Strani: 1

anon-317028 sporočil: 30.415
[#2688468] 14.12.17 08:08
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: anon-317028 14.12.2017 08:26
Tako lep članek in je prav škoda, da gre v zgodovino brez forumskih razmišljanj na proračun prisesanih nacionalinteresnikov in javnosektorašev ter nas ta drugih iz zasebnega gospodarsta, ki dovolimo, da nas sesajo in kri pijejo...Glede na hvalospeve drugem tiru, ki nas bo stal milijardo-dve-tri...je 60 milijonov, ki je knjigovodska vrednost družbe SŽ – Tovorni promet prava beda ali mizerija pa še piše, da je družba močno zadolžena in je vrednost mala ali nič. Dobiček iz poslovanja je 10 milijonov (!!!!???), v drugi tir pa bomo zagonili milijardo – dve – tri, saj je Leben lepo povedal, da bo po vzoru TEŠ 6 cena znana šele ko bo projekt končan. Upajmo, le, da bo Tovorni promet prodan. Zakaj ne prodamo cele Slovenske železnice, saj slovenska politika ni sposobna za vodenje velikih sistemov, poglejmo le zdravstvo, gabrovskem šolstvu nekaj manjka, najmanj privatizacija, energetika potrebuje veliko denarja ali privatizacijo...
anon-61428 sporočil: 4.493
[#2688487] 14.12.17 09:42
Odgovori   +    2
Podobna zgodba kot z NLB, zavlačevanje nujnega. Izčrpavanje samega sebe se nadaljuje, medtem tujci čakajo da bo cena zgrmela ker se bomo zlomili. Čas dela za strateške partnerje. Sindikati ne dovolijo preobrata organizacije zato so dobički minimalni glede na stalno povečevanje prometa. Država je brez strategije razvoja zato gasi za nazaj kjer zagori.
anon-128631 sporočil: 2.624
[#2688493] 14.12.17 10:35
Odgovori   +    0
Ko človek bere takšno finančno poročilo in stanje podjetje se vpraša ali so te navedbe o vrednosti podjtja, katere navaja MES resnične ali pa gre za blefiranje in psak investitor se bo prej vprašal ali lahko verjamem tem na Železnicah. Poleti napihujejo vrednost v jeseni pa že omenjajo razme minuse in nevem kaj še vse. Sočasno pa po pregledu neto tonskih kilometrov in ceno za en kilometer prepeljane tone dobimo popolnoma drugačen izračun. Tudi tukaj nastane problem o verodostojnosti podatkov. Razlika pa da se podtakne proračunu v različnih postavkah. Zato vidim takšno početje kot namerno zavajanje, da lahko posamezniki poberejo tisto, kar je dobro in ostalo porinejo pod državni plašč.
Še bolj nelogično je, da iste lokomotive vozijo malo potniške vlake in malo tovorne vlake. Me zanima če se na obeh mestih obračunavajo enaki stroški za prevoženi kilometer. Se ne čudim, če gre vse v maloro.

Strani: 1