, pa številnih družboslovno naravnanih projektov in šol; in pošteno prenovo tehniškega šolstva že podprite in zagotovite za to sredstva, da bomo oblikovali nove prenovljene predmete za ŽIVLJENJE. Vse preveč je klasike .... splošnih predmetov in številnih teoretičnih znanj, kjer učitelji zgolj predavajo in kažejo predstavitve tam pred katedrom.
saj bi se do neke mere strinjal s tabo, ampak za prakticno vse, kar se trenutno naredi novega in izvirnega na svetovnem trgu je v glavnem potrebno globoko poznavanje teorije, ne pa spretne roke.
to da potem mladina ne zna niti teorije, niti ne oblvada prakse je pa najvecja tragedija slovenskega solstva.
sporočil: 48.253
[FIN-311684]vsekakor ne brez mocne in zal zelo kompleksne teorije ki stoji za prakticno vsemi dosezki clovestva.
Zahvaljujoč delovanju mehanizma ekonomije obsega je informacijsko tehnološka revolucija oz. znanje oz. poznavanje teorije, mejne stroške proizvodnje pripeljala na ničlo, ja, v določeni točki so (bodo) stroški proizvodnje enaki nič, kajti količina kapitala in dela opredmetena v takšnih izdelkih teži k ničli. Poglej 3D tiskalnik...poglej softver, ki upravlja s stroji, roboti... imamo začetno investicijo in pravzaprav nobene potrebe za ljudskim delom. Ekonomsko vprašanje je kako bo deloval sistem cen ko bodo mejni stroški proizvodne padli na ničlo?
sporočil: 30.415
[bc123a]Danes v Sloveniji kronično primanjkuje orodjarjev, varilcev, strugarjev, ključavničarjev...in bi nekateri takoj odpirali oddelke na šolah in bi otroke izobraževali za te profile, samo žal to niso poklici prihodnosti. Kateri so poklici prihodnosti? Vsi, ki so vezani na računalništvo, programiranje, digitalizacijo, robotiko, biokemija, trženje, medicina, strojništvo, matematiko, medicino, psihologijo, virtualnost...
> [FIN-311684]
> Zahvaljujoč delovanju mehanizma ekonomije obsega je informacijsko tehnološka revolucija oz. znanje oz. poznavanje teorije, mejne stroške proizvodnje pripeljala na ničlo, ja, v določeni točki so (bodo) stroški proizvodnje enaki nič, kajti količina kapitala in dela opredmetena v takšnih izdelkih teži k ničli. Poglej 3D tiskalnik...poglej softver, ki upravlja s stroji, roboti... imamo začetno investicijo in pravzaprav nobene potrebe za ljudskim delom. Ekonomsko vprašanje je kako bo deloval sistem cen ko bodo mejni stroški proizvodne padli na ničlo?
vsekakor ne brez mocne in zal zelo kompleksne teorije ki stoji za prakticno vsemi dosezki clovestva.
Strani: 1