11 min
Razkrite bilance 2023: kako so lani poslovala podjetja politikov, znanih odvetnikov, lobistov, profesorjev ...
38 min
Energetika Ljubljana ob koncu kurilne sezone znižuje ceno plina
58 min
Borza NYSE tržne udeležence sprašuje, ali bi podprli prehod na 24-urno trgovanje z delnicami
1 ura
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
1 ura
To je porsche, ki si zasluži pozornost tudi najbolj zagretih ljubiteljev bencinskih hlapov
2 uri
Novartis z visoko rastjo dobička in prihodkov
2 uri
(reportaža) Kako je organizirana tovarna japonskih robotov v Kočevju
3 ure
Robert Golob kot izvoznik veselih slovenskih ljudskih plesov 1
3 ure
Kje Hidria uporablja umetno inteligenco?
3 ure
24ur: hišne preiskave na Darsu 1
4 ure
Normiranci v grafih: najhitreje raste delež tistih, ki imajo večje prihodke 20
4 ure
Danes v živo: Kako brati bilance v 2024
5 ur
Orange Wine Festival – od ideje o manjši degustaciji do referenčnega evropskega festivala
6 ur
»Mama mi je dejala, da sem malo nor«
8 ur
Thailand Pitches to Host Formula One Race to Bolster Tourism
8 ur
ECB’s Villeroy Says Oil Uncertainty Won’t Stop June Rate Cut
10 ur
Razkrite bilance: kako je lani poslovalo podjetje premiera Roberta Goloba
10 ur
Zakaj morajo podjetja pri ESG-poročanju računati na maraton v sprintu
10 ur
Stanovanja, apartmaji in vila, ki jih lahko kupite na slovenski in hrvaški obali
13 ur
Mervarjeva analiza: Električna energija v Sloveniji je, predvsem za gospodinjstva, med cenejšimi, omrežnina pa druga najcenejša 7

Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Mehaniki »pod kozolcem« bolj zagnani od pooblaščenih

Strani: 1

tilenrexi sporočil: 6.775
[#2685598] 24.11.17 10:16
Odgovori   +    0
Domači "mojstri" so na koncu še vedno samo domači mojstri. Ko je treba kaj več, kot zamenjati olje, te ponavadi pošljejo na pooblaščen servis.
0513ANITO sporočil: 10.821
[#2685622] 24.11.17 12:15 · odgovor na: tilenrexi (#2685598)
Odgovori   +    3
[tilenrexi]
Domači "mojstri" so na koncu še vedno samo domači mojstri. Ko je treba kaj več, kot zamenjati olje, te ponavadi pošljejo na pooblaščen servis.
Ko pa odpove pooblaščeni servis, te pa pošljejo k mojstru, ki nima nobenega uradnega servisa, ampak enostavno ZNA popravit.

PS Ni tega samo v avto-moto branži
tilenrexi sporočil: 6.775
[#2685624] 24.11.17 12:19 · odgovor na: 0513ANITO (#2685622)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: tilenrexi 24.11.2017 12:28
Seveda, popoldanski mojstri so boljši od tistih, ki vozilo dejansko proizvedejo. Ne ga lomit no. Vaški mojster za vse se je seveda pameten rodil in to bolj od tistega, ki celo življenje vijači samo vijak ene znamke.

Še vedno se zalomi pri ceni, katere nekateri uporabniki vozil na pooblaščenem servisu niso pripravljeni plačati in potem pride v igro vaški Franc, ki zna dobro zašvasat auspuh.

Dokler spet ne pade dol.
anon-202165 sporočil: 970
[#2685628] 24.11.17 12:50 · odgovor na: tilenrexi (#2685624)
Odgovori   +    1
Imaš tudi mojstre, ki niso samo popoldanski in dejansko obvladajo svoje delo. In ti potem tudi kaj popravijo, ne samo menjajo po spisku vse kar javi računalnik.

Je pa res, da v kakih primerih, ko so potrebni originalni kosi, niso ti mojstri prav dosti cenejši od uradnih servisov. Lahko so celo dražji.
tilenrexi sporočil: 6.775
[#2685632] 24.11.17 13:05 · odgovor na: anon-202165 (#2685628)
Odgovori   +    0
Samo to ne pomeni, da pooblaščeni ne zna popraviti, temveč da se stranka ne strinja z načinom popravila pooblaščenega servisa.
anon-202165 sporočil: 970
[#2685643] 24.11.17 13:32 · odgovor na: tilenrexi (#2685632)
Odgovori   +    1
Ni nujno. Če malo pobrskaš po forumih, je polno nezadovoljnih strank ravno zaradi tega, ker jim na pooblaščenih servisih ne znajo (ali pa nočejo) popraviti avtomobilov. Sploh takšnih, ki bi jih morali v garanciji popraviti.
tilenrexi sporočil: 6.775
[#2685645] 24.11.17 13:45 · odgovor na: anon-202165 (#2685643)
Odgovori   +    0
Verjamem, da je veliko strank, ki ne razumejo garancijskih pogojev.
bc123a sporočil: 48.253
[#2685649] 24.11.17 14:00 · odgovor na: tilenrexi (#2685645)
Odgovori   +    5
[tilenrexi]
Verjamem, da je veliko strank, ki ne razumejo garancijskih pogojev.
Tasca 15 let nazaj kupila VW lupota. Po letu ali dveh zacela goreti lucka za motor. Vsake nekaj mesecev je bila na servisu, mojstri zaracunali, ampak ocitno samo z racunalnikom lucko ugasnili, ker napaka ni bila resena.

Po nekaj letih te kalvarije so ji predlagali da proda avto (preko njih) in (preko njih) kupi novega volkswagna.

To je sramota za servis, firmo in branzo. Ce ne znas obvladovati nebroj luck o napakah, jih ne dajaj no.
tilenrexi sporočil: 6.775
[#2685655] 24.11.17 14:13 · odgovor na: bc123a (#2685649)
Odgovori   +    0
Tašče pač. ;)
anon-202165 sporočil: 970
[#2685657] 24.11.17 14:24 · odgovor na: tilenrexi (#2685645)
Odgovori   +    1
[tilenrexi]
Verjamem, da je veliko strank, ki ne razumejo garancijskih pogojev.
Zagotovo jih je - vedo da imajo x let garancije, kaj ta krije pa jih ne briga do prvih težav. Zagotovo pa si garacijske pogoje marsikdaj tudi prodajalci oz. serviserji razlagajo precej po svoje.
tilenrexi sporočil: 6.775
[#2685658] 24.11.17 14:28 · odgovor na: anon-202165 (#2685657)
Odgovori   +    0
Predvsem tisti popoldanski (pod kozolcem), se strinjam.
anon-93129 sporočil: 2.117
[#2685688] 24.11.17 15:43
Odgovori   +    0
Vsebina govori o večji zagnanosti tistih, ki že od doma prinašajo prakso. Verjamem, šolski že zaradi samega programa nimajo šans, manjka jim vajeništvo, vsaj pol časa v delavnici na samih popravilih. Spet jih sistem j...
bc123a sporočil: 48.253
[#2685694] 24.11.17 16:03 · odgovor na: tilenrexi (#2685655)
Odgovori   +    1
[tilenrexi]
Tašče pač. ;)
Ne. Zanic uradni servis ali zanic avto pac.

Strani: 1