Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Podaljšek: kupci za SŽ-Tovorni promet lahko pripravijo ponudbe do 29. janarja
Strani: 1
sporočil: 30.415
Zadnja sprememba: anon-317028 14.12.2017 08:26
Tako lep članek in je prav škoda, da gre v zgodovino brez forumskih
razmišljanj na proračun prisesanih nacionalinteresnikov in
javnosektorašev ter nas ta drugih iz zasebnega gospodarsta, ki
dovolimo, da nas sesajo in kri pijejo...Glede na hvalospeve drugem
tiru, ki nas bo stal milijardo-dve-tri...je 60 milijonov, ki je
knjigovodska vrednost družbe SŽ – Tovorni promet prava beda ali
mizerija pa še piše, da je družba močno zadolžena in je vrednost
mala ali nič. Dobiček iz poslovanja je 10 milijonov (!!!!???), v
drugi tir pa bomo zagonili milijardo – dve – tri, saj je Leben lepo
povedal, da bo po vzoru TEŠ 6 cena znana šele ko bo projekt končan.
Upajmo, le, da bo Tovorni promet prodan. Zakaj ne prodamo cele
Slovenske železnice, saj slovenska politika ni sposobna za vodenje
velikih sistemov, poglejmo le zdravstvo, gabrovskem šolstvu nekaj
manjka, najmanj privatizacija, energetika potrebuje veliko denarja
ali privatizacijo...
sporočil: 4.493
Podobna zgodba kot z NLB, zavlačevanje nujnega. Izčrpavanje samega
sebe se nadaljuje, medtem tujci čakajo da bo cena zgrmela ker se
bomo zlomili. Čas dela za strateške partnerje. Sindikati ne
dovolijo preobrata organizacije zato so dobički minimalni glede na
stalno povečevanje prometa. Država je brez strategije razvoja zato
gasi za nazaj kjer zagori.
sporočil: 2.624
Ko človek bere takšno finančno poročilo in stanje podjetje se
vpraša ali so te navedbe o vrednosti podjtja, katere navaja MES
resnične ali pa gre za blefiranje in psak investitor se bo prej
vprašal ali lahko verjamem tem na Železnicah. Poleti napihujejo
vrednost v jeseni pa že omenjajo razme minuse in nevem kaj še vse.
Sočasno pa po pregledu neto tonskih kilometrov in ceno za en
kilometer prepeljane tone dobimo popolnoma drugačen izračun. Tudi
tukaj nastane problem o verodostojnosti podatkov. Razlika pa da se
podtakne proračunu v različnih postavkah. Zato vidim takšno početje
kot namerno zavajanje, da lahko posamezniki poberejo tisto, kar je
dobro in ostalo porinejo pod državni plašč.
Še bolj nelogično je, da iste lokomotive vozijo malo potniške vlake in malo tovorne vlake. Me zanima če se na obeh mestih obračunavajo enaki stroški za prevoženi kilometer. Se ne čudim, če gre vse v maloro.
Še bolj nelogično je, da iste lokomotive vozijo malo potniške vlake in malo tovorne vlake. Me zanima če se na obeh mestih obračunavajo enaki stroški za prevoženi kilometer. Se ne čudim, če gre vse v maloro.
Strani: 1