5 ur
Najbolj brani članki danes
6 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
7 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
8 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
9 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
9 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
9 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
9 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
10 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
11 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
11 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
11 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
12 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
12 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
13 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
13 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
13 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
13 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
14 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
14 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Časovni stroji na štirih kolesih

Strani: 1

FIN-379669 sporočil: 7.959
[#2685574] 24.11.17 06:41
Odgovori   +    4
Glede na to, kaj ponuja Musk s Hyperloop-om, ta razvoj vozil ni nobena huda futuristična zadevščina, ampak naraven razvoj dogodkov.

Musku so se muzali, ko je šel ven s Teslo, češ glej ga, ne bo preživel. Sedaj so baterijski avti postali Must. Kmalu bodo še baterijski motorji Must.

Me prav zanima, ali bodo hibridi preživeli več kot 15 let (v takem tempu). Edino precej nižja cena jih postavi pred 100% baterijska vozila.

Ampak električno omrežje in polnilnice? Glede na to, kako prometna je Slo, ne vem, če bo zdržala booma čez 10 let. To bo naslednji pravi izziv ali ovira za nakup e-vozila. Bojim se, da e-vozila in želje ljudi prehitevajo za vsaj 10 let realne zmožnosti ponudnikov omrežij... bodo morali sami si delati svojo elektrarno - sončno likely ali na biogoriva... in dobro kalkulirati vožnje, da ne obstane na pol poti... tu se odpira en kup priložnosti za new economy.
anon-166099 sporočil: 1.195
[#2685581] 24.11.17 07:54 · odgovor na: FIN-379669 (#2685574)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: anon-166099 24.11.2017 07:55
Ob prihodu avtomobilov si tudi nobeden ni predstavljal, da bo kdaj cesta asfaltirana, kaj šele, da bodo v eno smer 2 ali trije pasovi (da o 6 ne govorim) ;) pa gre za večjo investicijo. Res pa, da v daljšem časovnem obdobju. Če bodo kupci, se omrežje hitro postavi sicer pa ne verjamem, da bo ostalo pri tem, da bomo morali filati in čakati, bo verjetno kaj drugega. Gorivne celice bodo prevzele primat tako doma kot v vozilih.

Strani: 1